Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Op zoek naar foto’s voor verfraaiing van verdieping Belgacom gebouw.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Op zoek naar foto’s voor verfraaiing van verdieping Belgacom gebouw.

    Zijn er die me al foto's kunnen toesturen. Nog drie weken te gaan.
    http://www.photo-patricske.be
    Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

    Comment


    • #32
      Re: Op zoek naar foto’s voor verfraaiing van verdieping Belgacom gebouw.

      Patrick,
      Het onderwerp time/project management is niet iets wat de meeste amateurfotografen op hun harde schijf hebben staan...
      dit is een specifiek onderwerp en als je googled vind ik steeds dezelfde thema's terug, weinig interessant ook... foto's van handjes drukken, uurwerken, plannen, bouwwerven, enz....
      daarbij komt nog dat je een korte termijn geeft en december is al zo'n drukke maand, fotograferen is niet onze job (bij de meeste toch niet)
      Ik had zelf eigenlijk iets ludiek in gedachten maar de tijd ontbreekt mij gewoon, het idee is er wel maar de uitwerking is niet zo eenvoudig.
      Anderzijds ben ik maandagnamiddag bij een kennis die in de metaalconstructie werkt, foto's gaan nemen van z'n nieuwe machines die hij heeft aangeschaft om sneller en minder belastend te kunnen werken maar denk dan ook niet dat de foto's zijn die je zoekt in een Belgacomafdeling
      Misschien als je de limietdatum kunt verleggen dat je meer reactie zal krijgen?
      is maar een idee hé

      Comment


      • #33
        Re: Op zoek naar foto’s voor verfraaiing van verdieping Belgacom gebouw.

        Oorspronkelijk geplaatst door linda16093 Bekijk bericht
        Patrick,
        Het onderwerp time/project management is niet iets wat de meeste amateurfotografen op hun harde schijf hebben staan...
        dit is een specifiek onderwerp en als je googled vind ik steeds dezelfde thema's terug, weinig interessant ook... foto's van handjes drukken, uurwerken, plannen, bouwwerven, enz....
        daarbij komt nog dat je een korte termijn geeft en december is al zo'n drukke maand, fotograferen is niet onze job (bij de meeste toch niet)
        Ik had zelf eigenlijk iets ludiek in gedachten maar de tijd ontbreekt mij gewoon, het idee is er wel maar de uitwerking is niet zo eenvoudig.
        Anderzijds ben ik maandagnamiddag bij een kennis die in de metaalconstructie werkt, foto's gaan nemen van z'n nieuwe machines die hij heeft aangeschaft om sneller en minder belastend te kunnen werken maar denk dan ook niet dat de foto's zijn die je zoekt in een Belgacomafdeling
        Misschien als je de limietdatum kunt verleggen dat je meer reactie zal krijgen?
        is maar een idee hé
        Linda,

        De foto's mogen gerust ook wat later komen. Zoals je aanhaalt is de tijd kort en heb momenteel al één (1) foto toegestuurd gekregen.
        Ik was van plan de temrijn te verlengen in de hoop dat er dan reacties en foto's komen.
        En, je hebt gelijk, project management als onderwerp is verdomd moeilijk.

        Maar als je iets hebt, laat maar komen.
        http://www.photo-patricske.be
        Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

        Comment

        Working...
        X