Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het nut van de plotse beperking van het aantal foto's in de Showcase

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Het nut van de plotse beperking van het aantal foto's in de Showcase

    Maw. het komt er op neer de waarde van sc te verlagen en beoordeling uiterst onaantrekkelijk te maken voor de gevorderde fotograaf .
    Ik verklaar : nog steeds kan ik sc-foto's posten beneden alle niveau , niemand houd mij tegen
    Als ik naar beoordeling kijk is het een loterij van wie wat gepost heeft en werkt dat enkel kliekjesvorming in de hand , lees als ik iets wil bijleren door te kijken weet ik nu totaal niet wat de achtergrond van de ts is .
    Daarvoor was het vroeger makkelijker want sc waren harde kritieken toegestaan en kon ik via de reply uitmaken wat het kennis niveau van de fotograaf was .Nu is zo'n reply in beoordeling " de zachte hand "
    Straks kan ik enkel nog in de beginnershoek posten wat een volgend probleem wordt .
    WXil mij nu eens iemand het volledige plan van veranderen meedelen , een herstructurering gebeurd met een globaal plan (nergens iets meegedeeld enkel sugestie's ) en kan dan vervolgens in stappen worden uitgevoerd .

    Comment


    • Re: Het nut van de plotse beperking van het aantal foto's in de Showcase

      Oorspronkelijk geplaatst door Kariboe Bekijk bericht
      Heu Jos, ik ben niet zo'n tabellekeskijker en al zeker geen rekenknobbel...
      Mag ik jouw (overigens indrukwekkende) tabel terugbrengen tot volgende eenvoudige redenering :
      Bijna 40% van alle Showcasetopics in één week komen van één poster ?
      Greetz, Kariboe
      De blauwe reeks is een virtuele situatie, ontstaan door berekeningen.

      Je moet het zó bekijken: de blauwe blokjes groeien allemaal gelijkmatig in de tijd. Op dag 100 bereiken zij het percentage van hun respectievelijke rode blokjes.
      Bijvoorbeeld: op dag 7 heeft 22,1% van de 831 inzenders 1 topic gepost. Op dag 100 is dat percentage gegroeid tot 37,9%.

      De rode grafiek is correct, want gebaseerd op nuchtere data.

      Oorspronkelijk geplaatst door Hombre Bekijk bericht
      Hmmm, jammer dat die andere statistieken niet meer terug te vinden zijn. ...
      Tel in dit draadje het aantal reacties van mensen die met het beheer van dit forum bezig zijn. Het geeft je een idee van de interesse die dat volkske destijds had voor mijn werk.
      Vriendelijke groet,

      Jos

      Comment


      • Re: Het nut van de plotse beperking van het aantal foto's in de Showcase

        Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
        Tel in dit draadje het aantal reacties van mensen die met het beheer van dit forum bezig zijn. Het geeft je een idee van de interesse die dat volkske destijds had voor mijn werk.
        Ik tel daar toch een vijftal reacties van mods en forumleiding...
        Voor alle duidelijk tegenover de forumleden die niet kunnen volgen: de bewuste statistieken werden reeds twee weken daarvoor uitvoerig besproken in het (afgesloten) forum voor de Forum Richtlijnen Werkgroep. Ook "dat volkske" heeft daar gereageerd. Of moeten die voor de schone schijn nóg eens reageren in het Algemeen Forum?


        Laag Jos, erg laag.

        Dan heb ik het nog niet eens over je reactie enkele maanden terug op mijn beleefde verzoek via PM om de statistieken terug te plaatsen om verder aan een oplossing voor Showcase te werken.



        Willy
        Hombre

        Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

        Comment


        • Re: Het nut van de plotse beperking van het aantal foto's in de Showcase

          Ik ben nu al een aantal jaren bij BD geweest.
          Over die tijd heb ik heel veel veranderingen voorbij zien gaan....
          Enkele vond ik echt een verbetering. Anderen helaas niet...
          Maar de alle slechtste verandering die ik tot nu toe mee heeft gemaakt is deze....


          Vanaf 1 januari 2010 is een bijgewerkt forumreglement van toepassing. De volledige tekst kan je hier inkijken.Door het forum verder als geregistreerde bezoeker te gebruiken geef je aan dat je de nieuwe regels aanvaardt en je ertoe verbindt deze na te leven.

          Democracie van de hoogste niveau!


