Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aantal foto's per dag voor showcase beperken

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: Aantal foto's per dag voor showcase beperken

Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
    Ik hoop dat je fotoposts bedoelde?
    Uiteraard. Was misschien niet heel duidelijk, sorry.
    Over het algemeen niet snel onder de indruk.

Comment

Je neemt het huidige jaar, 2009. Je trekt daarvan af het jaar dat iemand zich hier heeft aangemeld. Dan tel je er 1 bij op. Het totaal dat je dan krijgt is het aantal fototopics dat iemand per maand mag openen. Beginners worden zo gedwongen beter na te denken welke foto ze publiceren en het aantal posts zal flink verminderen.

Moet programmeerbaar zijn. Eventueel kun je zelfs met de huidige dag en exacte aanmeldingsdag rekenen, opdat je geen (onterecht) verschil krijgt tussen iemand die zich 31 december i.p.v. 1 januari aanmeldt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Leonidas Bekijk bericht
        Je neemt het huidige jaar, 2009. Je trekt daarvan af het jaar dat iemand zich hier heeft aangemeld. Dan tel je er 1 bij op. Het totaal dat je dan krijgt is het aantal fototopics dat iemand per maand mag openen. Beginners worden zo gedwongen beter na te denken welke foto ze publiceren en het aantal posts zal flink verminderen.

Moet programmeerbaar zijn. Eventueel kun je zelfs met de huidige dag en exacte aanmeldingsdag rekenen, opdat je geen (onterecht) verschil krijgt tussen iemand die zich 31 december i.p.v. 1 januari aanmeldt.

Iemand die zich nog maar net aangemeld heeft, hoeft niet per definitie een beginner zijn, me dunkt.....of zie ik hier iets over het hoofd?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
          We gaan er nog komen. Voor mijn bol gaat het te laat zijn vrees ik, maar wie weet komt die later nog terug hé, als er iets serieus veranderd is.
          Ik help je het hopen.
          Zelf heb ik genoeg pogingen ondernomen om e.e.a. onder de aandacht te brengen, maar helaas.
          Dus mijn bol gaat jammer genoeg ook verdwijnen, want aan liefdadigheid ondersteuning doe ik al genoeg.
          mvg
          Antoine

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sjinouck Bekijk bericht
            Iemand die zich nog maar net aangemeld heeft, hoeft niet per definitie een beginner zijn, me dunkt.....of zie ik hier iets over het hoofd?
            Nee, maar die is dan ook beter in staat een juiste selectie te maken...

Comment

Nee, maar die zijn dan ook beter in staat een juiste selectie te maken...

is een veronderstelling, niets meer en niets minder...

Comment

is een veronderstelling, niets meer en niets minder...
                Ja, en? Is dat niet toegestaan soms? We raken zo wel verlost van de zoveelste bloederige netgeborene of kijk-mijn-kat-eens-schattig-kijken.

Comment

Ja, en? Is dat niet toegestaan soms? We raken zo wel verlost van de zoveelste bloederige netgeborene of kijk-mijn-kat-eens-schattig-kijken.
                  Inderdaad, moest BD overspoeld worden door ervaren fotografen die hier de één na de andere prachtplaat komen posten in Showcase dan had heel dat draadje hier niet gestaan denk ik .

Comment

Tuurlijk mag dat... is ook niks mis mee...Maar er zit een verschil tussen een veronderstelling en een constatering, en mocht het in het laatste geval zo zijn, wie of wat bepaalt dan de maatstaf?? Tot op heden heb ik hier in dit topic daar nog geen enkel antwoord op gezien...door wie dan ook... Wanneer is dan een foto WEL de moeite waard??

En wat dan met de beginners in de 'beginnershoek' , die nu veelal verstoken blijven van correct en gegrond advies over hoe eea dan wel beter kan door de meer ervaren fotografen??

De maatstaf zal voor iedereen verschillend zijn, en dat is iets waar je nooit uitkomt...En degene die mij de maatstaf kan uitleggen, zal ook weer vanuit zijn eigen persoonlijke visie uitgaan, persoonlijke smaak, ervaring en referentiekader...

