Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vandenborre, gegarandeerd da laatste prijs ... hoe aanpakken?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Vandenborre, gegarandeerd da laatste prijs ... hoe aanpakken?

    ik vind de service van van den borre niks, de verkoop wel als het ergens lager staat.
    ( service bv.: nen dvd recorder die 6 maand kapot blijft en telkens verkeerde stukken besteld, en ... om tegen de muur op te lopen , en vooral in mijn ogen arogante gastjes die verkopers, denken dat ze het steeds beter weten....)
    Last edited by Guest13; 19 april 2011, 21:30.

    Comment


    • #32
      Re: Vandenborre, gegarandeerd da laatste prijs ... hoe aanpakken?

      Oorspronkelijk geplaatst door filipdb Bekijk bericht
      Koop niet bij Vandenborre. Slechte service, onvriendelijk personeel, veel beloven en niets doen!
      Awel, ik heb enkel goede ervaringen bij VdB en dit in verschillende vestingen. Zo goed zelfs dat ik ooit spontaan een brief thuis kreeg met bericht dat ik 100 euro van hen kreeg. Blijkbaar had ik een droogkast gekocht die ergens anders goedkoper was. Niet om gevraagd, zelfs nooit ergens anders gekeken. 100 euro wel gecashed natuurlijk
      Mijn I-pod was kapot, zonder enig probleem een nieuwe gekregen.

      Comment


      • #33
        Re: Vandenborre, gegarandeerd da laatste prijs ... hoe aanpakken?

        [QUOTE=Arc0sS;2142993]Ik weet niet als dit hier juist staat, maar ik doe een poging.

        De situatie:
        Ik wil een Panasonic fz28 kopen. Bij Konijnenberg kost hij €279,62 en bij Vandenborre €369,00. Aangezien Konijnenberg aan de andere kant van het land is, heb ik mooi de aanbieding afgeprint en meegenomen naar Vandenborre.
        Daar aangekomen heb ik het getoond aan de (vriendelijke) verkoopster, deze ging het vragen aan de gerant. De gerant liet het niet toe omdat konijnenberg geen winkel is, maar een afhaalpunt. Mijn woord volstond niet, dus ik terug naar huis, de hele beschrijving en foto's afgeprint en terug naar Vandenborre waar ik het voorlegde. De gerant bekeek het en heeft een paar keer getelefoneerd. De beslissing was een grote NEE, andere garantievoorwaarden en het toestel was niet in voorraad bij Konijnenberg.
        Wat van mijn tak staan maken hielp dus niet.




        Ik heb dit gemaild naar Vandenborre :

        Goeiemorgen,

        Met uw akte van vertrouwen beweerd u de goedkoopste prijs te kunnen leveren,

        wel ik heb interesse in een Nikon D90 met kitelens .

        Ik vond 2 winkels in Belgie (Antwerpen) die goedkoper zijn ,

        mijn vraag naar u is .

        kunnen jullie onder deze prijzen ? ( Anders zijn jullie niet echt de goedkoopste hé )



        - Konijnenberg

        D90 met 18-105 = 1042 euro

        D90 met 18-200 = 1347 euro



        Nu de goedkoopste



        - Fotorubens

        D90 met 18-105 = 1044 euro

        D90 met 18-200 = 1339 euro



        Dit zijn géén internetwinkels , je kan afhalen en krijgt ook advies .



        Graag mailtje terug .



        Mvg Dejaeghere Johny



        En kreeg dit als antwoord :

        Geachte,


        U heeft een lagere prijs opgemerkt. We danken u voor het vertrouwen dat u in ons stelt door ons dit mee te delen.

        Volgens artikel 2 van onze Akte van Vertrouwen kan u genieten van de terugbetaling van het verschil tot 30 dagen na uw aankoop. De prijs waarmee u vergelijkt moet lager geafficheerd staan en slaan op een identiek toestel, met eenzelfde referentie, met dezelfde garantie- en servicevoorwaarden, nieuw en onmiddellijk beschikbaar.

