Hmmm, moet eerlijkheidshalve zeggen dat ik lang niet alles gelezen heb, slechts heel snel wat flarden van reply's. Wat betreft die sterren, kan me daar heel wel in vinden: laat maar weg! Overall gezien, proef ik een herhaling, niks mis mee, van een aantal eerdere discussies. Zoals bijv. de topic van G. Niezink, over reacties die zich beperken tot "knap" en EK van razzi. Voor mij persoonlijk is een reactie van slechts "brol" net zoveel zeggend als louter "knap". Hoewel bij de laatste je positiever gestemd bent natuurlijk. Echter het "waarom" ontbreekt. Immers door het "waarom" wel te melden kunnen zowel inzender, "knap-" of "brol-" melders kennis nemen van ... en evt. hun visie bijstellen. Zo kijk ik practisch altijd weer naar een topic waarop ik mijn mening heb gegeven, evt. voor een vervolg of hoe andere reacties zijn.
Wat, waar, wanneer, waarop, hoeveel, op wie ik reageer, dat bepaal ik zelf. Mijn tijd, maar ook zin, is uiteindelijk niet oneindig! Door het alsmaar uitdijende BD, wordt het er ook niet eenvoudiger op. Sterker de kans dat mensen elkaar dan juist gaan opzoeken (ergens kliekjes genoemd) is dan ook denk ik eerder te verwachten, maar ben geen socioloog! Daarom Sonyke, is het zeker niet verkeerd hierover eens van gedachten te wisselen. Een relatie, in welke vorm dan ook; is altijd hard werken.
Jan
Wat, waar, wanneer, waarop, hoeveel, op wie ik reageer, dat bepaal ik zelf. Mijn tijd, maar ook zin, is uiteindelijk niet oneindig! Door het alsmaar uitdijende BD, wordt het er ook niet eenvoudiger op. Sterker de kans dat mensen elkaar dan juist gaan opzoeken (ergens kliekjes genoemd) is dan ook denk ik eerder te verwachten, maar ben geen socioloog! Daarom Sonyke, is het zeker niet verkeerd hierover eens van gedachten te wisselen. Een relatie, in welke vorm dan ook; is altijd hard werken.
Jan
Comment