Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Problemen Nikon Cashback

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Problemen Nikon Cashback

    Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
    Moest dat nodig zijn, dan kan de winkel waar je hem kocht dat nog steeds bevestigen.
    ooh, dat zou fijn zijn!
    thx!
    Nikon D300+ Nikkor 18-200mm + Nikkor 70-300mm + Sigma Nikon SB 600 + Nikkor 50mm

    Comment


    • #32
      Re: Problemen Nikon Cashback

      .......
      Last edited by hombre complicado; 22 januari 2011, 03:09.

      Comment


      • #33
        Re: Problemen Nikon Cashback

        Kan enkel Hombre, Jepe en VVM bijtreden: ik heb ook alle documenten al 2 maanden verstuurd en verleden week krijg ik een mail dat de online registratie wel ok is maar de documenten niet ivm D700 en 70-200. Op mails krijg je geen antwoord. Leuk is wel anders.

        Comment


        • #34
          Re: Problemen Nikon Cashback

          ik heb een D300 aangekocht en een aantal dagen later een 16-85mm.
          op de d300 was een cashback van 100€ en op de lens een cashback van 35€.

          Maandag een eerste storting ontvangen van de lens, nu nog even wachten op de terugbetaling voor de body.
          Last edited by g-love; 22 juli 2009, 08:02.

          Comment


          • #35
            Re: Problemen Nikon Cashback

            ... vervolg van de Nikon Cashback soap, volgens mij is het eerder SOEP

            Vandaag dus terug gebeld naar Highco DATA en daar wisten me ze doodleuk te vertellen dat ik nu toch geen recht heb op de cashback terugbetaling op mijn lens. Vermits ik de D700 en de 24-70mm lens samen gekocht heb, beschouwen zij dat als 1 kit en heb ik enkel recht op terugbetaling van de body en als ik klacht wil indienen, dit rechtstreeks bij Nikon moet doen.
            Dus bij aankoop krijg je te horen, je krijgt 250€ terug van Nikon en bijna 4 maanden later krijg je uiteindelijk maar 150€ terug.

            Ik heb ondertussen al gebeld naar Foto Rubens, waar ik alles gekocht had, en daar nog eens mijn verhaal gedaan. Daar waren ze wel behulpzaam en gaan ze er toch proberen nog iets aan te doen. Allé, wordt dus weer vervolgd.....

            Comment


            • #36
              Re: Problemen Nikon Cashback

              Vandaag krijg ik een bericht:

              Meneer,

              kan u ons uw volledige adresgegevens doormailen, om betere opzoekingen te
              kunnen doen ?

              Vriendelijke groeten


              The HighCo DATA Team
              http://www.highco-data.com


              Dit nadat ik alle documenten gescand en aangetekend opgestuurd heb, en waar alle gegevens duidelijk opstaan (inclusief de inschrijving).
              Het is echt wel een SOEP hoor.

              Comment


              • #37
                Re: Problemen Nikon Cashback

                Oorspronkelijk geplaatst door pascor Bekijk bericht
                Vandaag krijg ik een bericht:

                Meneer,

                kan u ons uw volledige adresgegevens doormailen, om betere opzoekingen te
                kunnen doen ?

                Vriendelijke groeten



                The HighCo DATA Team
                http://www.highco-data.com


                Dit nadat ik alle documenten gescand en aangetekend opgestuurd heb, en waar alle gegevens duidelijk opstaan (inclusief de inschrijving).
                Het is echt wel een SOEP hoor.

                kheb dezelfde aangekregen vandaag.....pffff

                grtz
                Nikon D300+ Nikkor 18-200mm + Nikkor 70-300mm + Sigma Nikon SB 600 + Nikkor 50mm

                Comment


                • #38
                  Re: Problemen Nikon Cashback

                  Deze week 125€ gestort gekregen

                  Comment


                  • #39
                    Re: Problemen Nikon Cashback

                    Bon, gisteren nog alle info eens doorgestuurd per mail - zoals gevraagd hierboven - en vandaag krijg ik wederom:

                    Geachte klant,

                    Mag ik u hiermee vragen om ons uw volledige adresgegevens door te sturen
                    zodat wij uw aanvraag kunnen opzoeken?

                    Met vriendelijke groeten,


                    The HighCo DATA Team

                    Tel : +32 2 352 03 90 - +32 2 352 03 98


                    Kafkaiaanse toestanden zijn niet ver weg.

                    Comment


                    • #40
                      Re: Problemen Nikon Cashback

                      .....
                      Last edited by hombre complicado; 22 januari 2011, 02:58.

                      Comment


                      • #41
                        Re: Problemen Nikon Cashback

                        Reken mij er ook maar bij.

                        Net voor de derde keer naar hen gebeld, en kreeg nu voor de derde keer te horen dat ze mijn documenten niet ontvangen hadden.

