Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

telenet praktijken

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: telenet praktijken

Oorspronkelijk geplaatst door b-@rt Bekijk bericht
    Een klachtenbrief zal naar mijn mening "wel" iets uithalen als je stevig in uw schoenen staat.
    Concreet, als je bij de overschakeling uw akkoord per mail of via web of via brief hebt moeten geven dat je zou overschakelen van X naar Y "EN" waarbij telenet ergens jou een nota liet (mail/brief/....) dat dezelfde mogelijkheden/services inbegrepen blijven en dat je nog extra's krijgt vb... dan sta je stevig in je schoenen en zou ik een official complaint openen.

Let wel,
    1) spreek duidelijke taal en zeg wat je wil.
    2) stel dat je de huidige nieuwe oplossing wil behouden maar je wil een compensatie, dat is volgens mij zeker mogelijk , maar weet wel, een ietswat grotere provider (eender welke) zoals vb telenet/belgacom/.... kan "nooit" jou vb een webabonnement er supplementair gratis bijgeven. Die mannen zijn allemaal gebonden aan vaste prijzen per pakket. (dikwijls rechtmatig vastgelegd naar "de consumenten")

Dus : als je compensatie wil om de geleden schade of tekortkoming of onduidelijkheid van telenet kant uit opgelost te zien, vraag naar een éénmalige compensatie.
    (vb: X maand gratis iets vragen, of een éénmalige korting op een factuur of een aankoop van een digicorder enz enz)

veel succes!
    (ps: wij hebben ook een voorvalletje gehad en telenet heeft dit eigenlijk wel correct commercieel opgelost)
    Waarom denk je dat ze bij telenet alles zoveel mogelijk per telefoon willen regelen ? Iemand op hun site al een e-mailadres of faxnr. gevonden ??? Zelfs op hun facturen staat dat niet.

Er is ergens zo'n web-email pagina te vinden tussen de support pagina's van Telenet, maar zorgen dat je je e-mails via outlook kan versturen (en dus een bewijs hebt van versturen) is blijkbaar al een pak moeilijker. Dat heet dan een telecommunicatiebedrijf...

Die 7€ vind ik persoonlijk ook nog altijd schandalig : dat rekenen ze aan zonder waarschuwing.
    Een tijdje geleden heb ik dat ook gekregen, omdat ik een factuur niet betaald had die ik nooit had ontvangen. (en nee : domiciliëring weiger ik te gebruiken).
    Ze hebben me dat wel kwijtgescholden (voor de ene keer, dixiet Telenet...), maar sympathiek komt die 7 € (dat is 17% van het factuurbedrag) toch niet over.
    Groeten,

Polleke

Comment

Kan iemand me nog andere sites geven, wou er één aanmaken bij one.com maar daar moet je betalen met visa of master card en dat heb ik niet, ben wel op zoek naar een andere site met ongeveer zelfde voorwaarden dan one.com
      www.digival.be

Comment

Unlimited Free Web Hosting with Email Sending Enabled, Automatic WordPress Installer and 1 MySQL Database. Free Domains with Premium Plans!
        Nikon Coolpix 995 - Fuji Finepix F10 & F30 - Panasonic DMC FZ5 - Pentax K100D super, K20, K200, K-m, K-x & K-5.

Comment

uuuuuuuuuuuuuuuuuuu
          Last edited by Guest13; 31 augustus 2010, 14:58. Reden: yyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DiGiVaL Bekijk bericht
            Kan iemand me nog andere sites geven, wou er één aanmaken bij one.com maar daar moet je betalen met visa of master card en dat heb ik niet, ben wel op zoek naar een andere site met ongeveer zelfde voorwaarden dan one.com
            Je kan ook watsnel.nl of doemee.be proberen, is zelfs nog iets goedkoper en kan gewoon via overschrijving
            http://photoprints.be Alle kortingen voor smartphoto, photobox, snapfish en andere onder 1 dak!
            http://foto-actiecode.be

Comment

Heb er onlangs ook miserie mee gehad. Maar dan een heel ander verhaal. Openstaand saldo van facturen op een oud adres (hebben zelf verhuis van aansluitingen gedaan :s)... incassobureau, preventel, .... en ik wist van niets :s grrrr.

Als je klacht stuurt naar http://www.ombudsmantelecom.be/nl/onthaal.html?IDC=36 zijn ze verplicht binnen de maand te reageren. Of het ook werkt weet ik niet want we zijn nog geen maand verder.

Comment

ja ombudsman helpt wel (ik spreek van de jaren 2007-2008 ). Maar ik denk dat er wel een wachtrij is. En de providers nemen het serieus van het moment dat het "bij de ombudsdienst" is. MAar of het probleem opgelost wordt, da's iets anders. Gewone helpdeskmensen kunnen niet veel doen bij zo'n situaties. Ik heb bij Telenet gewerkt, en ja.. voor zo'n groot en populair bedrijf hebben ze toch maar weinig geinvesteerd in helpdesk (ik spreek nu van eind 2006 ). Ik heb er een maand gewerkt, kreeg eerst 4 dagen snelopleiding en daarna mocht ik met moeite iets gaan vragen als ik iets niet wist.

Kep ook jarenlang een gratis webruimte bij Atspace gehad. En die staat er nog steeds, raar maar waar. Je kan er ook met FTP werken of online via hun pagina dingen uploaden (gaat wel iets minder handig). Met mijn huidige websites zit ik bij sohosted.com (nederland). Nooit problemen mee gehad.
                Mijn Website | Canon 5 D II - 5D - 35mm f1.4 - 135mm f2.0 - 24-105mm f4 - 70-200mm f2.8 IS - 580 ex en pijnlijke nek

Comment

Working...
                X