          De verandering vind ik niet goed, maar de manier waarop vind ik nog 10 keer erger!
          En nu , door mijn mening in de forum te zetten, ben ik volgens de bestuur mee eens!:

          .
          vriendelijke groeten, Helen
          Updated WWW.HELENICA.NL
          ---- DE INHOUD VAN EEN BEELD IS TOCH VAN GROTER BELANG DAN DE AANTAL PIXELS ----

          Comment


          • Re: Het nut van de plotse beperking van het aantal foto's in de Showcase

            Hey juppekes

            Oorspronkelijk geplaatst door Twizter Bekijk bericht
            Stel je dan even deze vraag:
            Zijn mijn foto's dan echt allemaal met een groot WOW gehalte?
            Zijn het stuk voor stuk superplaatjes?
            Je kan ze idd bij verhalen zetten maar je schrijft zelf dat het allemaal meer van hetzelfde is ... dus heb je eigenlijk de exacte reden van BD voor het besluit van 1 foto per post ten goede bevestigd.

            Trebs heeft in Verhalen eens gepost hoe de verse groeten aangekocht in Parijs tot bij het Hof Van Cleve kwamen. Toch redelijk gelijklopend met laden en lossen van een vliegtuig.
            Ik heb een poging gedaan om er een fotoreportage van te maken

            Bootjes

            Comment


            • Re: Het nut van de plotse beperking van het aantal foto's in de Showcase

              Oorspronkelijk geplaatst door Hombre Bekijk bericht
              Ik tel daar toch een vijftal reacties van mods en forumleiding...
              Voor alle duidelijk tegenover de forumleden die niet kunnen volgen: de bewuste statistieken werden reeds twee weken daarvoor uitvoerig besproken in het (afgesloten) forum voor de Forum Richtlijnen Werkgroep. Ook "dat volkske" heeft daar gereageerd. Of moeten die voor de schone schijn nóg eens reageren in het Algemeen Forum?

              Laag Jos, erg laag.

              Dan heb ik het nog niet eens over je reactie enkele maanden terug op mijn beleefde verzoek via PM om de statistieken terug te plaatsen om verder aan een oplossing voor Showcase te werken.
              Willy
              Willy, hier wil wel nog iets kwijt.
              1) VZW en afgesloten forumgedeelte is voor de betalende leden. OK ? Voor mij geen enkel probleem.
              2) VZW is een instelling die er voor zorgt dat het systeem kan blijven draaien. Dat de servers betaald worden, de software, werkingskosten, verzekering, AV-tussenkomsten eten, ... Juist ? Ook helemaal geen probleem mee.
              3) VZW moeit zich niet met de Forumwerking ook niet met de reglementen. Ok ? JA ! want dat nu al heel duidelijk gezegd en geschreven.
              4) Dan is het misschien wel interessant om die thread die je aanhaalt, correct en terecht, ook verplaatst naar algemeen voor iedereen. Reden ? Je haalt hier nu verwijzing aan naar iets dat daar volgens inhoud en werkingsregeling niet echt thuis hoort. Trouwens, het ondersteunt dan ook je bewering, aanhaling. Trouwens dit kan ook geen reden zijn om betalend lid te worden. Dat is zit niet vervat in de beschrijving van het doel, wat het VZW is.
              5) Misschien een bedenking. Alle discussies over forumstrucutuur en werking zouden daar volgens datgene wat nu over de VZW en het BD-forum officieel werd gezegd, eventueel geschreven, niet kunnen plaats hebben. Zeker niet als het om meningen, evaluties, ... gaat tenzij men in de toekomst dan ook daadwerkelijk inmenging van formuleren, structureren en goedkeuren van forumregels betreft.

