Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aantal foto's per dag voor showcase beperken

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: Aantal foto's per dag voor showcase beperken

Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk bericht
    Mijn gedacht! Van de meeste leden die in 'mensen en modellen' posten plak ik er bijna blindelings de namen op.

Mvg,
    Frederic
    Herkenbare stijl kan je uiteraard niet uitsluiten maar anoniemer kan je niet gaan hé. Misschien is dat juist zelfs een reden om eens een stijlbreuk te doen??

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
      Herkenbare stijl kan je uiteraard niet uitsluiten maar anoniemer kan je niet gaan hé. Misschien is dat juist zelfs een reden om eens een stijlbreuk te doen??
      Goh, waarom..? Van zoveel artiesten, als het nu muzikanten of schilders of wat dan ook zijn, herken je meteen hun werk. Is het daarom minder goed..? Zovelen probeerden al eens een andere stijl, maar zelden werd dat met open armen ontvangen, en algauw moesten ze terugkrabbelen naar hun eigen ding.
      Trouwens, jouw stijl is ook super herkenbaar, Hans. Waarom volg je dan je eigen raad niet op...?

Mvg,
      Frederic

Comment

Er zouden maar weinigen zijn die hiervoor van stijl zouden veranderen ...integendeel.
        Groetjes Hendrika

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hendrika Bekijk bericht
          Er zouden maar weinigen zijn die hiervoor van stijl zouden veranderen ...integendeel.
          Behalve als je slecht scoort. Zo ken ik iemand die op Onexposure resoluut en met succes voor een compleet andere stijl gekozen heeft.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk bericht
            Trouwens, jouw stijl is ook super herkenbaar, Hans. Waarom volg je dan je eigen raad niet op...?
            Wie weet, wie weet...

Comment

Behalve als je slecht scoort. Zo ken ik iemand die op Onexposure resoluut en met succes voor een compleet andere stijl gekozen heeft.
              Dat is perfect mogelijk maar hoelang zou het duren voor de nieuwe stijl herkent wordt?
              Groetjes Hendrika

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hendrika Bekijk bericht
                Dat is perfect mogelijk maar hoelang zou het duren voor de nieuwe stijl herkent wordt?
                Okééé.... wat willen jullie dan? Alles laten zoals het is? Verder Showcase laten volproppen met snapshots en af en toe eens wat goed en wij zullen dan wel wat in elkaars topics pissen. Mij goed hoor. Ik betaal toch niet meer.

Comment

Okééé.... wat willen jullie dan? Alles laten zoals het is? Verder Showcase laten volproppen met snapshots en af en toe eens wat goed en wij zullen dan wel wat in elkaars topics pissen. Mij goed hoor. Ik betaal toch niet meer.
                  Niet alles laten zoals het is, maar het meeste laten zoals het is.
                  Ik vraag me gewoon af waarom de snapshots in SC niet moderaal verplaatst worden, zeker als er diverse reacties op de foto komen dat die niet showcasewaardig is. En soms grijpt een moderator dan wel eens in met: de TS bepaalt nog altijd zelf waar hij z'n beelden plaatst.

Wel, in dat geval is de kous af

Mvg,
                  Frederic

Comment

Daar ging het mij niet om, ik heb enkel gereageerd ivm de "zogezegde" anonieme TS
                    Ik zie wel hoe het evolueert hier en daar ga ik dan mijn conclusie's uit trekken.
                    Groetjes Hendrika

Comment

Gewoon doen zo een beperking van het aantal foto's. Iedereen gaat er wel bij varen.

Je gaat zelf selectiever zijn in wat je post, en daar dus meer aandacht aan besteden, Heb je toch de noodzaak om meer te posten gewoon lid worden.

Ik herinner nog de tijd toen we met zo weinig op BD waren dat ik elke post zag ja elke post. En ook een reply gaf in zowat elke post. De commentaren waren toen ook misschien iets te snel positief maar er werd veel vaker echt goeie kritiek gegeven ook. Door minder en selectiever te posten kan dit terug in de goeie richting gaan.

Vandaag de dag bekijk ik de foto's hier zo goed als bijna niet meer, De hof bekijk ik elke week want daar staat een zekere selectie op. Maar ik zie al genoeg saaie oninteressante foto's van mezelf dat ik echt de showcase forums niet ga afschuimen. Gewoon nog wat afgaande op bepaalde poster wat rondkijken meer is het niet. En dat is heel spijtig want het zijn juist de foto's die het belangrijkste zijn.