        Uw aanvraag voldoet aan deze voorwaarden en daarom bieden wij u de Nikon D90 met 18-105 lens aan, aan de prijs van 1042.00 euro
        en de Nikon D90 met 18-200 lens aan de prijs van : 1339.00 euro.
        Gelieve deze mail mee te nemen naar de Vanden Borre winkel van uw keuze.


        Wij danken u voor uw vertrouwen en hopen u spoedig terug te mogen ontmoeten op www.vandenborre.be of in één van onze winkels.


        Steeds tot uw dienst,
        De aankoopdienst

        Wel gemaild naar sales@vandenborre.be

        Comment


        • #34
          Re: Vandenborre, gegarandeerd da laatste prijs ... hoe aanpakken?

          Hallo,

          Ik las hier juist dat men u geen korting wou geven met je aankoop van de panasonic.
          Ik heb mij dus eergisteren de panasonic FZ28 gekocht tegen de onklopbare prijs van 280eurotjes.... Alsook bij vandenborre...

          Heb ze gewoon een print-out laten zien van winkel pixmania en ze deden er niet moeilijk over;
          Nadeel, ik heb wel super lang in die winkel gestaan!

          groetjes

          Comment


          • #35
            Re: Vandenborre, gegarandeerd da laatste prijs ... hoe aanpakken?

            Prijzenpolitiek bij Van Den Borre,

            Het zijn marktkramers geworden, ze gebruiken nu "dagprijzen"
            Toestel niet in vooraad, bel morgen of overmorgen maar eens terug mijheer.
            De dag nadien toestel in voorraad, "wil ik het reserveren dan staat het klaar voor u."
            Ik natuurlijk, en ik kom het direkt ophalen.
            Echter men "vergat" er even bij te melden dat het nu zomaar even 50 € opgeslagen was.
            Resultaat, aan de prijs kunnen wij niets doen mijnheer het zijn dagprijzen, o gisteren goedkoper, ja das dan pech mijnheer.
            De dag zelfs na middernacht op de site nog goedkoper, heeft geen belang mijnheer het is nu deze prijs, niet akkoord, bel naar de klachtendienst.
            Daar eenzelfde verhaal, dus niets gekocht bij VDB.
            En vanaf nu NOOIT meer, dan ben je regelmatige klant, dan krijg je dit.

            Als voorbeeld nog een paar prijswijzigingen:
            Laptops:
            HP DM1-3100SB was op 4/4/2011 => 349€ op 7/4/2011 gestegen tot 399€ (+50€)
            HP CQ56-180SB was op 4/4/2011 => 379€ op 7/4/2011 479€ effe 100€ meer !!!
            Dagprijzen gaan met 50 a 100 € de lucht in, benzineprijzen swingen ook de pan uit maar dit ......

            Met veel plezier heb ik me de laptop die ik wou kopen bij een konkurent van hen gekocht, met eenzelfde prijs maar WEL in voorraad, en denkelijk ook nog een betere service op de koop toe.

            Vanaf nu NOOIT meer van den borre

            Comment


            • #36
              Re: Vandenborre, gegarandeerd da laatste prijs ... hoe aanpakken?

              Inderdaad, over VDB heb ik persoonlijk weinig goeds te vertellen (maar anderen kunnen wèl goede ervaringen hebben, hé).

              Bj Krëfel daarentegen was het wel dik in orde. ik wilde een flatscreen tv, geen te kleine, maar ook geen al te grote. Een 37" scherm was ideaal. Nog een voorwaarde was dat ik eco-cheques kon gebruiken. Effe de website gecontroleerd, en er stond 1 toestel op wat aan mijn voorwaarden voldeed. Met als leuk extraatje dat ie van 699€ naar 599€ was afgeprijsd.
              Daar aangekomen bleek er maar & toestel meer in voorraad te zijn en de prijs bleek op 699€ te staan. Ik argumenteerde dat op hun website dat toestel in promo stond, de dame heeft 't gecontroleerd en de netjes de prijs van internet gerekend.