              Wat me nu wel spijtig genoeg opvalt is dat de discussie en (verantwoordde) argumentatie de feiten aan hollen. Eerst opleggen, en dan verhitte discussies die tenslotte beetje bij beetje worden uitgelegd van de reden waarom dit zo werd uitgewerkt en wat men zich als doel gesteld heeft. Had men nu het waarom en het hoe en het doel openlijk medegedeeld dan was er misschien heel wat hetze voorkomen en was er misschien toenadering bekomen in plaats van afstand nemen. Bij ieder geneesmiddel zit verplicht een verklarende bijsluiter die ook haar bijwerkingen beschrijft en uitlegd. Aanpassingen aan regelmenten, structuur, leiding zijn in feite ook een soort geneesmiddel, maar die bijsluiter ? Daar heeft iedereen het raden naar en dan vult iedereen die in met eigen fantasieën, veronderstellingen. Ook ik.
              COMMUNICATIE is nu iets waar ik, velen al jaren over zaag, zagen ... En met communicatie spreek ik niet van PM's want dit een one-to-one en dat is geen discussie tussen mensen, maar eerder een discussie met een stom beeldscherm. Eigenlijk geldt dit laatste ook wel voor de discussie op het forum. Een gezicht, een emotie, intonatie toont heel wat meer dan een zin bij bv de volgende uitdrukking: 'Ik hou van je'. en het toevoegen van emotieloze, holle smileys (emotications) is enkel maar een schuif-klik-gedoe.
              Last edited by Wim.Vanmaele; 9 januari 2010, 07:52.
              https://www.fotospotter.be
              Je suis content d’être heureux

              Comment


              • Re: Het nut van de plotse beperking van het aantal foto's in de Showcase

                Oorspronkelijk geplaatst door purlut Bekijk bericht
                Willy, hier wil wel nog iets kwijt.
                1) VZW en afgesloten forumgedeelte is voor de betalende leden. OK ? Voor mij geen enkel probleem.
                2) VZW is een instelling die er voor zorgt dat het systeem kan blijven draaien. Dat de servers betaald worden, de software, werkingskosten, verzekering, AV-tussenkomsten eten, ... Juist ? Ook helemaal geen probleem mee.
                3) VZW moeit zich niet met de Forumwerking ook niet met de reglementen. Ok ? JA ! want dat nu al heel duidelijk gezegd en geschreven.
                4) Dan is het misschien wel interessant om die thread die je aanhaalt, correct en terecht, ook verplaatst naar algemeen voor iedereen. Reden ? Je haalt hier nu verwijzing aan naar iets dat daar volgens inhoud en werkingsregeling niet echt thuis hoort. Trouwens, het ondersteunt dan ook je bewering, aanhaling. Trouwens dit kan ook geen reden zijn om betalend lid te worden. Dat is zit niet vervat in de beschrijving van het doel, wat het VZW is.
                5) Misschien een bedenking. Alle discussies over forumstrucutuur en werking zouden daar volgens datgene wat nu over de VZW en het BD-forum officieel werd gezegd, eventueel geschreven, niet kunnen plaats hebben. Zeker niet als het om meningen, evaluties, ... gaat tenzij men in de toekomst dan ook daadwerkelijk inmenging van formuleren, structureren en goedkeuren van forumregels betreft.

                Wat me nu wel spijtig genoeg opvalt is dat de discussie en (verantwoordde) argumentatie de feiten aan hollen. Eerst opleggen, en dan verhitte discussies die tenslotte beetje bij beetje worden uitgelegd van de reden waarom dit zo werd uitgewerkt en wat men zich als doel gesteld heeft. Had men nu het waarom en het hoe en het doel openlijk medegedeeld dan was er misschien heel wat hetze voorkomen en was er misschien toenadering bekomen in plaats van afstand nemen. Bij ieder geneesmiddel zit verplicht een verklarende bijsluiter die ook haar bijwerkingen beschrijft en uitlegd. Aanpassingen aan regelmenten, structuur, leiding zijn in feite ook een soort geneesmiddel, maar die bijsluiter ? Daar heeft iedereen het raden naar en dan vult iedereen die in met eigen fantasieën, veronderstellingen. Ook ik.
                COMMUNICATIE is nu iets waar ik, velen al jaren over zaag, zagen ... En met communicatie spreek ik niet van PM's want dit een one-to-one en dat is geen discussie tussen mensen, maar eerder een discussie met een stom beeldscherm. Eigenlijk geldt dit laatste ook wel voor de discussie op het forum. Een gezicht, een emotie, intonatie toont heel wat meer dan een zin bij bv de volgende uitdrukking: 'Ik hou van je'. en het toevoegen van emotieloze, holle smileys (emotications) is enkel maar een schuif-klik-gedoe.
                Je slaat de bal compleet mis, Wim. De werkgroep forumstructuur werd opgericht om de forumstructuur te evaluren en aan te passen naar aanleiding van een aantal opmerkingen en ideeën van forumleden, aangebracht in diverse topics, via mails en pm. De werkgroep is samengesteld uit forumleden en bd-medewerkers, zowel vzw-leden als niet-vzw-leden. Die werkgroep heeft -net zoals verschilende andere werkgroepen- een afgesloten forum ter beschikking om rustig te kunnen overleggen, vergaderen of discussiëren. Het heeft dan ook totaal niets te maken met de vzw of het afgesloten vzw-forum. Met andere woorden: jouw reactie is off-topic, oké? Probeer aub weer geen oude koeien voor de zoveelste keer uit dezelfde gracht te halen.


