Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aantal foto's per dag voor showcase beperken

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: Aantal foto's per dag voor showcase beperken

Oorspronkelijk geplaatst door photogRAF Bekijk bericht
    Maw nu kunnen er weer 17 pagina's volgeschreven worden zonder dat er ook maar iets verandert.
    Er is wel iets veranderd... Ik denk dat het aantal topic's per dag toch behoorlijk naar beneden is gegaan, het niveau daarentegen is nog veel meer naar beneden, hoe zou dat komen
    1D-X/ 6D /Sigma 50Art/85L/100L IS macro /16-35L IS /24-70LII /70-200F2.8L IS II/180L Macro /300F2.8L IS /500F4L IS /1.4xext /2x ext

Comment

Mijn excuses,
      bij deze wil ik mij verontschuldigen voor een posting gedaan in dit topic.
      Daarin heb ik de schuld van de "teloorgang" van dit BD-forum toegeschreven aan de terugkeer van Jaja, de oude en nieuwe voorzitter van de RvB.
      De reden waarom ik dit schreef kan en wil ik hier niet uitleggen maar Jaques staat hier los van en ik zal hem ook een privémailtje sturen, maar omdat ik hem in het openbaar op dit forum in een kwaad daglicht heb gesteld vind ik dat ik dat ook hier op het forum kenbaar moet maken. Jaques ik hoop dat je mijn excuses zult aanvaarden en dat BD weer op de goede weg verder zal gaan in de toekomst.
      Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
      Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

Comment

Hoe kan je eerst iemand schuld in z'n voeten schuiven, en daarna zeggen dat hij volledig los staat van je eerder geschreven woorden?
        D700+glas

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nikon_man Bekijk bericht
          Hoe kan je eerst iemand schuld in z'n voeten schuiven, en daarna zeggen dat hij volledig los staat van je eerder geschreven woorden?
          Niet te snel je oordeel "vellen" dat is wat ik ervan geleerd heb en ik hoop dat jij dat ook nog eens zult leren voordat je iets neerschrijft terwijl je maar moet gissen wat er speelt.
          Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
          Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

Comment

Mooi dat je schrijft dat je iets hebt bijgeleerd. Hopelijk leer je ook bij dat je over iemand anders, waarover je het gissen hebt, niet te schrijven hebt dat die persoon iets moet bijleren; zeker niet als je woorden, die een jaar hebben geborreld bij je mogen we lezen, binnen enkele uren terugneemt?
            D700+glas

Comment

Is hier nu al niet genoeg gelald in dit topic ?
              Kan je je afvragen wat het ergst is... iemand die weet dat hij fout was, en het niet toegeeft, of iemand die het wel durft toegeven.

Er staat zoveel onzin in dit topic dat het moeilijk wordt om nog iets zinnigs te vinden. De tijd voor actie naar het forum toe, is duidelijk nog niet in het ver"shoot". Ik heb me daar al lang bij neergelegd. Misschien dat iedereen dit beter doet, en gewoon nog wat gaat fotograferen. Fotograferen bracht ons hier... maar wat houdt ons nog hier, als er hier zoveel dingen zijn die moeten verbeteren ? Ik denk dat ik eens de dokter ga bezoeken, voor een pilletje om me te onttrekken aan deze verslaving.

Mvg

Chris

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLente Bekijk bericht
                Is hier nu al niet genoeg gelald in dit topic ?
                Kan je je afvragen wat het ergst is... iemand die weet dat hij fout was, en het niet toegeeft, of iemand die het wel durft toegeven.

Er staat zoveel onzin in dit topic dat het moeilijk wordt om nog iets zinnigs te vinden. De tijd voor actie naar het forum toe, is duidelijk nog niet in het ver"shoot". Ik heb me daar al lang bij neergelegd. Misschien dat iedereen dit beter doet, en gewoon nog wat gaat fotograferen. Fotograferen bracht ons hier... maar wat houdt ons nog hier, als er hier zoveel dingen zijn die moeten verbeteren ? Ik denk dat ik eens de dokter ga bezoeken, voor een pilletje om me te onttrekken aan deze verslaving.

Mvg

Chris
                Je heb gelijk Chris.
                Mijn beëindiging medewerker werkgroep forumstructuur moest ik wel vermelden omdat een aantal mensen van mij verwachtte dat ik hun belangen/ideeën zou vertegenwoordigen in de werkgroep.