              Als ik moet kiezen tussen de 2, dan wist ik het wel...

              mvg,
              Bart

              PS: feit is wel dat TS niet binnen hun laagste rpijs garantievoorwaarden valt, en dus ook geen been heeft om op te staan.
              Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527

              Comment


              • #37
                Re: Vandenborre, gegarandeerd da laatste prijs ... hoe aanpakken?

                bij vdb (winkel in oudenaarde) nog nooit problemen gehad om de laagste prijs te krijgen.
                Heb er wel nog nooit fotomateriaal gekocht ofzo.

                Wat ik wel weet is dat de laagste prijs er een moet zijn van een echte winkel, konijnenberg rekenen ze bvb bij een webwinkel, waardoor ze die prijzen niet kunnen geven (wat ze wel kunnen/willen doen tov konijnenberg is de helft van het verschil als korting verrekenen)
                Fuji X-E1 - 18-55mm
                facebook

                Comment


                • #38
                  Re: Vandenborre, gegarandeerd da laatste prijs ... hoe aanpakken?

                  Ik heb ook een jaar of 2 geleden de prijs van Konijn gekregen in de lokale VDB.
                  Omdat het niet op voorraad was heeft het wel een dag of 2 geduurd, maar het heeft gewerkt.

                  Eerlijk, als ik nu een toestel nodig heb, koop ik het vooral op webshops. Redcoon is mijn favoriet voor witgoed.
                  Voor fotomateriaal rij ik met plezier tot in Wilrijk bij Foto Rubens, omdat hun prijzen wel concurrentieel zijn, en ze tijd maken, zeker als je het winkelmoment goed kiest.

                  Als VDB het net zo meent met zijn laagste prijzen, dan kan het toch niet dat je bijna iedere keer een webshop vindt die 20% goedkoper is...
                  Dan vind ik de politiek van colruyt veel eerlijker en doorzichtiger.

                  Comment


                  • #39
                    Re: Vandenborre, gegarandeerd da laatste prijs ... hoe aanpakken?

                    Ik heb ooit ook zoiets dergelijks voorgehad bij VDB maar moest absoluut dat produkt hebben . . . was ook ong 50€ duurder dan op de site vermeld stond. Na 3 weken bleek datzelfde produkt ineens 100€ goedkoper bij VDB, online formulier ingevuld ( laagste prijs ) en dus een bon van 100€ ontvangen . . . al met al is't dus nog goed meegevallen.
                    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                    Comment


                    • #40
                      Re: Vandenborre, gegarandeerd da laatste prijs ... hoe aanpakken?

                      Rond februari ging ik kijken voor ne nieuwe TV , ik ging dus eerst naar de website van VDB, en dan zelf ter plaatse bij VDB, ik heb er één uur gestaan de schermen vergelijken, maar eigenlijk was mijn keuze thuis al gemaakt. Na één uur komt er een mevrouw horen of ze me kan helpen, ik deel haar mijn keuze mee, maar voeg erbij dat ik toch net iets meer verwacht van het toestel, ja ... antwoord ze, ge moet dat verstaan, ze hebben hier maar één aansluiting op de kabel, die wordt dan versterkt en verdeeld over de bijna 70 schermen die hier staan. Ik had dus staan kijken naar iets dat ik niet in huis wou, want ik ging voor digitale TV en liefst nog HD. OK ik verlaat de winkel met de woorden dat ik alles nog is ging overdenken, dat doe ik ook en een dikke week later start ik mijn zoektocht op het internet, naar het toestel van mijn keuze, op zeer korte tijd vind ik een aanbieding van Neckermann die hetzelfde toestel aanbieden voor 500 euro minder !
                      Hallo, das dus wel 33 % minder hé, ik heb ja gezegd, en heb een correcte levering ontvangen, zelfs zonder vooruitbetaling, nee gewoon boter bij de vis, handje contantje . Nu zijn we eind april, en alles werkt perfect, aangezien ik zo'n voordeel kon doen kocht ik er nog een home cinema bij, die ik in vergelijk van VDB zijn prijs gratis kreeg, en zelfs nog over had voor een leuk terrasje te doen.

                      MVG, Jeff C.
                      Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

                      Comment

                      Working...
                      X