                Willy
                Hombre

                Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

                Comment


                • Re: Het nut van de plotse beperking van het aantal foto's in de Showcase

                  Oorspronkelijk geplaatst door Helen Bekijk bericht
                  Ik ben nu al een aantal jaren bij BD geweest.
                  Over die tijd heb ik heel veel veranderingen voorbij zien gaan....
                  Enkele vond ik echt een verbetering. Anderen helaas niet...
                  Maar de alle slechtste verandering die ik tot nu toe mee heeft gemaakt is deze....





                  Democracie van de hoogste niveau!


                  De verandering vind ik niet goed, maar de manier waarop vind ik nog 10 keer erger!
                  En nu , door mijn mening in de forum te zetten, ben ik volgens de bestuur mee eens!:

                  .


                  Kijk , Jaja en Francis , ik krijg versterking .
                  Streef ernaar deze Berlusconi toestanden te vermijden in de toekomst zou ik zeggen.



                  Walter
                  D850

                  Comment


                  • Re: Het nut van de plotse beperking van het aantal foto's in de Showcase

                    Oorspronkelijk geplaatst door Hombre Bekijk bericht
                    Hmmm, jammer dat die andere statistieken niet meer terug te vinden zijn.

                    Wat ik al langer probeer duidelijk te maken: waar zit nu het probleem met teveel topics? Over die 100 dagen hebben 831 verschillende forumleden in totaal over alle Showcase onderdelen 4541 topics opgestart. Dat maakt een gemiddelde van iedere 18,29 dagen één topic aangemaakt door ieder van die 831 forumleden. Slechts 116 forumleden posten méér dan 1 topic per week. Een 20-tal forumleden van die 831 hebben meer dan 2 topics/week aangemaakt over álle Showcase onderdelen.

                    Wat willen we nu? Een forum met iedere dag slechts 10 topics waarvan de helft klassefoto's of een forum met iedere dag 100 topics met 80 klassefoto's? Er moeten toch niet minder topics komen omdat forumlid x of y geen tijd heeft om ze allemaal te zien?
                    Neen, de gemiddelde kwaliteit van de foto's moet in de eerste plaats omhoog. En er is geen enkele link tussen het aantal topics of foto's per week en de kwaliteit van de foto's.

                    Leg nu een beperking op van bijvoorbeeld 1 topic per week, dan zal dit enkel invloed hebben op de 116 forumleden die méér dan 1 topic per week aanmaken. In werkelijkheid nog veel minder omdat mensen die veel topics aanmaken dikwijls slechts één foto tonen per topic. Merk daarbij nog eens op dat er best wat betere fotografen tussen die 116 forumleden staan.
                    Een beperking van 1 topic per week zal dan ook eerder als irritant overkomen (je kan niet posten wanneer je zelf wil) dan dit voorstel een merkbare vermindering van topics teweegbrengt, en al zeker geen kwaliteitsverbetering garanderen.

                    Aangezien die 4541 topics meer dan 10.000 foto's vertegenwoordigen zal het ook voor iedereen duidelijk zijn dat een manuele screening door de mods of een "screen-team" in de praktijk niet haalbaar is. Softwarematig is het ook niet mogelijk dus moet er beroep gedaan worden op de (onbetrouwbare) zelfkritiek van de posters, of er moet een systeem komen waarbij alle forumleden heel eenvoudig een foto kunnen quoteren.


                    Willy

                    Hier moet ik het mee eens zijn , in sommige subfora als ZW/W of stilleven staat het haast stil en kun je weken aan één stuk dezelfde posts op pagina 1 zien staan .
                    Ook architectuur gaat traagjes , wat is dan het probleem?
                    Ik voel heel erg voor het door Madmax voorgestelde systeem . En waarom niet eens de mosterd halen bij Dgrin ?
                    Kun je veel meer dan 3 foto's per posting plaatsen ,geen arbitrair onderscheid tussen beoordeling en Sc en is de kwaliteit daar zo slecht ? Om de dooie dood niet !!!


