Ik weet niet als dit hier juist staat, maar ik doe een poging.
De situatie:
Ik wil een Panasonic fz28 kopen. Bij Konijnenberg kost hij €279,62 en bij Vandenborre €369,00. Aangezien Konijnenberg aan de andere kant van het land is, heb ik mooi de aanbieding afgeprint en meegenomen naar Vandenborre.
Daar aangekomen heb ik het getoond aan de (vriendelijke) verkoopster, deze ging het vragen aan de gerant. De gerant liet het niet toe omdat konijnenberg geen winkel is, maar een afhaalpunt. Mijn woord volstond niet, dus ik terug naar huis, de hele beschrijving en foto's afgeprint en terug naar Vandenborre waar ik het voorlegde. De gerant bekeek het en heeft een paar keer getelefoneerd. De beslissing was een grote NEE, andere garantievoorwaarden en het toestel was niet in voorraad bij Konijnenberg.
Wat van mijn tak staan maken hielp dus niet.
*Pauze*
Toen ben ik weer naar huis gegaan en direct naar Konijnenberg gebeld, het toestel was WEL in voorraad. Daarna heb ik gebeld naar een andere Vandenborre, deze gaf direct toe dat onder extreme prijsverschillen het kan dat je de laagste prijs niet betaalt, maar ze wel een geste willen doen.
Toen heb ik naar de klantendienst gebeld, met als resultaat: daar kan ik niet bij helpen, de gerant beslist daar over (terwijl deze zegt dat de "aan- of verkoopsdirecteur daar over beslist), en dat men het prijsverschil nooit vantevoren aftrekt.
Wat kan ik doen
Ik wil wel naar een echte fotozaak gaan, maar kan het me niet permiteren, we hebben net een huis gekocht
De situatie:
Ik wil een Panasonic fz28 kopen. Bij Konijnenberg kost hij €279,62 en bij Vandenborre €369,00. Aangezien Konijnenberg aan de andere kant van het land is, heb ik mooi de aanbieding afgeprint en meegenomen naar Vandenborre.
Daar aangekomen heb ik het getoond aan de (vriendelijke) verkoopster, deze ging het vragen aan de gerant. De gerant liet het niet toe omdat konijnenberg geen winkel is, maar een afhaalpunt. Mijn woord volstond niet, dus ik terug naar huis, de hele beschrijving en foto's afgeprint en terug naar Vandenborre waar ik het voorlegde. De gerant bekeek het en heeft een paar keer getelefoneerd. De beslissing was een grote NEE, andere garantievoorwaarden en het toestel was niet in voorraad bij Konijnenberg.
Wat van mijn tak staan maken hielp dus niet.
*Pauze*
Toen ben ik weer naar huis gegaan en direct naar Konijnenberg gebeld, het toestel was WEL in voorraad. Daarna heb ik gebeld naar een andere Vandenborre, deze gaf direct toe dat onder extreme prijsverschillen het kan dat je de laagste prijs niet betaalt, maar ze wel een geste willen doen.
Toen heb ik naar de klantendienst gebeld, met als resultaat: daar kan ik niet bij helpen, de gerant beslist daar over (terwijl deze zegt dat de "aan- of verkoopsdirecteur daar over beslist), en dat men het prijsverschil nooit vantevoren aftrekt.
Wat kan ik doen
Ik wil wel naar een echte fotozaak gaan, maar kan het me niet permiteren, we hebben net een huis gekocht
Comment