Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Op zoek naar foto’s voor verfraaiing van verdieping Belgacom gebouw.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Op zoek naar foto’s voor verfraaiing van verdieping Belgacom gebouw.

    Oorspronkelijk geplaatst door WouterVdV Bekijk bericht
    Anyways... Ik ben wel geďnteresseerd om iets te proberen alleen zie ik niet echt veel mogelijkheden met dat onderwerp... Enige idee op welke manieren ik dit eventueel kan interpreteren?
    Wouter, Project/Program Management kan je breed nemen. Ik geef hier een voorbeeld.
    Rock Werchter bvb vraagt een jaar en soms meer aan voorbereiding, het resultaat is enkele dagen die duizende mensen in Werchter. Maar de dagen voor de toeschouwers toekomen wordt er gewerkt aan podiums, camping, eten en drinken, ...... enz. Dit wordt allemaal geleid door een Project Manager en het is die moment wanneer hij met zijn planning rond loopt op de weide en instructies uitdeelt, dit zijn momenten waarvan je foto's moet hebben. Maar dat plan en die instructies moet je in de foto terugvinden.
    Dit kan je ook toepassen op grote werven (bouwen van buildings, ......)
    In een bedrijf (misschien waar jij werkt) een meeting rond een groot project waar fel gediscusieerd wordt.
    ..........................

    Ik denk dat ik je zo op een spoor kan zetten. En, het internet. Ga eens naar Google en tik bij foto's eens Project Management is, je zal direct je fantasie kunnen laten gaan.
    http://www.photo-patricske.be
    Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

    Comment


    • #17
      Re: Op zoek naar foto’s voor verfraaiing van verdieping Belgacom gebouw.

      Oorspronkelijk geplaatst door Patricske Bekijk bericht
      Wouter, Project/Program Management kan je breed nemen. Ik geef hier een voorbeeld.
      Rock Werchter bvb vraagt een jaar en soms meer aan voorbereiding, het resultaat is enkele dagen die duizende mensen in Werchter. Maar de dagen voor de toeschouwers toekomen wordt er gewerkt aan podiums, camping, eten en drinken, ...... enz. Dit wordt allemaal geleid door een Project Manager en het is die moment wanneer hij met zijn planning rond loopt op de weide en instructies uitdeelt, dit zijn momenten waarvan je foto's moet hebben. Maar dat plan en die instructies moet je in de foto terugvinden.
      Dit kan je ook toepassen op grote werven (bouwen van buildings, ......)
      In een bedrijf (misschien waar jij werkt) een meeting rond een groot project waar fel gediscusieerd wordt.
      ..........................

      Ik denk dat ik je zo op een spoor kan zetten. En, het internet. Ga eens naar Google en tik bij foto's eens Project Management is, je zal direct je fantasie kunnen laten gaan.
      Hehe ik ik ken de term project management zeker wel, ik zit in de IT, daar krioelt het van project managers en planners

      Toch bedankt
      ~ Visit my Blog ~
      ~ Sinds 28 oktober 2008 bezig met fotografie - Aankoop van men eerste DSLR: Nikon D90 ~

      Comment


      • #18
        Re: Op zoek naar foto’s voor verfraaiing van verdieping Belgacom gebouw.

        Oorspronkelijk geplaatst door WouterVdV Bekijk bericht
        Hehe ik ik ken de term project management zeker wel, ik zit in de IT, daar krioelt het van project managers en planners

        Toch bedankt
        Juist, ik ken dat, en daarboven staat er dan een PM om dat te sturen en te plannen .
        Ene die plant waneer een planning zou kunnen geplant worden om een planning te plannen
        https://www.fotospotter.be
        Je suis content d’ętre heureux

        Comment


        • #19
          Re: Op zoek naar foto’s voor verfraaiing van verdieping Belgacom gebouw.

          Oorspronkelijk geplaatst door purlut Bekijk bericht
          juist, ik ken dat, en daarboven staat er dan een pm om dat te sturen :d en te plannen :d.
          Ene die plant waneer een planning zou kunnen geplant worden om een planning te plannen
          rofl :d
          Flickr

          Comment


          • #20
            Re: Op zoek naar foto’s voor verfraaiing van verdieping Belgacom gebouw.