                    ( Serieus mooiere interface ook



                    Walter
                    D850

                    Comment


                    • Re: Het nut van de plotse beperking van het aantal foto's in de Showcase

                      Waarom niet met twee maten en twee gewichten werken. Het lijkt misschien op het eerste zicht niet eerlijk en een vorm van discriminatie maar wel een mes dat aan twee kanten snijdt. Als men die beperking nu eens enkel oplegt aan de niet betalende leden. De betalende leden kunnen gewoon terug posten zoals ze dat vroeger deden( als gevolg zijn deze terug tevreden ). Dit kan men dan bekijken als een vorm van extra voordeel als betalend lid en een motivatie aan de niet betalende leden om zich alsnog toch betalend lid te maken. Dat zou een win-win situatie kunnen zijn.

                      Misschien eens iets om over na te denken alvorens onmiddellijk af te schieten
                      To understand the heart and mind of a person,look not at what he already achieved,but at what he aspires to do
                      Nikon D850/Z9-50mm 1.4Art-85mm 1.4Art-10-20mm-80-400mm-24-70mm 2.8-105mm Macro 2.8

                      Comment


                      • Re: Het nut van de plotse beperking van het aantal foto's in de Showcase

                        Oorspronkelijk geplaatst door Tigo Bekijk bericht
                        Waarom niet met twee maten en twee gewichten werken. Het lijkt misschien op het eerste zicht niet eerlijk en een vorm van discriminatie maar wel een mes dat aan twee kanten snijdt. Als men die beperking nu eens enkel oplegt aan de niet betalende leden. De betalende leden kunnen gewoon terug posten zoals ze dat vroeger deden( als gevolg zijn deze terug tevreden ). Dit kan men dan bekijken als een vorm van extra voordeel als betalend lid en een motivatie aan de niet betalende leden om zich alsnog toch betalend lid te maken. Dat zou een win-win situatie kunnen zijn.

                        Misschien eens iets om over na te denken alvorens onmiddellijk af te schieten
                        helemaal mee eens.
                        grt,bouk.
                        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                        Comment


                        • Re: Het nut van de plotse beperking van het aantal foto's in de Showcase

                          wat ik niet begrijp waarom er een beperking opgelegd wordt van fotos op een foto forum.

                          om betere kwaliteit te halen ??? zoals op 1X ? dan mogen ze beginnen met de regels af te bouwen daar is het simpel 1 regel, goed of niet goed simpel niet ?

                          een forum zoals bd dient om te info op te doen, je te verbeteren in je prestaties betere beelden te leren maken

                          eigenlijk zou het juist omgekeerd moeten zijn in beoordeling tot 5 pics per post
                          in sc tot 3 soms kan de poster zelfs niet beoordelen welk de beste is van zen reeks.

                          enne de beste foto...... die staat in hall of fame zo simpel is het

                          voor de betalende leden zou iets extra mogen kwestie om een verschil te maken tussen betalend of niet, zou me mss kunnen overhalen ook betalend te worden.

                          greets
                          Last edited by korandoke; 9 januari 2010, 13:04.
                          je hebt teveel scherptediepte als je het graag weinig wil, en te weinig als je er graag veel van had gehad
                          www.korandoke.be

                          Comment


                          • Re: Het nut van de plotse beperking van het aantal foto's in de Showcase

                            Oorspronkelijk geplaatst door Hombre Bekijk bericht
                            Je slaat de bal compleet mis, Wim. De werkgroep forumstructuur werd opgericht om de forumstructuur te evaluren en aan te passen naar aanleiding van een aantal opmerkingen en ideeën van forumleden, aangebracht in diverse topics, via mails en pm. De werkgroep is samengesteld uit forumleden en bd-medewerkers, zowel vzw-leden als niet-vzw-leden. Die werkgroep heeft -net zoals verschilende andere werkgroepen- een afgesloten forum ter beschikking om rustig te kunnen overleggen, vergaderen of discussiëren. Het heeft dan ook totaal niets te maken met de vzw of het afgesloten vzw-forum. Met andere woorden: jouw reactie is off-topic, oké? Probeer aub weer geen oude koeien voor de zoveelste keer uit dezelfde gracht te halen.

