Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vandenborre, gegarandeerd da laatste prijs ... hoe aanpakken?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Vandenborre, gegarandeerd da laatste prijs ... hoe aanpakken?

    Oorspronkelijk geplaatst door Arc0sS Bekijk bericht
    Ik heb het niet enorm krap, en ik heb geen geld over
    Ik weet alleen dat je voor die 90€ ook een mixer o.i.d. kunt kopen
    Ik heb een fototoestel nodig, we staan aan het begin van het huishouden en ik weet dat we ook nog veel geld zullen nodig hebben , vandaar dat ik zo de kat uit de boom kijk.
    Je kan altijd eens zoeken naar een goed tweedehands toestel.
    Mvg Tim

    Comment


    • #17
      Re: Vandenborre, gegarandeerd da laatste prijs ... hoe aanpakken?

      Dit heb ik ook al overwogen, maar ben dan bang dat er iets stuk is ofzo.
      Noem me gerust achterdochtig
      Onkwetsbaarheid is eenzaamheid ...

      Comment


      • #18
        Re: Vandenborre, gegarandeerd da laatste prijs ... hoe aanpakken?

        Oorspronkelijk geplaatst door Arc0sS Bekijk bericht
        Inderdaad, maar in een straal van 20km daar heb je ook een vandenborre, en dat telt ook.
        Maar dan is weer dit regeltje in de voorwaarden :
        De laagste prijsgarantie geldt niet voor prijzen geafficheerd op websites.
        En mits bij Konijnenberg alle prijzen ook op hun website staan gaan ze zich daar achter schuilen zeker?
        Ik heb ook al enkele keren een prijsverschil aangegeven en nooit een korting bekomen, wel een njet.
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

        Comment


        • #19
          Re: Vandenborre, gegarandeerd da laatste prijs ... hoe aanpakken?

          Koop niet bij Vandenborre. Slechte service, onvriendelijk personeel, veel beloven en niets doen!

          Comment


          • #20
            Re: Vandenborre, gegarandeerd da laatste prijs ... hoe aanpakken?

            Heb al vele toestellen bij VDB gekocht en steeds met de "laagste prijs garantie".

            Dus telkens een printout van het toestel + printout van de fysieke locatie/adresgegevens mee en nog nooit heeft er daar iemand moeilijk over gedaan bij VDB (Ninove).
            (zelfs ook eens met een printout van Konijnenberg (100km) en dat was toen geen probleem)

            Soms moeten ze wel eens een telefoontje plegen naar het hoofdbureau, maar steeds een positief antwoord.

            Je kan er zelfs items bestellen (mét laagste prijsgarantie) die niet op hun website of winkel staan, zolang ze het merk maar verdelen...

            Het enige waar mijn haar van rechtkomt is hun verlengde waarborg van 5jaar...
            Ze proberen je steeds wijs te maken dat je zonder die extra waarborg nergens staat wanneer het toestel defect is (het komt iig zo toch over)

            Met hun service heb ik gelukkig nog geen ervaring

            Comment


            • #21
              Re: Vandenborre, gegarandeerd da laatste prijs ... hoe aanpakken?

              Hey

              Misschien is het handig om ineens dingen vanuit engeland onder hun neus te duwen op kapaza en dergelijke aanbiedingen...

              Het is een feit dat de prijzen van de colruyt ook overal anders zijn per streek...
              Laagste garantie ja maar realistisch blijven... 20% winst op een camera zullen ze niet maken.

              ik werk er niet voor die keten maar snap soms niet meer wat mensen allemaal willen onder de noemer 'redelijk'. Veel willen en weinig betalen. tja blijven sparen zou ik zeggen

              Comment


              • #22
                Re: Vandenborre, gegarandeerd da laatste prijs ... hoe aanpakken?

                Oorspronkelijk geplaatst door filipdb Bekijk bericht
                Koop niet bij Vandenborre. Slechte service, onvriendelijk personeel, veel beloven en niets doen!
                Ah eindelijk gevonden...de man die alle Vandenborres al heeft bezocht.
                Mvg Tim

                Comment


                • #23
                  Re: Vandenborre, gegarandeerd da laatste prijs ... hoe aanpakken?

                  Oorspronkelijk geplaatst door Ticor Bekijk bericht
                  Ah eindelijk gevonden...de man die alle Vandenborres al heeft bezocht.
                  Nee, de man die lekker anoniem staat te roepen en negatieve reclame maken, zonder enige argumentatie... Best wel zielig...

                  Mvg,
                  Frederic

                  Comment


                  • #24
                    Re: Vandenborre, gegarandeerd da laatste prijs ... hoe aanpakken?

