Originally posted by Jochen
Ik dacht dat ook, maar het is vechten tegen de bierkaai. Ik geef enkel nog commentaar als ik écht meen dat ik het een prachtshot vindt. Met "lichte, opbouwende kritiek" ben ik gestopt omdat ik merk dat dat niet gewaardeerd wordt (tja, de mensen VERWACHTEN ook niet van kritiek te krijgen hee? Daarvoor dient het "bordeel..." forum).
Het probleem is ook wel dat niet iedereen (lees: de meesten niet) consequent zijn in hun commentaren. Zij houden het bij "mooi", en "knap", en als jij dan je échte mening geeft, dan valt JOUW post uit de toon, en dan ben JIJ "die rare kwiebus met zijn afwijkende mening"
Originally posted by Cyrox
Ik ben er van overtuigd dat de toevloed van middelmatige foto's zal verminderen als er eens iets anders dan "prachtig" of "mooi" als commentaar geleverd wordt. Misschien gaat men met die commentaren in het achterhoofd toch iets strenger zijn voor zichzelf wat selectie betreft, op die manier zou het "probleem" wel eens zichzelf kunnen oplossen.
Ik ben er van overtuigd dat de toevloed van middelmatige foto's zal verminderen als er eens iets anders dan "prachtig" of "mooi" als commentaar geleverd wordt. Misschien gaat men met die commentaren in het achterhoofd toch iets strenger zijn voor zichzelf wat selectie betreft, op die manier zou het "probleem" wel eens zichzelf kunnen oplossen.
Het probleem is ook wel dat niet iedereen (lees: de meesten niet) consequent zijn in hun commentaren. Zij houden het bij "mooi", en "knap", en als jij dan je échte mening geeft, dan valt JOUW post uit de toon, en dan ben JIJ "die rare kwiebus met zijn afwijkende mening"
Wie geen ernstige en opbouwende commentaar verwacht moet geen foto's posten, zelfs niet in showcase. Die moet zijn foto's aan zijn Moeke laten zien zoals iemand eerder schreef
Het verschil is m.i. in showcase moet ge geen commentaar geven het is vrij het te doen en mag worden verwacht, daar waar dat in "beoordeel mijn foto" wel degelijk moet. Een miniem verschil wat mij betreft.
Comment