            Oorspronkelijk geplaatst door Patricske Bekijk bericht
            Wouter, Project/Program Management kan je breed nemen. Ik geef hier een voorbeeld.
            Rock Werchter bvb vraagt een jaar en soms meer aan voorbereiding, het resultaat is enkele dagen die duizende mensen in Werchter. Maar de dagen voor de toeschouwers toekomen wordt er gewerkt aan podiums, camping, eten en drinken, ...... enz. Dit wordt allemaal geleid door een Project Manager en het is die moment wanneer hij met zijn planning rond loopt op de weide en instructies uitdeelt, dit zijn momenten waarvan je foto's moet hebben. Maar dat plan en die instructies moet je in de foto terugvinden.
            Dit kan je ook toepassen op grote werven (bouwen van buildings, ......)
            In een bedrijf (misschien waar jij werkt) een meeting rond een groot project waar fel gediscusieerd wordt.
            ..........................

            Ik denk dat ik je zo op een spoor kan zetten. En, het internet. Ga eens naar Google en tik bij foto's eens Project Management is, je zal direct je fantasie kunnen laten gaan.
            Vergeet je model releases dan niet.

            'k weet het, ik ben een zaag

            G
            fijnefotografie.be, blog, workshops en fotostudio te huur in Aalst
            Een beeldscherm is geen aanvaardbare manier om je foto's te presenteren. Kwaliteit komt pas bovendrijven in een print...

            Comment


            • #21
              Re: Op zoek naar foto’s voor verfraaiing van verdieping Belgacom gebouw.

              Oorspronkelijk geplaatst door purlut Bekijk bericht
              Man, man, man;
              kunnen we nu echt niets meer doen zonder aan geld te denken ?
              Het gaat hier wel over Belgacom, wat geven die u gratis? Oei nee, ze vragen veel geld voor hun diensten. Leveren dan nog service die echt op geen KL*TEN trekt.
              En dan vind je dat wij hen gratis foto's moeten leveren??
              Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
              http://www.stevevandegaer.be

              Comment


              • #22
                Re: Op zoek naar foto’s voor verfraaiing van verdieping Belgacom gebouw.

                Oorspronkelijk geplaatst door Doc_Holiday Bekijk bericht
                Het gaat hier wel over Belgacom, wat geven die u gratis? Oei nee, ze vragen veel geld voor hun diensten. Leveren dan nog service die echt op geen KL*TEN trekt.
                En dan vind je dat wij hen gratis foto's moeten leveren??
                Nee jij vindt dat ze je moeten betalen.

                Waar maak je u zo druk over eigenlijk... Er zijn duidelijk wel geďnteresseerden die het niet doen voor het geld.
                Als je perse geld wilt verdienen kan je toch wel een job als fotograaf gaan zoeken? ;-)
                ~ Visit my Blog ~
                ~ Sinds 28 oktober 2008 bezig met fotografie - Aankoop van men eerste DSLR: Nikon D90 ~

                Comment


                • #23
                  Re: Op zoek naar foto’s voor verfraaiing van verdieping Belgacom gebouw.

                  Oorspronkelijk geplaatst door WouterVdV Bekijk bericht
                  Nee jij vindt dat ze je moeten betalen.

                  Waar maak je u zo druk over eigenlijk... Er zijn duidelijk wel geďnteresseerden die het niet doen voor het geld.
                  Als je perse geld wilt verdienen kan je toch wel een job als fotograaf gaan zoeken? ;-)
                  Het stoort mij gewoon dat zo'n groot bedrijf en dan nog eens een geldwolf tot en met dan zijn gebouw nog wil inrichten op de nek van zijn klanten.
                  Ze hebben potverdikke in Brussel een gans gebouw staan dat voor niks dient dan kunst opleidingen, dan is het toch het minste wat ze kunnen terugdoen van dit gebouw af en toe te laten gebruiken door de persoon die hen de wat foto's bezorgt. Trouwens als je alles goed gelezen had had je gezien dat ik geen geld vroeg maar enkel het gebruik van die infrastructuur die daar 90% van de tijd toch maar staat te niksen.
                  Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
                  http://www.stevevandegaer.be

                  Comment


                  • #24
                    Re: Op zoek naar foto’s voor verfraaiing van verdieping Belgacom gebouw.

