Re: telenet praktijken
Waarom denk je dat ze bij telenet alles zoveel mogelijk per telefoon willen regelen ? Iemand op hun site al een e-mailadres of faxnr. gevonden ??? Zelfs op hun facturen staat dat niet.
Er is ergens zo'n web-email pagina te vinden tussen de support pagina's van Telenet, maar zorgen dat je je e-mails via outlook kan versturen (en dus een bewijs hebt van versturen) is blijkbaar al een pak moeilijker. Dat heet dan een telecommunicatiebedrijf...
Die 7€ vind ik persoonlijk ook nog altijd schandalig : dat rekenen ze aan zonder waarschuwing.
Een tijdje geleden heb ik dat ook gekregen, omdat ik een factuur niet betaald had die ik nooit had ontvangen. (en nee : domiciliëring weiger ik te gebruiken).
Ze hebben me dat wel kwijtgescholden (voor de ene keer, dixiet Telenet...), maar sympathiek komt die 7 € (dat is 17% van het factuurbedrag) toch niet over.
Oorspronkelijk geplaatst door b-@rt
Bekijk bericht
Er is ergens zo'n web-email pagina te vinden tussen de support pagina's van Telenet, maar zorgen dat je je e-mails via outlook kan versturen (en dus een bewijs hebt van versturen) is blijkbaar al een pak moeilijker. Dat heet dan een telecommunicatiebedrijf...
Die 7€ vind ik persoonlijk ook nog altijd schandalig : dat rekenen ze aan zonder waarschuwing.
Een tijdje geleden heb ik dat ook gekregen, omdat ik een factuur niet betaald had die ik nooit had ontvangen. (en nee : domiciliëring weiger ik te gebruiken).
Ze hebben me dat wel kwijtgescholden (voor de ene keer, dixiet Telenet...), maar sympathiek komt die 7 € (dat is 17% van het factuurbedrag) toch niet over.
Comment