Over 'verlost raken van', die uitspraak is natuurlijk geheel voor je eigen rekening....

Comment

Inderdaad, moest BD overspoeld worden door ervaren fotografen die hier de één na de andere prachtplaat komen posten in Showcase dan had heel dat draadje hier niet gestaan denk ik .
                      Misschien is BD "slachtoffer" van eigen succes geworden? Indien het aantal showcase foto's een probleem zou vormen voor betalende leden, dan is volgens mij de enige haalbare oplossing om showcase te beperken tot deze groep, maar dit is natuurlijk geen 100% garantie voor kwaliteit.

Idee: Misschien kan BD het posten in showcase betalend maken. Leden betalen niks, niet-leden een klein(er) bedrag om gedurende een jaar te mogen posten in showcase. Een psychologische barrière die het aantal kijk-mijn-kat-eens-schattig-kijken foto's kan doen afnemen?
                      :::[ w w w . f o t o m a c h i . m x ]::: :::[ M a c h i g l a z k i . О п т и к . B l o g ]:::

Comment

Over 'verlost raken van', die uitspraak is natuurlijk geheel voor je eigen rekening....
                        Al mijn uitspraken zijn voor mijn eigen rekening...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door machi Bekijk bericht
                          Misschien is BD "slachtoffer" van eigen succes geworden? Indien het aantal showcase foto's een probleem zou vormen voor betalende leden, dan is volgens mij de enige haalbare oplossing om showcase te beperken tot deze groep, maar dit is natuurlijk geen 100% garantie voor kwaliteit.

Idee: Misschien kan BD het posten in showcase betalend maken. Leden betalen niks, niet-leden een klein(er) bedrag om gedurende een jaar te mogen posten in showcase. Een psychologische barrière die het aantal kijk-mijn-kat-eens-schattig-kijken foto's kan doen afnemen?
                          Dat neemt niet weg dat er geen betalende leden geen "mijn schattige poes' bijdrages meer kunnen leveren hé...

Het beperken van het aantal gestarte topics per week vind ik tot nu toe een erg goed voorstel! Dat is volgens mij de enige manier om de stortvloed aan foto's in Showcase te beperken...
                          [FONT=Century Gothic][SIZE=2]WWW.NATUURBEELD.BE | FACEBOOK

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hellcat Bekijk bericht
                            Dat neemt niet weg dat er geen betalende leden geen "mijn schattige poes' bijdrages meer kunnen leveren hé...
                            Drie keer een ontkenning, een doordenkertje dus.

Comment

Al mijn uitspraken zijn voor mijn eigen rekening...
                              Alleen politiekers hebben woordvoerders....

Comment

Niet voor dit of dat , maar zou dat ook niet gaan vervelen na een tijdje?

Ik denk dat er afwisseling moet zijn,... niet ?

Volgens mij moet je goeie en minder goeie plaatjes naast elkaar zetten om er goeie uit te halen....

Als je allemaal goeie naast elkaar gaat zetten worden er de hééééél goeie uitgehaald..... en wat is de rest dan ? Afval....

Het heeft ook voor een groot gedeelte te maken met smaak,...100 mensen ...90 verschillende smaken(10 die heel kort bijeen liggen )

Het probleem is volgens mij gewoon het aantal posts per dag.

Vroeger kon je na je dagtaak bijna alle forums doorlopen.

Van macro tot modellen over dieren en witzwart.

Als je nu één onderdeel goed wil volgen en gerichte commentaar geven is de avond zo voorbij.

Neem daarbij de onwil van sommigen om iets te aanvaarden,.. het op de tippen van de tenen lopen als je iets wil zeggen/schrijven,...dat houdt me op sommige(veel de laatste tijd ) momenten ook tegen om te reageren.

Voor mij mag er een beperking zijn voor het aantal fotopost/week maar ik denk door het grote aantal (bijkomende) leden dat er toch nog een stortvloed aan foto's zullen gepost worden, goede en/of slechte.
                                Groetjes
                                ----JO

Comment

Working...
                                X