OPGELET VOOR WIE WEBRUIMTE HEEFT BIJ TELENET
Vroeger zat ik bij telenet met expresspack waarvoor ik 50 euro betaalde.
Hierin zat ook freephone en webruimte tot 50mb.
Gans mijn fotowebsite stond gelinkt naar deze webruimte.
Een 3-tal maanden terug contacteerde telenet mij om te zeggen dat ik beter op goldshake zou overgaan, alles van internet en mailboxen zou hetzelfde zijn en we kregen freephone europe erbij en ook digitale tv met digicorder en dit alles voor dezelfde prijs.
Wij zijn hier op ingegaan en intussen is de overschakeling gebeurt.
Wat blijkt nu, al mijn fotos op de website zijn verdwenen.
Na wat dieper onderzoek blijkt dat goldshake geen webruimte meer heeft.
Hierover is nooit gesproken geweest.
Diamondshake heeft echter wel webruimte maar dan betalen we 58 euro.
Dan beslis ik om terug alles op het oude expresspack terug te plaatsen, ik ben niet van plan meer te betalen, en die digitale tv zijn wij geen vragende partij, we kijken trouwens nt veel tv.
Wat blijkt nu na telefonisch contact, terugschakelen is technisch nt meer mogelijk maar het ergste van al, de webruimte is gewist zonder enige vorm van verwittiging, ik vind dit niet kunnen.
Ik ga klachtenbrieven schrijven en bij deze zijn jullie ook verwittigd als jullie webruimte bezitten bij telenet.
grtn
popol
Vroeger zat ik bij telenet met expresspack waarvoor ik 50 euro betaalde.
Hierin zat ook freephone en webruimte tot 50mb.
Gans mijn fotowebsite stond gelinkt naar deze webruimte.
Een 3-tal maanden terug contacteerde telenet mij om te zeggen dat ik beter op goldshake zou overgaan, alles van internet en mailboxen zou hetzelfde zijn en we kregen freephone europe erbij en ook digitale tv met digicorder en dit alles voor dezelfde prijs.
Wij zijn hier op ingegaan en intussen is de overschakeling gebeurt.
Wat blijkt nu, al mijn fotos op de website zijn verdwenen.
Na wat dieper onderzoek blijkt dat goldshake geen webruimte meer heeft.
Hierover is nooit gesproken geweest.
Diamondshake heeft echter wel webruimte maar dan betalen we 58 euro.
Dan beslis ik om terug alles op het oude expresspack terug te plaatsen, ik ben niet van plan meer te betalen, en die digitale tv zijn wij geen vragende partij, we kijken trouwens nt veel tv.
Wat blijkt nu na telefonisch contact, terugschakelen is technisch nt meer mogelijk maar het ergste van al, de webruimte is gewist zonder enige vorm van verwittiging, ik vind dit niet kunnen.
Ik ga klachtenbrieven schrijven en bij deze zijn jullie ook verwittigd als jullie webruimte bezitten bij telenet.
grtn
popol
Comment