Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Problemen Nikon Cashback

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Problemen Nikon Cashback

flitske sb900 gekocht, 25 euro al gekregen
    nikon stuff

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hombre complicado Bekijk bericht
      Ik heb een lens + flits aangekocht op 23/3 en de papieren die week nog opgestuurd en net opgemerkt dat ik mijn 125 euro nog altijd niet ontvangen heb..merci nikon..ga morgen eens een laaiend telefoontje plegen
      idem !!!
      nikon D700 + MB-D10| nikkor af-s 24-70 2.8 | 2 X SB-900

Comment

En een boos telefoontje gaat helpen?
        Mss eens beginnen met een normaal informatief telefoontje
        StijnDeGrauwe.be

Comment

......
          Last edited by hombre complicado; 22 januari 2011, 04:11.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hombre complicado Bekijk bericht
            Die papieren zijn nu al bijna 4 maand opgestuurd en ze melden mij vandaag in mail dat ze mijn papieren nog moeten ontvangen...
            Yep, hier van hetzelfde. Mail ontvangen om alles op te sturen voor 30/07. Zelfs de bijlage waarnaar ze verwijzen in de mail, was er niet bij. Prima organisatie

Als ze iets moeten terug geven, is het van lange asem
            Last edited by JePe; 17 juli 2009, 14:57.
            BD0497BE : Nikon body + glas
            www.RudyVerrijt.info

Comment

Ja, ik vind dat ze dan maar direct de korting in de winkel toepassen en dan is al die rompslomp overbodig.
              Canon IXUS95IS + wenslijst

Comment

Geduld is een schoon zaak zeg ik altijd.
                Ik heb mijn 300€ zonder problemen ontvangen...
                StijnDeGrauwe.be

Comment

Geen problemen gehad, twee bedragen ontvangen binnen een redelijke termijn. Toch vind ik het systeem van Nikon niet goed. Waarom niet rechtstreeks in mindering brengen bij aankoop ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door willydp Bekijk bericht
                    Ja, ik vind dat ze dan maar direct de korting in de winkel toepassen en dan is al die rompslomp overbodig.
                    Vroeger was het zo bij Nikon, nu hebben ze ook het systeem Cashback toegepast, wat voor hen ook wel de nodige administratie zal bijbrengen, maar het moet zijn dat ze deze korting onder een ander noemer kunnen invullen, wat het voor hen een stuk voordeliger maakt, boekhoudkundig zal het Nikon wel voordelen opleveren zeker.

Comment

Hier van't zelfde....ook mail dat alles nog moet opgestuurd worden!
                      T'is al een hele tijd weg. Kheb nu geen originele papieren meer hoor! pfff
                      Khoop dat het alsnog inorde komt!
                      Nikon D300+ Nikkor 18-200mm + Nikkor 70-300mm + Sigma Nikon SB 600 + Nikkor 50mm

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vvm1 Bekijk bericht
                        Hier van't zelfde....ook mail dat alles nog moet opgestuurd worden!
                        T'is al een hele tijd weg. Kheb nu geen originele papieren meer hoor! pfff
                        Khoop dat het alsnog inorde komt!
                        Moest dat nodig zijn, dan kan de winkel waar je hem kocht dat nog steeds bevestigen.

Comment

Het is gewoon een ramp qua organisatie bij die firma die de terugbetaling regelt.
                          Ik krijg eindelijk een paar weken terug een mailtje dat de terugbetaling van de cashback van mijn D700 onmiddelijk uitgevoerd gaat worden en de terugbetaling van de cashback van mijn lens 2 weken nadien gaat volgen. De eerste 150€ is nu eindelijk betaald maar nu krijg ik terug een mailtje dat ik mijn papieren nog moet opsturen, terwijl ik alles eind maart had opgestuurd. Mijn originele documenten zijn ze dus kwijt en nadien heb ik nog eens alle copies doorgemaild maar nu toch nog altijd niet helemaal in orde dus. Ik zal dan maandag best, voor de 5de keer reeds, nog maar eens bellen naar Highco-data en dan terug gans mijnen uitleg doen.
                          Weet er iemand trouwens hoe ik best klacht kan indienen bij Nikon zelf hieromtrent??
                          Last edited by swilleg; 19 juli 2009, 10:15.

Comment

Wat een soep zeg... bij Canon ging dat toch wel vlotter moet ik zeggen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door swilleg Bekijk bericht
                              Het is gewoon een ramp qua organisatie bij die firma die de terugbetaling regelt.
                              Weet er iemand trouwens hoe ik best klacht kan indienen bij Nikon zelf hieromtrent??
                              Gewoon een mail sturen via de Nikon site, je krijgt er steeds vlot antwoord als je een vraag hebt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
                                Gewoon een mail sturen via de Nikon site, je krijgt er steeds vlot antwoord als je een vraag hebt.
                                Op de Nikon site vind ik enkel het emailadres van de hersteldienst - Procirep, maar geen algemeen/info email-adres van Nikon zelf, enkel telefoonnummers.

Comment

Working...
                                X