                    Oorspronkelijk geplaatst door Doc_Holiday Bekijk bericht
                    Het stoort mij gewoon dat zo'n groot bedrijf en dan nog eens een geldwolf tot en met dan zijn gebouw nog wil inrichten op de nek van zijn klanten.
                    Ze hebben potverdikke in Brussel een gans gebouw staan dat voor niks dient dan kunst opleidingen, dan is het toch het minste wat ze kunnen terugdoen van dit gebouw af en toe te laten gebruiken door de persoon die hen de wat foto's bezorgt. Trouwens als je alles goed gelezen had had je gezien dat ik geen geld vroeg maar enkel het gebruik van die infrastructuur die daar 90% van de tijd toch maar staat te niksen.
                    Misschien wel er eens bij nadenken dat de vraag wel komt van Patrick die dat gewoon vraagt om zijn bureau en die van zijn collega's te verfraaien ?
                    Ik heb hier op de bureau ook een foto hangen van een BD-er (met goedkeuring van de auteur. 't is ook van voor niets, alleen, het brengt met een onbetaalbaar plezier ... en ik ben fier als iemand me vraagt waar heb je die gehaald, ik dan kan antwoorden: van een vriend BD-er en zo al wat reklame gemaakt (ook gratis) voor BD
                    https://www.fotospotter.be
                    Je suis content d’ętre heureux

                    Comment


                    • #25
                      Re: Op zoek naar foto’s voor verfraaiing van verdieping Belgacom gebouw.

                      Oorspronkelijk geplaatst door purlut Bekijk bericht
                      Misschien wel er eens bij nadenken dat de vraag wel komt van Patrick die dat gewoon vraagt om zijn bureau en die van zijn collega's te verfraaien ?
                      Ik heb hier op de bureau ook een foto hangen van een BD-er (met goedkeuring van de auteur. 't is ook van voor niets, alleen, het brengt met een onbetaalbaar plezier ... en ik ben fier als iemand me vraagt waar heb je die gehaald, ik dan kan antwoorden: van een vriend BD-er en zo al wat reklame gemaakt (ook gratis) voor BD
                      Eerst en vooral wil ik Purlut danken voor deze reactie. Hij begrijpt wat mijn vraag is.

                      Het is de bedoeling om één (1) verdiep te verfraaien met foto's. Het is het verdiep van de afdeling waarin ik werk (ongeveer 110 personen)en heeft niets de maken met een initiatief van het TOP Management van Belgacom zelf. Het is een initiatief om het op het verdiep gezelliger te maken.

                      Voor gebruik te kunnen maken van de infrastructuur kan ik je niet helpen Doc_Holiday en een batch voor de foto studio kan ik ook niet geven, want die is er niet in de Belgacom Towers.

                      Ik zou trouwens ook fier zijn wanneer er op een andere grote firma een foto van mij zou hangen met mijn naam bij, ook al heb ik dit gratis gedaan. Het is trouwens een hobby en geen hoofdberoep of bijberoep. Een hobby kost meestal veel geld, maar daar verdien je niets mee.

                      Ik hoop dat dit de andere niet afschrikt, die het wel een mooi initiatief vinden, en me mooie foto's zullen sturen.
                      http://www.photo-patricske.be
                      Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

                      Comment


                      • #26
                        Re: Op zoek naar foto’s voor verfraaiing van verdieping Belgacom gebouw.