Ik snap niet wat daar dan snobistisch aan zou zijn vermits niemand niet meer mag posten of zoiets. Het is gewoon iedereen meer aanzetten tot het bekritiseren van zijn eigen foto's. Van mezelf weet ik heel goed dat dit alleen maar positief is en ik dat veel meer zou moeten doen.

Comment

Het foto-aantal beperken, heb ik niks op tegen eerlijk gezegd. Dan moeten mensen selectiever zijn, of gewoon meer geduld hebben om hun foto's te laten zien.
                        Zijn er echt zoveel mensen die alle dagen foto's posten?

Als ik 's avonds thuis kom en probeer de nieuwe berichtjes te lezen heb ik inderdaad de tijd niet om alles te bekijken. Een paar forums volg ik, waardoor ik natuurlijk veel mis Is wel jammer eigenlijk. Als er minder nieuw materiaal wordt aangeboden zie ik misschien meer

Zelfkritiek is het begin van alle wijsheid imo. Als je een foto zelf maar zus en zo vind en weet waarom die maar zus en zo is, hoeft die volgens mij hier helemaal niet te zijn. Toon het best mogelijke wat je op dit moment in je foto-"cariëre" kan maken.
                        (Mijn persoonlijke mening!)

Comment

Ik ben het ook eens met wat Sannepoes zegt. Er staat gewoon te veel in, punt. En te veel waarvan zelfs ik - als toch vrij nieuw BD-lid - denk "nu ja..." Als je een normale voltijdse dagtaak hebt, kun je onmogelijk alles volgen en dat is jammer. Want, dat sluit ook uit dat je andere, voor jou misschien onbekendere, dingen ziet, en/of de zin krijgt om dát ook eens te proberen. En op die manier beknot het de mogelijkheden om nog meer uit BD te halen, nog meer plezier te hebben aan fotografie enz.
                          Ik volg ook maar een paar fora en in de Hof kom ik wekelijks zaken tegen waarvan ik zeg : zut, gemist, zo ne mooie ! En vaak maak ik me de bedenking ik zou in dat en dat forum wat meer moeten gaan kijken, maar om bovengenoemde redenen lukt het me niet : te veel, te weinig tijd. Selectiever zijn is de boodschap en als de posters die discipline niet kunnen opbrengen, dan maar opleggen zeker. Of 2 afgebakende fora : X voor de beginner, en Z voor de gevorderde die op basis van bepaalde criteria bewezen heeft dat hij daarin thuis hoort. Z kan wel in X commentaar & tips geven, maar voor X zou het Z-forum dan enkel raadpleegbaar zijn.

Marleen
                          It's not what you look at that matters, it's what you see.(Henry David Thoreau)
                          http://www.fotoblur.com/portfolio/marl1een

Comment

Bij een buitenlands zusterforum wordt door de moderator een "minder-goede" foto verwezen van showcase naar testcase. Ik lees daar eigenlijk weinig kritiek op. Zal ook niet 100% objectief zijn, maar ik denk dat geen enkel systeem sluitend is.

Ik weet alleen dat je niet alles meer gelezen en bekeken krijgt op BD.
                            Dus mis ik sommige parels. Gelukkig worden ze soms toch via de HOF weer opgevist.
                            [FONT=Arial][SIZE=1]Woonplaats: rond het Hasseltse.

Comment

Zijn er kandidaten voor de jury?

Comment

Hey juppekes

Weet je wat ik eigenlijk denk over heel diene zever hier en over nog veel ander zevertopics

Dat diegene hier met al die commentaar en gezever over vanalles en nogwat het gewoon aftrappen

Er is toch altijd commentaar dat het op een ander beter is

Met 7165 actieve leden zullen er wel genoeg overblijven om de boel gezellig te houden

Wees gerust er zullen altijd goeie fotografen overblijven die de beginnelingen willen helpen

Nog iets, mij krijgen jullie nog niet weg, ik vind het hier nog altijd een leuk forum (en ik denk dat er nog veel zijn die denken zoals ik)
                                Bootjes

Comment

Working...
                                X