Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Oorspronkelijk geplaatst door hombre complicadoBekijk bericht
Ik heb een lens + flits aangekocht op 23/3 en de papieren die week nog opgestuurd en net opgemerkt dat ik mijn 125 euro nog altijd niet ontvangen heb..merci nikon..ga morgen eens een laaiend telefoontje plegen
Oorspronkelijk geplaatst door hombre complicadoBekijk bericht
Die papieren zijn nu al bijna 4 maand opgestuurd en ze melden mij vandaag in mail dat ze mijn papieren nog moeten ontvangen...
Yep, hier van hetzelfde. Mail ontvangen om alles op te sturen voor 30/07. Zelfs de bijlage waarnaar ze verwijzen in de mail, was er niet bij. Prima organisatie
Als ze iets moeten terug geven, is het van lange asem
Geen problemen gehad, twee bedragen ontvangen binnen een redelijke termijn. Toch vind ik het systeem van Nikon niet goed. Waarom niet rechtstreeks in mindering brengen bij aankoop ?
Ja, ik vind dat ze dan maar direct de korting in de winkel toepassen en dan is al die rompslomp overbodig.
Vroeger was het zo bij Nikon, nu hebben ze ook het systeem Cashback toegepast, wat voor hen ook wel de nodige administratie zal bijbrengen, maar het moet zijn dat ze deze korting onder een ander noemer kunnen invullen, wat het voor hen een stuk voordeliger maakt, boekhoudkundig zal het Nikon wel voordelen opleveren zeker.
Hier van't zelfde....ook mail dat alles nog moet opgestuurd worden!
T'is al een hele tijd weg. Kheb nu geen originele papieren meer hoor! pfff
Khoop dat het alsnog inorde komt!
Hier van't zelfde....ook mail dat alles nog moet opgestuurd worden!
T'is al een hele tijd weg. Kheb nu geen originele papieren meer hoor! pfff
Khoop dat het alsnog inorde komt!
Moest dat nodig zijn, dan kan de winkel waar je hem kocht dat nog steeds bevestigen.
Het is gewoon een ramp qua organisatie bij die firma die de terugbetaling regelt.
Ik krijg eindelijk een paar weken terug een mailtje dat de terugbetaling van de cashback van mijn D700 onmiddelijk uitgevoerd gaat worden en de terugbetaling van de cashback van mijn lens 2 weken nadien gaat volgen. De eerste 150€ is nu eindelijk betaald maar nu krijg ik terug een mailtje dat ik mijn papieren nog moet opsturen, terwijl ik alles eind maart had opgestuurd. Mijn originele documenten zijn ze dus kwijt en nadien heb ik nog eens alle copies doorgemaild maar nu toch nog altijd niet helemaal in orde dus. Ik zal dan maandag best, voor de 5de keer reeds, nog maar eens bellen naar Highco-data en dan terug gans mijnen uitleg doen.
Weet er iemand trouwens hoe ik best klacht kan indienen bij Nikon zelf hieromtrent??
Het is gewoon een ramp qua organisatie bij die firma die de terugbetaling regelt.
Weet er iemand trouwens hoe ik best klacht kan indienen bij Nikon zelf hieromtrent??
Gewoon een mail sturen via de Nikon site, je krijgt er steeds vlot antwoord als je een vraag hebt.
Gewoon een mail sturen via de Nikon site, je krijgt er steeds vlot antwoord als je een vraag hebt.
Op de Nikon site vind ik enkel het emailadres van de hersteldienst - Procirep, maar geen algemeen/info email-adres van Nikon zelf, enkel telefoonnummers.
Comment