Ik ontvang op dit moment veel mails van mensen die graag willen weten wat precies de reden is.

Om te voorkomen dat e.e.a. hier uit de hand gaat lopen (dit is het allemaal niet waard) zal ik aangeven waar bij mij de schoen wringt.

Ik kan je verzekeren dat al de leden van de werkgroep hun best hebben gedaan om de roep van de BD leden te vertegenwoordigen.
                Gezien het feit dat er ook niet met de werkgroep fatsoenlijk gecommuniceerd wordt is het verloren tijd om hier verder aan deel te nemen.

Men wil denkelijk niets veranderen, er zijn achter de schermen meer mening verschillen dan dat wij hier met ons allen kunnen bedenken.

Tevens denk ik dat de RvB denkt dat wij blij mogen zijn dat het forum ter beschikking gesteld wordt aan de leden, ze vergeten echter dat er zonder dit forum er geen BD is.
                Bovenstaande had ik al vermeld in # 415

De meeste van ons hebben geen idee van de vreemde constructie van de VZW.

Art. 1 van de statuten:
                De vereniging draagt de naam “Belgiumdigital VZW”.
                De vereniging behoudt zich het recht voor om in al de akten, facturen, aankondigingen, uitgaven en andere stukken, uitgaande van de vereniging de verkorte benaming “BD VZW” of “ VZW BD” te
                gebruiken.
                Voor de internet-activiteiten zal de VZW Belgiumdigital gebruik maken van “belgiumdigital.com” en/of “belgiumdigital.be”.

Bovenstaande geeft aan dat wij als VZW leden (groene bollen) alleen donateurs zijn en totaal geen recht van inspraak hebben op het forum belgiumdigital.be als zodanig.

Dat de eigenaars van belgiumdigital naar onze opmerkingen willen luisteren is meegenomen, maar meer moet je dan eigenlijk ook niet van ze verwachten.

BTW: ik ben op niemand boos, ik ben alleen ergens ingetuind en dat neem ik mij zelf hoogs kwalijk.

Donaties doe ik alleen aan goede doelen en niet aan verenigingen.

mvg
                Antoine

Comment

Quote: Art. 1 van de statuten:
                  De vereniging draagt de naam “Belgiumdigital VZW”.
                  De vereniging behoudt zich het recht voor om in al de akten, facturen, aankondigingen, uitgaven en andere stukken, uitgaande van de vereniging de verkorte benaming “BD VZW” of “ VZW BD” te
                  gebruiken.
                  Voor de internet-activiteiten zal de VZW Belgiumdigital gebruik maken van “belgiumdigital.com” en/of “belgiumdigital.be”.

Bovenstaande geeft aan dat wij als VZW leden (groene bollen) alleen donateurs zijn en totaal geen recht van inspraak hebben op het forum belgiumdigital.be als zodanig.

Dat de eigenaars van belgiumdigital naar onze opmerkingen willen luisteren is meegenomen, maar meer moet je dan eigenlijk ook niet van ze verwachten.

BTW: ik ben op niemand boos, ik ben alleen ergens ingetuind en dat neem ik mij zelf hoogs kwalijk.

Donaties doe ik alleen aan goede doelen en niet aan verenigingen.

Je bent wel lid van vereniging/stichting(VZW) en die bied daar ook iets voor, het is dus niet zomaar een donatie. Recht op inspraak hebben deze leden wel, alleen niet op een directe manier. Je zou als leden bijvoorbeeld kunnen aangeven dat je vind dat het forum niet doet waar het voor staat. Dan kun je dus de opdracht aan het bestuur geven daar iets aan te doen. Let wel ....dan moeten ze dus niet meer voldoen aan de doelstelling die ze hebben met het Forum. Maar voor de rest kun je alleen aangeven wat je zou willen veranderen aan de forum leiding. EN.....ik moet daarbij wel zeggen, ook al lijkt het er soms niet op, dat deze toch zééér begaan zijn met het wel en wee van het forum, en dat er nog steeds druk gediscussieerd wordt over de forum structuur.Wat ook mede te danken is aan jou antoine.:

Dat de RvB bijvoorbeeld goedkeuring moet geven als het gaat om de financiële kant van de veranderingen dat is onvermijdelijk. Wel is het zo, dat een deel van de Forum leiding ook RvB lid is, maar ook dat is onvermijdelijk mede door het gebrek aan moderatoren, zij vervullen dus een dubbelrol.
                  Maar alles bij elkaar is het wel zo dat allen die hier mee bezig zijn nog steeds alles willen doen om het iedereen naar de zin te maken, en dat ze allemaal een groot hart hebben voor BD.
                  Zelfs met de beperkingen die we hebben op het gebied van de software, proberen ze nog steeds tot een oplossing te komen......okay je hebt gelijk het is wel even té lang stil geweest rondom het gebeuren. nu blijkt echter dat de groep zat te wachten op wat technisch haalbaar was/is . En dat anderen zaten te wachten op meer/andere verzoeken, kortom, geen goede communicatie, maar zeker niet vergeten. Wat ik heb begrepen is dat er nu toch weer naar bepaalde zaken wordt gekeken. Nog altijd met de intentie verbeteringen aan te brengen, of het haalbaar is ???.We wachten weer even af.

Niet te lang
                  Motto: Altijd blijven lachen kritiek moet je verdragen, je kan er iets van leren.
                  Canon eos 7D Mijn site

Comment

=Wim1960;2191762

Je bent wel lid van vereniging/stichting(VZW) en die bied daar ook iets voor, het is dus niet zomaar een donatie. Recht op inspraak hebben deze leden wel, alleen niet op een directe manier. Je zou als leden bijvoorbeeld kunnen aangeven dat je vind dat het forum niet doet waar het voor staat. Dan kun je dus de opdracht aan het bestuur geven daar iets aan te doen. Let wel ....dan moeten ze dus niet meer voldoen aan de doelstelling die ze hebben met het Forum. Maar voor de rest kun je alleen aangeven wat je zou willen veranderen aan de forum leiding. EN.....ik moet daarbij wel zeggen, ook al lijkt het er soms niet op, dat deze toch zééér begaan zijn met het wel en wee van het forum, en dat er nog steeds druk gediscussieerd wordt over de forum structuur.Wat ook mede te danken is aan jou antoine.:

Dat de RvB bijvoorbeeld goedkeuring moet geven als het gaat om de financiële kant van de veranderingen dat is onvermijdelijk. Wel is het zo, dat een deel van de Forum leiding ook RvB lid is, maar ook dat is onvermijdelijk mede door het gebrek aan moderatoren, zij vervullen dus een dubbelrol.
                    Maar alles bij elkaar is het wel zo dat allen die hier mee bezig zijn nog steeds alles willen doen om het iedereen naar de zin te maken, en dat ze allemaal een groot hart hebben voor BD.
                    Zelfs met de beperkingen die we hebben op het gebied van de software, proberen ze nog steeds tot een oplossing te komen......okay je hebt gelijk het is wel even té lang stil geweest rondom het gebeuren. nu blijkt echter dat de groep zat te wachten op wat technisch haalbaar was/is . En dat anderen zaten te wachten op meer/andere verzoeken, kortom, geen goede communicatie, maar zeker niet vergeten. Wat ik heb begrepen is dat er nu toch weer naar bepaalde zaken wordt gekeken. Nog altijd met de intentie verbeteringen aan te brengen, of het haalbaar is ???.We wachten weer even af.

Niet te lang
                    Bedankt wim.
                    De uitleg met eigen woorden werkt soms zeer verhelderend.
                    mvg
                    Antoine

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door antoine200 Bekijk bericht
                      Bedankt wim.
                      De uitleg met eigen woorden werkt soms zeer verhelderend.
                      mvg
                      Antoine
                      Let wel ...Het zijn MIJN woorden, niet die van de forum leiding/rvb of wie dan ook. Dat hier geen verwarring over is.
                      Motto: Altijd blijven lachen kritiek moet je verdragen, je kan er iets van leren.
                      Canon eos 7D Mijn site

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wim1960 Bekijk bericht
                        Let wel ...Het zijn MIJN woorden, niet die van de forum leiding/rvb of wie dan ook. Dat hier geen verwarring over is.
                        Wim,
                        Jij schept bij mij geen verwarring
                        mvg
                        Antoine

Comment

Working...
                        X