                        Ik heb de originelen opgestuurd op 8 juni, kopies van wat ik nog had nogmaals aangetekend naar hen verstuurd eind juli.

                        toen ik nog steeds niks had gehoord heb ik hen vorige week gebeld: documenten niet ontvangen, ik moest eens terugbellen (vandaag dus).
                        vandaag weer een nadere snuiter aan de lijn gehad: documenten niet ontvangen, volgende week eens terugbellen.

                        Ik vond dat het tijd was om eens door te spreken en mijn ongenoegen te uiten.
                        "Een aangetekende zending niet ontvangen, ik heb hier duidelijk het bewijs dat u die ontvangen heeft op 28 juli !" zei ik.

                        Volgende week eens terugbellen, maar ik heb zelf voorgesteld de documenten elektronisch te versturen. ik kan nu de documenten per email zenden,naar het algemeen adres dan nog want een persoonlijk emailadres kreeg ik niet, en uit voorzorg bel ik volgende week nog maar eens.

                        Ondertussen heb ik wel al 2 namen genoteerd van mensen die me geholpen hebben, een goede raad VRAAG NAAR DE NAAM VAN DE TELEFONIST, het is de enige manier waarop je ze ginder blijkbaar wakker krijgt.

                        Als men dan de documenten nog niet ontvangen heeft stel ik voor dat we SAMEN naar TEST AANKOOP stappen en daar een klacht neerleggen.
                        Als men niet wilt uitbetalen, dan moet men ook maar geen promo actie ondernemen vind ik.

                        Mensen die bereid zijn dit samen met mij te doen mogen me steeds contacteren.
                        Nikon D90 + kitlens 18-105 mm f/3.5-5.6
                        70-300 mm f/4-5.6 + 50mm f/1.4D AF
                        35-70 mm f/2.8

                        Comment


                        • #42
                          Re: Problemen Nikon Cashback

                          Ik ook nog ALTIJD mijn 24-70 en SB-900 niet ... Papieren begin mei opgestuurd!

                          Kloterij!
                          nikon D700 + MB-D10| nikkor af-s 24-70 2.8 | 2 X SB-900

                          Comment


                          • #43
                            Re: Problemen Nikon Cashback

                            heb tot op vandaag ook nog steeds niets ontvangen en er niets meer van vernomen!!! pfff!!!! Dat test-aankoop gedoe staat me alvast aan, reken mij er maar bij moesten jullie dat van plan zijn! grtz
                            Nikon D300+ Nikkor 18-200mm + Nikkor 70-300mm + Sigma Nikon SB 600 + Nikkor 50mm

                            Comment


                            • #44
                              Re: Problemen Nikon Cashback

                              Ok dan, maandag heb ik hen mijn documenten opgestuurd met de eis me terug te mailen dat ze alles hebben ontvangen, maar helaas nog niks.

                              Morgen bel ik naar hen, en afhankelijk daarvan ga ik naar testaankoop stappen.

                              Zij die dit samen met mij wensen te doen kunnen me op dit adres contacteren
                              nessler@pandora.be

                              Ik stel voor dat we hen de volgende info geven
                              - Je eigen naam en adres
                              - Wat je gekocht hebt, plus de serienummers
                              - Hoeveel keer je nikon hebt gecontacteerd, eventueel ook wie bij de helpdesk
                              - Hoeveel keer je hen de gegevens hebt opgestuurd
                              - En vooral wanneer je hen de info hebt opgestuurd.

                              Ik zal dan een email opstellen met de info die ik heb, jullie terugmailen voor akkoord, en dan stuur ik hem op naar testaankoop of desnoods bel ik er naar.

                              Klinkt dit ok voor jullie ?
                              Nikon D90 + kitlens 18-105 mm f/3.5-5.6
                              70-300 mm f/4-5.6 + 50mm f/1.4D AF
                              35-70 mm f/2.8

                              Comment


                              • #45
                                Re: Problemen Nikon Cashback

                                Ik heb vandaag volgende mail ontvangen.
                                Kben benieuwd.
                                grtz

                                Geachte heer, mevrouw,

                                Hartelijk dank voor uw deelname aan de terugbetalingsactie van “Nikon
                                90 dagen" HighCo Data heeft uw aanvraag goed ontvangen. Deze wordt op dit moment bij Nikon zelf gecontroleerd. Zodra we de goedkeuring ontvangen zullen we uw aanvraag verder verwerken.

                                Indien u vragen heeft, aarzel niet ons te contacteren via e-mail of via telefoon:

                                - E-mail: Nikon@highco-data.be
                                - Telefoon : +32 2 352 03 98


                                Met vriendelijke groeten,

                                HighCo Data
                                Nikon D300+ Nikkor 18-200mm + Nikkor 70-300mm + Sigma Nikon SB 600 + Nikkor 50mm

                                Comment

                                Working...
                                X