Originally posted by Jochen
Schitterend Wouter. Maar graag een blote vrouw op het einde, zoals we gewoon zijn bij deze spellekes.
Awel eigenlijk heb je wel gelijk Jochen.
Dus ben ik even naar hasselt gegaan en kijk...
Voor mij wauw jaja een uitzondering maken
Maar ja mits hier ook wel eens kindertjes op deze site komen...
Is hier de BD-censuur van toepassing
Originally posted by mic
Leuk spel...maar ben der wel de ganse dag mee bezig...
snap der niks van... LOL
ja mic eigenlijk had ik al naar de politie gelbeld om een opsporingsbevel want ge had bijna een ganse dag niks meer gepost, en op msn komt ge precies niet dus dacht ik zeker dat ze u ontvoerd hadden.
Originally posted by mic
snap der niks van... LOL
Ja mic nu dacht ik echt wel dat je dat moest kunnen om bij ford te werken ma blijkbaar niet
Originally posted by mic
Leuk spel...maar ben der wel de ganse dag mee bezig...
snap der niks van... LOL
ja mic eigenlijk had ik al naar de politie gelbeld om een opsporingsbevel want ge had bijna een ganse dag niks meer gepost, en op msn komt ge precies niet dus dacht ik zeker dat ze u ontvoerd hadden.
Originally posted by mic
snap der niks van... LOL
Ja mic nu dacht ik echt wel dat je dat moest kunnen om bij ford te werken ma blijkbaar niet
neenee ben vandaag naar Aken geweest (Weeral, derde keer op 14 dagen) om nog wat fotospullen te kopen...
Originally posted by Psycho Duck
Hallo,
Beste forum leden na 3jaar BD is er nu ook een Belgiumdigital Game uit. het eenige wat je moet doen is op onderstaande hyperlink klikken. Het BD spel
Have fun
Greetz Wouter Aka Psycho Duck
Prachtig gedaan Psycho DUck. Op dit vroege uur heb ik het klaargespeeld in 22 beurten. Zal dan toch wakker genoeg zijn.
Verschoot me wel even van dat lelijk "foorwijf" ... grapje.
Te gekke topic is dit. 'k Volg het dagelijks voor een portie humor aan het begin dan de dag
Nu heb ik een progammatje gevonden dat je misschien wel kan gebruiken . In de maandelijkse nieuwsbrief van Agfa stond dit :
Je zou er stap voor stap gemakkelijk het ene gezicht in het andere kunnen veranderen maar ik heb het zelf nog niet geprobeert. Je bekijkt het maar he .
Groetjes
vicky
Te gekke topic is dit. 'k Volg het dagelijks voor een portie humor aan het begin dan de dag
Nu heb ik een progammatje gevonden dat je misschien wel kan gebruiken . In de maandelijkse nieuwsbrief van Agfa stond dit :
Je zou er stap voor stap gemakkelijk het ene gezicht in het andere kunnen veranderen maar ik heb het zelf nog niet geprobeert. Je bekijkt het maar he .
Groetjes
vicky
Ja, zulke progjes ken ik.
Dat heet morphen.
Maar om een mooi resultaat te hebben moeten de herkenningspunten liefst op dezefde plaats liggen (Ogen, mond, neus enz...)
Ik ben er een paar jaar geleden ook veel mee bezig geweest.
Maar ik vind fotobewerking met Photoshop en Photopaint veel leuker.
Dan kan je zelf bepalen wie en wat waar gaat staan.
Tja, foto's nemen is onze hobby.
En we hebben er de toestellen voor.
Zoals hier op de Shooting in Luik.
Met een groot fototoestel trek je grote poezen. (Maakt indruk he?)
Ik ben die uiterst rechts met de loweprotas...( de poes zit links)
Comment