Originally posted by wesley
Ik denk dat de frustatie van sommigen ook te wijten is aan de massa meer leden tenopzichte van een jaar geleden. En dat is de schuld van niemand. Toen ik op BD kwam piepen (maart 2003) en mijn eerste foto poste, bleef die nog een hele week op pagina 1 staan, waardoor iedereen de tijd nam om wat kommentaar te geven. (scherpte een ramp want het was een ingescand negatief blablabla..).
Maar het valt toch op dat de reply's tegenwoordig veel minder diepgaand zijn, meestal blijft het bij knap, mooi,... .
Ik denk dat de frustatie van sommigen ook te wijten is aan de massa meer leden tenopzichte van een jaar geleden. En dat is de schuld van niemand. Toen ik op BD kwam piepen (maart 2003) en mijn eerste foto poste, bleef die nog een hele week op pagina 1 staan, waardoor iedereen de tijd nam om wat kommentaar te geven. (scherpte een ramp want het was een ingescand negatief blablabla..).
Maar het valt toch op dat de reply's tegenwoordig veel minder diepgaand zijn, meestal blijft het bij knap, mooi,... .
Zelf geef ik ook vaak (=lees meestal ) oppervlakkige kritiek op de foto's die ik zie.Ben zelf geen techneut en trek foto's vanuit mijn gevoel.
Nu kan je natuurlijk stellen dat de persoon in kwestie niet zoveel heeft aan zo'n weinig onderbouwde commentaar maar toch geeft een schouderklopke,een woord van aanmoediging en waardering een goed gevoel.Het sterkt je om verder door te groeien en bij te leren.Daarom stoort het me niet dat men "mindere" foto's post en misschien al eens oppervlakkige commentaar geeft;we zijn allen onderweg en de enen staat al wat verder dan de andere...en dat is geen schande
Comment