                            Willy
                            Willy,
                            stop nu eens met dat gezeik dat ik steeds naar het verleden terug kijk.
                            1) ik heb niet gesproken over de samenstelling.
                            2) ik vraag je gewoon om als je een thread aanhaalt die slechts enkelen mogen lezen (betalenden) dat je die dan publiek zet. ALs je zaken duidt, moet je ervoor zorgen dat die door iedereen raadpleegbaar zijn. Uitspraken in de aard van ik heb het gezien van ene die het gehoord heeft zijn hol. Maak die thread die je publiekelijk aanhaalt publiekelijk en iedereen kan zien, lezen en tellen wat je bedoelt punt.
                            3) duidelijk is dat VZW NIET over forumstructuur te stemmen valt. Dat VZW niets te maken hebben met BD-forum buiten het financiele steunen.
                            Dit is op de laatste AV en in discusies daarover al genoeg naar verwezen
                            Inderdaad je antwoord is off topic op mijn post.

                            Waar is er hier sprake van het verleden ?

                            Dat er mensen zijn die en op het forum zitten, en betalend zijn en eventueel mod, rcv of in een werkgroep zitten is eveneens niet ter discussie dus ook daarin in je antwoord niet ter zake off topic.
                            Ik stel me nu de vraag waar ik aludeer naar het verleden. Oh ja, oktober 2009 is inderdaad het verlden zoals jouw antwoord ook er één is in het verleden.
                            EN het is blijkbaar normaal dat iedereen die het systeem niet volgt de bal mis slaat. Inderdaad, ik begrijp er geen ballen van of ik wil niet. 't moet verduveld moeilijk zijn met degelijke leden.
                            Ik wil hier gewoon duiden naar een gebrek aan communicatie en weer is het niet goed. 't zal nooit goed zijn als een idee, melding, antwoord van een op de zwarte lijst geplaatste mensen komt en dan is men verwonderd dat er ongenoegen is, heerst.

                            Enfin, ik zal me in de toekomst richten tot de klaagmuur. Zelfde resultaat. Men luistert niet en daar ben je dat 100%, neen 200% zeker, alleen, daar is de omgeving wel leuker en kan je er mooie zaken en fotograferen.

                            Maar we gaan off topic en dat is dan het ogenblik om in te grijpen. CUT and DROP
                            https://www.fotospotter.be
                            Je suis content d’être heureux

                            Comment


                            • Re: Het nut van de plotse beperking van het aantal foto's in de Showcase

                              Oorspronkelijk geplaatst door purlut Bekijk bericht
                              ...2) ik vraag je gewoon om als je een thread aanhaalt die slechts enkelen mogen lezen (betalenden) dat je die dan publiek zet...
                              Ik wil me niet moeien met de discussie, maar Hombre refereert waarschijnlijk naar een thread in het subforum Werkgroep Forumstructuur.

                              Wel ik kan je zeggen dat ik als:
                              a) medewerker Werkgroep Challenge
                              b) Moderator
                              c) VZW-lid (= dus "betalende")

                              ook niet kan lezen in genoemd subforum.
                              Hoeft ook niet. Da's het werkdomein van die specifieke werkgroep. De ideeën die in die werkgroep zijn uitgewerkt worden wel kenbaar gemaakt. Maar dat subforum, of een specifieke topic: nee.
                              Enfin, dat zijn "my two cents".
                              BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.5) - iPhone XR (iOS 17.5.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.8)

                              Comment


                              • Re: Het nut van de plotse beperking van het aantal foto's in de Showcase

                                Oorspronkelijk geplaatst door Tigo Bekijk bericht
                                Waarom niet met twee maten en twee gewichten werken. Het lijkt misschien op het eerste zicht niet eerlijk en een vorm van discriminatie maar wel een mes dat aan twee kanten snijdt. Als men die beperking nu eens enkel oplegt aan de niet betalende leden. De betalende leden kunnen gewoon terug posten zoals ze dat vroeger deden( als gevolg zijn deze terug tevreden ). Dit kan men dan bekijken als een vorm van extra voordeel als betalend lid en een motivatie aan de niet betalende leden om zich alsnog toch betalend lid te maken. Dat zou een win-win situatie kunnen zijn.

                                Misschien eens iets om over na te denken alvorens onmiddellijk af te schieten
                                Als niet-betalend lid volledig akkoord.

                                Mvg.
                                Robert
                                Mvg.
                                Robert
                                Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

                                Comment

                                Working...
                                X