LOL LOL LOL ...
Maare, het "knelt" een beetje hoor ...
Jaja
Originally posted by Creator
Binnenkort mogen we ons nog gaan "inenten" (pikuurke ) voor de volgende shootingdays, Jaja is weer goed bezig met het programma voor de komende SD's
Binnenkort staat hij ook op het podium van Polé Polé, wat je toch allemaal moet doen om een "backstagepaske" te bemachtigen.
Wat 3 jaar BD toch allemaal kan doen, Jaja gaat zelfs uit de kleren voor een shooting. Volgens zijn vrouw zal hij zelfs meedoen aan de model_shooting, dus allen daar heen!!!!
En de prijzen zijn op die drie jaar ook naar beneden gelukkig...
Nu kan je de fototoestellen en lenzen gewoon op de wekelijkse markt kopen, tussen de pattaten en de selder...
Amaai wat een figuurke hé ...
Al de rest was dus maar camouflage hé ...
Jaja
Originally posted by Creator
Wat 3 jaar BD toch allemaal kan doen, Jaja gaat zelfs uit de kleren voor een shooting. Volgens zijn vrouw zal hij zelfs meedoen aan de model_shooting, dus allen daar heen!!!!
Hilarische topic... wat een fantasie! Nog van dat!!!
PS. Jaja er zit er ene hier te waterdanden van uw lijfke hij wilt steeds weer naar deze topic komen kijken, mag ik hem niet naar jou sturen dan ben ik van dat gezaag af
Ik ben vandaag even naar de Zoo in Olmen geweest waar zondag 10 Augustus onze BD Shooting Day doorgaat...
Ik heb er aan de dieren uitgelegd wat hun te wachten staat als de bende van BD binnenkomt.
Wat hebben we gelachen.
Ik had wel m'n kledij een beetje aangepast aan de omgeving eh.
Ik ben die van rechts met de lowepro...
Comment