Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

BD drie jaar ... een eigen leven...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Op de Shooting Days hebben de crewleden altijd Demotoestellen bij.
    Maar dit toestel van Erik is toch wel erg DEMO.

Comment

• Hmmm... allemaal goed en wel, dat ophemelen van de BD crew, maar...

Wie zijn de BD crew écht?!

Niemand weet het! Hun verleden is zéér vaag en vertoont grote leegtes... en als je iets vraagt, stoot je op een muur, of krijg je hoogstens een zeer geheimzinnige glimlach.

Maar gelukkig is er inspecteur JVDP, dé man achter alle grote recente misdaad-ophelderingen, een man uit één stuk die altijd doorzet, tot de waarheid aan het licht komt! Een man met Poirot-bloed (voor de Ollanders: een zeer gerenomeerde belgische detective) in zijn aderen. Kortom, een man met ballen!

JVDP, dat ben ik dus. (kolknopke open)

Voor U, waarde BDer, ging ik op zoek naar...

HET GEHEIME VERLEDEN VAN JAJA

Laten we beginnen met deze foto, gelabelled als "bewijsstuk nr.1", een foto genomen door een security camera, op een moment dat iedereen in diep gebed was verzonken.

Zoals U kan zien is onze Jaja tot dichtbij president Foef kunnen sluipen, om met behulp van een spycam foto's te nemen van uiterst geheime documenten.

Twee belangrijke opmerkingen:

1) Waar is zijn 10D? Zijn grote camera die hij anders ALTIJD bij zich heeft?
      2) Gebruikt Jaja zijn Teut-rock T-shirt (waarvan de kleuren overeenstemmen met de Yankee vlag) om tot dicht bij de president te komen?

Bovenstaande feiten laten mij vermoeden dat hier iets heel gewichtigs aan de hand was. Maar wat? Ik raakte het spoor bijster tot ik volgende foto in de krant zag staan (bewijsstuk nr. 2):

Op het eerste gezicht een gewone foto van Saddam Hoestmedicijn, maar... Zien jillie niks abnormaals? Kijk eens goed. Zien jullie het dan écht niet!?
      Even uitvergroten...

Deze foto staat bij deze geregistreerd als bewijsstuk nr. 3.

Zien jullie nu wat er op zijn klakske staat? En waar hebben wij die klak nog gezien?! Juist! Bewijsstuk nr. 4:

Bovendien is het wapen van FN. Nog een cadeau?

Maar ook zonder dat wapen: de link is duidelijk; Jaja, onzer aller-getalenteerste fotograaf was de ultieme man om in opdracht van Saddam foto's te gaan nemen van Amerikaanse geheime documenten.

Ik vermoed dat op die documenten de aanvalsroutes van de Amerikanen stonden. Dat verklaart bij deze waarom Saddam is kunnen ontsnappen!

Maar hoe komt Jaja bij Saddam terecht? Ik ging op zoek naar clues in zijn directe leefomgeving. Daar kwam ik te weten dat hij dikke vriendjes is met Mr. "Bin Lossen". En deze mijnheer is de broer van?! Inderdaad: Osama Bin Laden. Als laatste en meest overtuigende bewijsstuk (nr. 5), een foto uit Mr. Lossen zijn familiealbum:

Tadaa! Het mysterie ontrafeld! Dames en heren, Jaja stijgt bij deze in ons aller achting! Hij is een man met ballen, die zonder moeite de leeghoofdige yanks te kakken heeft gezet! Een staande ovatie graag!
      http://www.theafricabug.com

Comment

• Wooow, dat wist ik nog niet van jaja.
        Maar idd dat petje komt me ook bekend voor...
        Je zou wel eens gelijk kunnen hebben

Comment

• Tja, Mic. Ik ben dan ook een zeer goede speurneus hee.

Eigenlijk is dat allemaal zo moeilijk niet hoor. Je moet gewoon de "links" kunnen vinden tussen bepaalde feiten en personen.

Nog een voorbeeld?

-Jimi Hendrikx bespeelde zijn gitaar met een zéér vaste hand. Zijn hand trilde nooit, omdat ...hij cocaïne nam. Hij stierf er zelfs aan, dacht ik.
          -Koning Albert zijn handen trilden heel erg ...maar ineens niet meer!

Heel raar is dat. Maar niet voor mij. Ik ga gewoon op zoek naar de links tussen beide personen.

Effe speuren leverde volgende plaatjes op:

Je hoeft het niet te ontkennen, Mic! Komaan cokehead , ik kan geen andere reden bedenken waarom je zo dicht bij het vorstenpaar mag komen, en waarom ze zelfs dan nog glimlachen naar je lens...

http://www.theafricabug.com

Comment

• Jawadde,

Hier kan ook niks geheim blijven hé ...