                        Oorspronkelijk geplaatst door Patricske Bekijk bericht
                        Voor gebruik te kunnen maken van de infrastructuur kan ik je niet helpen Doc_Holiday en een batch voor de foto studio kan ik ook niet geven, want die is er niet in de Belgacom Towers.
                        Die is er niet in de 2 towers, maar wel in een ander belgacom gebouw in Brussel. Weet het juiste adres niet meer, maar neem het van mij aan. Heb hem al gebruikt
                        En voor mij niet direct een probleem om er binnen te raken, maar zou voor vele andere mensen hier wel leuk zijn om dat als tegenprestatie te krijgen.
                        Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
                        http://www.stevevandegaer.be

                        Comment


                        • #27
                          Re: Op zoek naar foto’s voor verfraaiing van verdieping Belgacom gebouw.

                          Oorspronkelijk geplaatst door Doc_Holiday Bekijk bericht
                          Die is er niet in de 2 towers, maar wel in een ander belgacom gebouw in Brussel. Weet het juiste adres niet meer, maar neem het van mij aan. Heb hem al gebruikt
                          En voor mij niet direct een probleem om er binnen te raken, maar zou voor vele andere mensen hier wel leuk zijn om dat als tegenprestatie te krijgen.
                          Steven ik vermoed dat je ergens werkt dat te maken heeft met Belgacom. MIsschien Telindus, BICS, .... Ik elk geval je hebt gelijk, er is een lokaal voor fotografie in een ander gebouw van Belgacom en wordt gebruikt in het kader van 'De Pulse'.
                          http://www.photo-patricske.be
                          Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

                          Comment


                          • #28
                            Re: Op zoek naar foto’s voor verfraaiing van verdieping Belgacom gebouw.

                            Oorspronkelijk geplaatst door Patricske Bekijk bericht
                            Steven ik vermoed dat je ergens werkt dat te maken heeft met Belgacom. MIsschien Telindus, BICS, .... Ik elk geval je hebt gelijk, er is een lokaal voor fotografie in een ander gebouw van Belgacom en wordt gebruikt in het kader van 'De Pulse'.
                            Niet meer, maar heb 8 jaar bij telindus gewerkt ben sinds april weg bij de groep.
                            Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
                            http://www.stevevandegaer.be

                            Comment


                            • #29
                              Re: Op zoek naar foto’s voor verfraaiing van verdieping Belgacom gebouw.

                              Oorspronkelijk geplaatst door Doc_Holiday Bekijk bericht
                              Niet meer, maar heb 8 jaar bij telindus gewerkt ben sinds april weg bij de groep.
                              Daarmee al die negatieve commentaar hier
                              Flickr

                              Comment


                              • #30
                                Re: Op zoek naar foto’s voor verfraaiing van verdieping Belgacom gebouw.

                                Oorspronkelijk geplaatst door Rikske_007 Bekijk bericht
                                Daarmee al die negatieve commentaar hier
                                Nee, die komt door dat ik nu klant bent van Belgacom en ze in de week nog doodleuk onze telefooncentrale in het midden van de dag herstarten, dat lukt niet deftig en er kan pas de volgende dag een technieker langskomen.
                                En omdat ze ons een draadloze verbinding verkopen die eind oktober geinstalleerd zou zijn en als de offerte dan getekend wordt krijg je een datum ergens in november. Gelukkig toen dat ik er gewerkt had en wat mensen kende of we hadden hier 30 mensen moeten verhuizen zonder dat ze netwerk hadden in het nieuwe gebouw.
                                Enkele maanden terug ook problemen met een lijn gehad, account manager in verlof en niemand die mij kon helpen om dat probleem opgelost te krijgen. Uiteindelijk heeft die site er bijna een week uitgelegen tot de account manager terug was.


                                Geweldige service he?
                                Ik dacht dat het soms erg was toen ik er werkte en kon toen moeilijk de verhalen geloven van mensen die hier klaagde over hun ADSL lijn. Nu snap ik die maar al te goed.

                                Misschien nog even meegeven dat ik vertrokken ben voor een veel betere aanbieding en niet ontslagen ben.
                                Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
                                http://www.stevevandegaer.be

                                Comment

                                Working...
                                X