Re: Op zoek naar foto’s voor verfraaiing van verdieping Belgacom gebouw.
Wouter, Project/Program Management kan je breed nemen. Ik geef hier een voorbeeld.
Ik denk dat ik je zo op een spoor kan zetten. En, het internet. Ga eens naar Google en tik bij foto's eens Project Management is, je zal direct je fantasie kunnen laten gaan.
Oorspronkelijk geplaatst door WouterVdV
Bekijk bericht
Rock Werchter bvb vraagt een jaar en soms meer aan voorbereiding, het resultaat is enkele dagen die duizende mensen in Werchter. Maar de dagen voor de toeschouwers toekomen wordt er gewerkt aan podiums, camping, eten en drinken, ...... enz. Dit wordt allemaal geleid door een Project Manager en het is die moment wanneer hij met zijn planning rond loopt op de weide en instructies uitdeelt, dit zijn momenten waarvan je foto's moet hebben. Maar dat plan en die instructies moet je in de foto terugvinden.
Dit kan je ook toepassen op grote werven (bouwen van buildings, ......)
In een bedrijf (misschien waar jij werkt) een meeting rond een groot project waar fel gediscusieerd wordt.
..........................
Dit kan je ook toepassen op grote werven (bouwen van buildings, ......)
In een bedrijf (misschien waar jij werkt) een meeting rond een groot project waar fel gediscusieerd wordt.
..........................
Ik denk dat ik je zo op een spoor kan zetten. En, het internet. Ga eens naar Google en tik bij foto's eens Project Management is, je zal direct je fantasie kunnen laten gaan.
Comment