Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Afdrukcentrales?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #46
    je vergeet eraan toe te voegen dat het slechts 8 cent per foto duurder is als pixum .. maar snel en goed en toch heel betaalbaar

    (nee, nee, ik heb er geen aandelen, ben gewoon een heel tevreden klant)

    Comment


    • #47
      ja, ik was t' vergeten.
      Het is nog goedkoop ook als je er meer als 20 neemt...
      Vanaf nu ook een tevreden klant.

      Bij Kuidvat moet je tien dagen wachten.
      Bij Hema heb je roodzeem....
      Bij Elka is het duur...
      Maar bij Photobox... Vind ik geen gebreken !

      Comment


      • #48
        Heb al meer dan 500 prints laten maken gedurende 3jaar bij colormailer en voorlopig geen klachten.
        1x niet toegekomen, en na mail , zij opnieuw gestuurd op hun kosten.

        nooit gekreukt gekregen. Kan zijn dat het is omdat ik altijd 40-60 fotos per keer doe, dus dikkere enveloppen.

        Comment


        • #49
          Ik had bij Photobox 82 foto's en één muismat genomen...
          Dat zijn idd dikke enveloppen

          Comment


          • #50
            Mic wat is de url van fotobox die jij gebruikt?
            Ik zie een photobox in de UK en eentje in Ierland, zien er wel zelde uit trouwens

            Comment


            • #51
              Originally posted by marjo
              Mic wat is de url van fotobox die jij gebruikt?
              Ik zie een photobox in de UK en eentje in Ierland, zien er wel zelde uit trouwens
              Ik heb ze naar Ierland gestuurd.
              http://www.photobox.ie./
              Maar ik denk dat deze van Engeland hetzelfde is.
              Want op de enveloppe stond London.
              En op het plasiek mapje staat: WWW.photobox.co.uk

              Dus denk ik dat deze van Ierland en Engeland dezelfde is.

              Maar dat maakt me niet uit, al komen ze van Jacamakka als ze maar goed zijn.

              Comment


              • #52
                Ok dan ga ik ze voor de zekerheid ook naar Ierland sturen, bedankt !

                Comment


                • #53
                  Heeft er iemand ervaring met www.digitaalfoto.nl? Ik heb er net een paar grotere afdrukken (30*45) naar toe gestuurd. Ben eens benieuwd naar hun afdrukkwaliteit. Colormailer is technisch wel OK, maar maakten in mijn geval teveel missers.
                  BD0055BE of te wel Krisv5
                  http://users.pandora.be/kris.verhaegen/ E-mail: kris.verhaegen@pandora.be

                  Comment


                  • #54
                    Ik denk dat het plaatsgebonden is als je een bestelling te laat krijgt.
                    Voorlopig heb ik bij Kruidvat al ruim 20 x besteld en altijd is het netjes op op tijd.
                    Als je byzondere dingen wil gaat het wel eens verkeerd.
                    Wij wonen bij Venlo en we hebben tot nu aan geen klagen.
                    Er is natuurlijk 1 groot geluk.
                    Het gaat hier om digitale bestanden die je thuis ook nog heb.
                    Het is erger als het om negatieven gaat.
                    Het digi tijdperk staat in zijn kinderschoenen, en er is nog veel te verbeteren en te verkennen.
                    Probeer gewoon andere uit.
                    Ook is het bij Cityfoto in Eindhoven mogelijk om het digitale product binnen 1 uur af te laten drukken.
                    Kost alleen meer.
                    Succes....


                    Originally posted by mic
                    Zijn de online printservice diensten nu allemaal slecht?
                    Na de klachten over Pixum nu ook Kruidvat die slechte service aflevert.
                    Tien dagen wachten op 20 fotokes??? (En ik heb ze nog niet!)
                    En het ergste was dat ze niet voor mij waren.
                    Iedere dag vragen die mensen waar hun foto's blijven.
                    Het rood staat tot achter m'n oren en ik durf niet meer op straat komen...
                    Nog goed dat Hema er is om alles recht te trekken.
                    Deze brief zojuist verzonden naar de klachtendienst van Kruidvat.
                    Hier de brief:

                    ------------------------------
                    Geachte,

                    Deze mail als klacht op jullie online fotoprintservice.
                    Ik heb maandag 1/09/03 een afdruk opdracht verzonden voor 21 foto’s allen van dezelfde afmeting.
                    Direct na het uploaden heb ik een bevestiging e-mail van jullie gekregen.
                    Pas op 8/09/03 krijg ik de mail met de melding dat de bestelling klaar is.
                    En wat blijkt? Zelfs een dag later zijn ze nog niet in de winkel aangekomen.
                    Dit maakt samen tien dagen om foto’s af te drukken??? (Als ze al morgen in de winkel zouden zijn, wat ik betwijfel)
                    Vroeger heb ik nog gebruik gemaakt van jullie service en toen kon het blijkbaar wel op drie dagen?
                    Nochtans is er op jullie site te lezen dat het drie werkdagen zou zijn???
                    Ik citeer:
                    ------------------------------
                    5- Bewerkingstijd
                    Uw opdracht wordt bij ontvangst direct uitgevoerd. De foto's liggen na drie werkdagen klaar bij het Kruidvatfiliaal van uw keus.


                    Wat dus een grap is, want zelfs na twee weken zijn ze er niet…

                    Omdat de foto’s niet voor eigen gebruik waren en het dus dringend begon te worden, heb ik dezelfde foto’s gisteren maandag 8/09/03 naar Hema printservice gestuurd.
                    Diezelfde dag in de namiddag de mail gekregen dat ze vandaag dinsdag klaar waren.
                    En effectief ze waren deze morgen al in de winkel.
                    Dus Hema kan het op twee werkdagen (anderhalf eigenlijk) wat jullie op TIEN dagen niet klaarspelen?

                    Dit is in ieder geval de laatste maal geweest dat ik van de Kruidvat diensten gebruik maak.

                    Nota:
                    Deze mail wordt ook als open brief gepubliceerd op Belgium Digital vzw. Internationaal digitaal fotografie informatieforum Benelux.



                    Hoogachtend,

                    Comment


                    • #55
                      Mijn tweede bestelling bij Photobox is ookal perfect en zonder enige fouten toegekomen.
                      Derde is onderweg.
                      Die mannen/vrouwen leveren echt kwaliteit.
                      Ben echt blij dat ik dit gevonden heb dank zij jullie....merci zulle
                      Dankewel BD memers voor de info.
                      Zo zie je maar dat we hier veel van elkaar kunnen leren.
                      En ik die dacht dat Kruidvat & Hema toch goed foto's afleverden...

                      Comment


                      • #56
                        Heb ook eens mijn testfoto's opgestuurd naar Photobox.
                        Ik zal ze naast de rest leggen en kritisch beoordelen !
                        Je hoort er nog van...

                        Greetz
                        www.damafoto.be
                        Facebook Damafoto

                        Comment


                        • #57
                          heb heel goed ervaring met sony print service,
                          de zondag uploaden en donderdag brengt de postbode ze,
                          en je betaalt geen btw omdat ze vanuit zwitserland worden vesrtuurd,
                          +/- 0.35 € incl all in

                          Comment


                          • #58
                            De foto's van Photobox zijn binnen van vandaag !
                            Afdrukken zijn heel goed, te vergelijken met Agfa / Spector / Kruidvat.
                            Prijs ligt tussen Agfa/Spector en Kruidvat.
                            Mooi beschermd in plastic-hoesje (waren 11 foto's 10x15).
                            Het papier is wat naar de lichte (grammage) kant. Voelt nogal slapjes aan.
                            Zeker één van de beter afdrukservices, maar dan met "service" er aan.
                            Originally posted by Dama
                            Heb ook eens mijn testfoto's opgestuurd naar Photobox.
                            Ik zal ze naast de rest leggen en kritisch beoordelen !
                            Je hoort er nog van...

                            Greetz
                            www.damafoto.be
                            Facebook Damafoto

                            Comment


                            • #59
                              Awel Mic,
                              heb van de week een testje gedaan bij photobox.ie
                              En ik kan niet anders zeggen als dat ik super tevreden ben!!
                              Maandag de foto's ge-uped en woensdag lag er een pakske in de brievenbus!!
                              En dan moet ge die prijzen nog eens zien...
                              Ben nu een bestellingske van zo'n 300 foto's aan het doorsturen!

                              Bedankt voor de tip!!

                              Tuur
                              Time is a precious little thing....

                              Comment


                              • #60
                                heeft er al iemand ervaring met deze afdrukservice

                                http://www.bonusprint.ie/

                                Blijkbaar maar 0.20c/foto

                                En de keuze uit digitaal formaat.

                                Waar stellen jullie voor om mijn 120 vakantiefoto's te laten afdrukken.
                                Camera : nikon D90 (1/7/2010) met (Nikon 18/200 VR) vervangen door Tamron 18/270.

                                http://www.peter-mia.be

                                Comment

                                Working...
                                X