                    Allee positieve reclame dan maar.
                    We kopen daar ne laptop, ( ze staan wel allemaal met een voorbeeldscherm van van den borre.. dus testen kon niet..)
                    thuisgekomen : wat blijkt : hij kan een programma niet af, heel "schokkerig en, geluid begint te haperen...
                    Dus teruggereden, en .. we mochten zonder probleem nen andere kopen, dus , we kochten er ene die 400 euro duurder was.
                    Thuisgekomen, lap van hetzelfde, kon het ook niet af.
                    Terug er naar toe, en.. heb gewoon men geld teruggekregen zonder probleem.
                    ( En omdat die eerste, het laatste stuk was, kregen we nog 2 bussen scherm "cleaner", en nog een muis erbij ( werd geboekt als .... kan niet meer op de naam komen) en die hebben we er nog aan over gehouden nadien
                    maar over de service en klantvriendelijkheid van die persoon waar ik mee handelde : GEEN kwaad woord. Alles correct afgehandeld.
                    Ben er de week daarop een samsung scherm gaan kopen, ( IK was content over hen).
                    ( En ik kreeg zelfs een schriftelijk bewijs mee dat als er ene dode pixel of hot... was als ik thuiskwam, ik het dadelijk mocht komen inruilen ( een week lang) , en dat geeft zelfs samsung me niet.
                    Ik koop nadien een sd kaart, en die stond 7 euro duurder dan bij het duracelkonijn, alles afgeprint, en gewoon dezelfde prijs betaald gelijk bij konijn. ( niet nadien teruggestort.)
                    Dus ik klaag niet en heb een reden om te zeggen dat ze juist handelen ( toch bij mij).

                    Comment


                    • #25
                      Re: Vandenborre, gegarandeerd da laatste prijs ... hoe aanpakken?

                      Straal 20 km? Kijk es bij krefel, laagste prijsgarantie over heel belgie. Eer je gaat wel een bewijs van lagere prijs meebrengen; dan heb je voor je koopt al de laagste prijs, en niet na de koop...
                      [CENTER]http://www.underwaterimaging.be
                      [FONT="Comic Sans MS"]Canon 7d, 17-85 usm is, 10-22 mm ; 100 mm macro, 70-200 usm 2.8 L IS II + ikelite onderwaterbehuizing en DS160 flitser[CENTER]

                      Comment


                      • #26
                        Re: Vandenborre, gegarandeerd da laatste prijs ... hoe aanpakken?

                        Oorspronkelijk geplaatst door jejochen Bekijk bericht
                        dan heb je voor je koopt al de laagste prijs, en niet na de koop...
                        Same here bij VDB in Ninove.
                        Het bedrag wordt er ook vòòr de aankoop afgetrokken.
                        Maar de prijs in de rekken of website wordt daarna nooit aangepast als ik het goed voorheb.

                        Comment


                        • #27
                          Re: Vandenborre, gegarandeerd da laatste prijs ... hoe aanpakken?

                          inderdaad de prijzen worden niet aangepast...
                          Last edited by Guest13; 19 april 2011, 21:27.

                          Comment


                          • #28
                            Re: Vandenborre, gegarandeerd da laatste prijs ... hoe aanpakken?

                            Het zijn allemaal verkoopstechnieken.
                            Over de verkopers (en vooral de verkoopsters ) hoor je mij niet klagen.
                            Ik heb vandaag het toestel gaan halen bij Vandenborre en heb zonder verdere probleem netjes de helft van het prijsverschil gekregen.
                            Onkwetsbaarheid is eenzaamheid ...

                            Comment


                            • #29
                              Re: Vandenborre, gegarandeerd da laatste prijs ... hoe aanpakken?

                              Ik heb bij Vandenborre reeds drie aankopen gedaan (geen fotomateriaal) maar een LCD scherm van Samsung , een LCD TV van Sony , en vandaag nog een klein mixertje om slagroom te kloppen , bij elk van die aankopen had ik een print bij die ik via internet bekwam en toch elke keer de goekopere prijs bekomen zonder enig commentaar .
                              Minolta Dynax 5D / Nikon Coolpix 4500/ Panasonic Lumix TZ3 /Sony a550.
                              Web-Albums

                              Comment


                              • #30
                                Re: Vandenborre, gegarandeerd da laatste prijs ... hoe aanpakken?

                                Ik heb bij VDB een Canon printer gekocht. Die stond er maar 129€ terwijl hij in alle andere shops 149€ en meer stond. (verkeerd geprijsd ?)
                                Het tentoongestelde model was hun laatste exemplaar. Vermits er wat stof op lag grapte ik tegen de verkoopster dat ik er maar 100€ wou aan geven.
                                Dat ging ze aan haar baas vragen en ik mocht de printer hebben voor 99€

                                Comment

                                Working...
                                X