Zijn de online printservice diensten nu allemaal slecht?
Na de klachten over Pixum nu ook Kruidvat die slechte service aflevert.
Tien dagen wachten op 20 fotokes??? (En ik heb ze nog niet!)
En het ergste was dat ze niet voor mij waren.
Iedere dag vragen die mensen waar hun foto's blijven.
Het rood staat tot achter m'n oren en ik durf niet meer op straat komen...
Nog goed dat Hema er is om alles recht te trekken.
Deze brief zojuist verzonden naar de klachtendienst van Kruidvat.
Hier de brief:
------------------------------
Geachte,
Deze mail als klacht op jullie online fotoprintservice.
Ik heb maandag 1/09/03 een afdruk opdracht verzonden voor 21 foto’s allen van dezelfde afmeting.
Direct na het uploaden heb ik een bevestiging e-mail van jullie gekregen.
Pas op 8/09/03 krijg ik de mail met de melding dat de bestelling klaar is.
En wat blijkt? Zelfs een dag later zijn ze nog niet in de winkel aangekomen.
Dit maakt samen tien dagen om foto’s af te drukken??? (Als ze al morgen in de winkel zouden zijn, wat ik betwijfel)
Vroeger heb ik nog gebruik gemaakt van jullie service en toen kon het blijkbaar wel op drie dagen?
Nochtans is er op jullie site te lezen dat het drie werkdagen zou zijn???
Ik citeer:
------------------------------
5- Bewerkingstijd
Uw opdracht wordt bij ontvangst direct uitgevoerd. De foto's liggen na drie werkdagen klaar bij het Kruidvatfiliaal van uw keus.
Wat dus een grap is, want zelfs na twee weken zijn ze er niet…
Omdat de foto’s niet voor eigen gebruik waren en het dus dringend begon te worden, heb ik dezelfde foto’s gisteren maandag 8/09/03 naar Hema printservice gestuurd.
Diezelfde dag in de namiddag de mail gekregen dat ze vandaag dinsdag klaar waren.
En effectief ze waren deze morgen al in de winkel.
Dus Hema kan het op twee werkdagen (anderhalf eigenlijk) wat jullie op TIEN dagen niet klaarspelen?
Dit is in ieder geval de laatste maal geweest dat ik van de Kruidvat diensten gebruik maak.
Nota:
Deze mail wordt ook als open brief gepubliceerd op Belgium Digital vzw. Internationaal digitaal fotografie informatieforum Benelux.
Hoogachtend,
Na de klachten over Pixum nu ook Kruidvat die slechte service aflevert.
Tien dagen wachten op 20 fotokes??? (En ik heb ze nog niet!)
En het ergste was dat ze niet voor mij waren.
Iedere dag vragen die mensen waar hun foto's blijven.
Het rood staat tot achter m'n oren en ik durf niet meer op straat komen...
Nog goed dat Hema er is om alles recht te trekken.
Deze brief zojuist verzonden naar de klachtendienst van Kruidvat.
Hier de brief:
------------------------------
Geachte,
Deze mail als klacht op jullie online fotoprintservice.
Ik heb maandag 1/09/03 een afdruk opdracht verzonden voor 21 foto’s allen van dezelfde afmeting.
Direct na het uploaden heb ik een bevestiging e-mail van jullie gekregen.
Pas op 8/09/03 krijg ik de mail met de melding dat de bestelling klaar is.
En wat blijkt? Zelfs een dag later zijn ze nog niet in de winkel aangekomen.
Dit maakt samen tien dagen om foto’s af te drukken??? (Als ze al morgen in de winkel zouden zijn, wat ik betwijfel)
Vroeger heb ik nog gebruik gemaakt van jullie service en toen kon het blijkbaar wel op drie dagen?
Nochtans is er op jullie site te lezen dat het drie werkdagen zou zijn???
Ik citeer:
------------------------------
5- Bewerkingstijd
Uw opdracht wordt bij ontvangst direct uitgevoerd. De foto's liggen na drie werkdagen klaar bij het Kruidvatfiliaal van uw keus.
Wat dus een grap is, want zelfs na twee weken zijn ze er niet…
Omdat de foto’s niet voor eigen gebruik waren en het dus dringend begon te worden, heb ik dezelfde foto’s gisteren maandag 8/09/03 naar Hema printservice gestuurd.
Diezelfde dag in de namiddag de mail gekregen dat ze vandaag dinsdag klaar waren.
En effectief ze waren deze morgen al in de winkel.
Dus Hema kan het op twee werkdagen (anderhalf eigenlijk) wat jullie op TIEN dagen niet klaarspelen?
Dit is in ieder geval de laatste maal geweest dat ik van de Kruidvat diensten gebruik maak.
Nota:
Deze mail wordt ook als open brief gepubliceerd op Belgium Digital vzw. Internationaal digitaal fotografie informatieforum Benelux.
Hoogachtend,
Comment