Jaja
            Voorzitter Belgiumdigital VZW - Nikon Z6II, Sony A7IV, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
            Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

Comment

• er zullen hier wel meer cokeheads zitten, al die ultrascherpe foto's hier, en dan beweren die BD'ers natuurlijk dat ze van nature een vaste hand hebben
              Canon 650D + Canon 18-55 IS-II + Tamron 18-200 + Canon Nifty Fifty + Metz Mecablitz 36 C-2 + Tripod

Comment

• Originally posted by mic
                Tja, foto's nemen is onze hobby.
                En we hebben er de toestellen voor.
                Zoals hier op de Shooting in Luik.
                Met een groot fototoestel trek je grote poezen. (Maakt indruk he?)

Ik ben die uiterst rechts met de loweprotas...( de poes zit links)
                Hay mic,

Waarom is die grote mooie poes 's avond na 10 uur altijd verdwenen, staat die soms met de late
                Groetjes Vicky

Comment

• Originally posted by vicky
                  Originally posted by mic
                  Tja, foto's nemen is onze hobby.
                  En we hebben er de toestellen voor.
                  Zoals hier op de Shooting in Luik.
                  Met een groot fototoestel trek je grote poezen. (Maakt indruk he?)

[
                  Ik ben die uiterst rechts met de loweprotas...( de poes zit links)
                  Hay mic,

Waarom is die grote mooie poes 's avond na 10 uur altijd verdwenen, staat die soms met de late
                  Hue??? hoezo???
                  Die poes is er toch??? Snap er niks van???

Comment

• Woooow, gelukkig is dat mijn tweelingsbroer maar...
                    Ik zou niet graag in zijn schoenen staan met zo'n poes.

Comment

• Hay mic,

--------------------------------------------------------------------------------

Hue??? hoezo???
                      Wel Mic wij snappen er ook niks van. Toen ik gisteren avond voor de eerste keer deze pagina opende stond die mooie zwarte poes met haar witte bikini ons verleidelijk aan te staren en toen ik na 10 uur nog eens terug ging kijken op de pagina was ze verdwenen en stond er alleen het kleine grijze katje. En de Celle zag ze ook niet meer staan dus het is niet dat al te veel van mijn borreltje had gedronken Was je ze misschien nog wat aan het bijwerken (in PS wel te verstaan)

Groetjes
                      vicky
                      Groetjes Vicky

Comment

• Originally posted by vicky
                        Hay mic,

--------------------------------------------------------------------------------

Hue??? hoezo???
                        Wel Mic wij snappen er ook niks van. Toen ik gisteren avond voor de eerste keer deze pagina opende stond die mooie zwarte poes met haar witte bikini ons verleidelijk aan te staren en toen ik na 10 uur nog eens terug ging kijken op de pagina was ze verdwenen en stond er alleen het kleine grijze katje. En de Celle zag ze ook niet meer staan dus het is niet dat al te veel van mijn borreltje had gedronken Was je ze misschien nog wat aan het bijwerken (in PS wel te verstaan)

Groetjes
                        vicky
                        Ik snap er niets van???
                        Er Staat toch een poes op?
                        Neen, ik werk niets bij in PS enkel Corel...
                        Er is niets aan veranderd... Misschien een borrel?
                        ik poezen bijwerken???

Comment

• We zijn klaar voor de BD Shooting van zondag.
                          Vermits het erg warm weer is in deze tropische streken en we met wilde dieren gaan spelen, hebben we onze kledij aangepast.
                          (Ik ben die links met de lowepro... Rechts is m'n vrouwtje.)

Comment

• Zondag gaan we handtassen fotograferen....

Comment

• De BD Shooting in de Olmense Zoo was weer fantastisch...
                              Na het Shooten van de dieren (Photoshoot) zijn we nog tot in de late uurtjes blijven nagenieten.
                              en we hebben lustig oude volksliederen meegezongen met 't plaatselijk orkest.

En voor wie geen Digitale camera bijhad...
                              De BD crew verkocht 10D's aan een spotprijsje... in een mum van tijd waren ze uitverkocht.

We hebben ook gelachen met een aapje die de Fanta van Coby kwam stelen en ermee vandoor ging.
                              Dit was nog een mooie foto voor de Fantatopic...

Dit is een ECHTE foto, geen PS bewerking.
                              Er zijn tientallen andere BDers die dit kunnen getuigen en er ook foto's van hebben.

Comment

Working...
                              X