Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Slechte ervaring gehad met TicTacPhoto, nog mensen ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Slechte ervaring gehad met TicTacPhoto, nog mensen ?

    Blurb heb ik net buiten gegooid, ik kan er niet bestellen wegens een fout op hun site, na drie dagen nog niet opgelost, dan maar via iPhoto bij Apple besteld, 5 dagen en mijn boek werd netjes door UPS afgeleverd, kwaliteit en afwerking dik ok.

    Comment


    • #32
      Re: Slechte ervaring gehad met TicTacPhoto, nog mensen ?

      Albelli.nl en dan optie hoogglans nemen.
      Heb je gewoon zeer goede fotokwaliteit
      www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

      Comment


      • #33
        Re: Slechte ervaring gehad met TicTacPhoto, nog mensen ?

        Ik heb op 17/8/2010 bij TICTACPHOTE een fotoboek besteld ..; en betaald natuurlijk, 50 en euro...
        Ik krijg niks aan en hun contactformulier geeft steeds "onderhoudswerkzaamheden aan, al meer dan één week???
        WAT IS DAAR AAN DE HAND?
        Ik krijg schrik .... komt mijn boek nog?


        dank voor antwoord,

        Paul Hermans

        Comment


        • #34
          Re: Slechte ervaring gehad met TicTacPhoto, nog mensen ?

          Oorspronkelijk geplaatst door paulhermans Bekijk bericht
          Ik heb op 17/8/2010 bij TICTACPHOTE een fotoboek besteld ..; en betaald natuurlijk, 50 en euro...
          Ik krijg niks aan en hun contactformulier geeft steeds "onderhoudswerkzaamheden aan, al meer dan één week???
          WAT IS DAAR AAN DE HAND?
          Ik krijg schrik .... komt mijn boek nog?
          Gewoon nog een weekje geduld hebben (en hopen dat hun druktechniek mee in het onderhoud zat en zo intussen verbeterd is ) :
          Bericht op hun site :
          Ons systeem is in onderhoud tot en met 07/09/2010 inbegrepen. U mag uw vraag stellen op 08/09/2010. Alle promo codes die afgelopen zijn tijdens deze periode zullen door het onderhoud worden verlengd tot en met 21/09/2010. Onze excuses voor het ongemak.
          Mijn fotowebsite : www.filover.be

          Comment


          • #35
            Re: Slechte ervaring gehad met TicTacPhoto, nog mensen ?

            en ik vrees dat ze nu failliet zijn? Ik bestelde een fotoboek van 56 euro op 17 augustus 2010 ... en ik heb het nog niet. Je kan hen niet bereiken met het contactformulier op hun site... wegens "onderhoudswerkzaamheden"... steeds wordt de datum dat je hen terug kan bereiken verlangd...nu is het 8 september 2010... en dat is al de derde keer dat ze die datum veranderden.
            WIE WEET WAT HIER AAN DE GANG IS?
            ZIE ik mijn fotoboek ooit? Of mijn centen TERUG?

            mvg,

            Paul

            Comment


            • #36
              Re: Slechte ervaring gehad met TicTacPhoto, nog mensen ?

              Dat de datum geregeld wijzigt, wist ik niet (heb er 1 keer besteld en nooit meer - zie hierboven)

              Als je eens googelt op tictacphoto 2010 dan zijn er idd diverse klachten over heeeeeeeeeeeel lange levertijden, sommigen spreken zelfs van 4 maanden wachttijd wegens overweldigend succes (boeken besteld in maart, april). Ofwel zijn ze het slachtoffer van hun eigen (promotie)succes ofwel zitten ze op het randje van...

              Zelfs bedrijven hebben er last van :


              Dat ziet er idd minder rooskleurig uit, dan ik eerst dacht...
              Duimen maar dat er vlug een oplossing komt.

              EDIT : als je nog wat verder kijkt en dit bvb leest :

              dan is "Nous faisons notre maximum pour nous sortir de cette situation qui devient de plus en plus problématique au fur et à mesure que les jours passent. " wel een heel verontrustend zinnetje, zeker omdat het geschreven werd door iemand van TicTac zelf, meer dan 2 maand geleden... !!
              Er kan altijd eens iets mislopen met een bestelling, maar dit is geen toevalligheid meer, maar een ... drama ...
              Last edited by filipo; 6 september 2010, 12:59. Reden: aanvulling
              Mijn fotowebsite : www.filover.be

              Comment


              • #37
                Re: Slechte ervaring gehad met TicTacPhoto, nog mensen ?

                Blijkbaar zijn ze failliet:

                http://www.unizo.be/eurodb_fal.jsp?p...ummer=&x=0&y=0

                Comment


                • #38
                  Re: Slechte ervaring gehad met TicTacPhoto, nog mensen ?

                  Oei, dat is slecht nieuws.

                  Ik kan niet echt zeggen dat het me verwondert (gezien de geleverde "kwaliteit"), maar het is heel jammer voor de klanten die nog op een bestelling wachten en hun geld kwijt zijn.

                  En als je bij Unizo op de link met de bedrijfshistoriek klikt, blijken ze bovendien al meerdere jaren met problemen te zitten...


                  Het is wel gek dat hun contactformulier nu plots terug beschikbaar is en er geen sprake meer is van onderhoudswerken. Bovendien kan je nog altijd bestellen...
                  Bedankt vanaerde om het te melden.
                  Mijn fotowebsite : www.filover.be

                  Comment


                  • #39
                    Re: Slechte ervaring gehad met TicTacPhoto, nog mensen ?

                    Ik bestelde op 20 aug een fotoboek bij TicTacPhoto, 70 pagina's, meer dan 50 euro.
                    Ik bestel al sinds 2007 fotoboeken bij hen, en ik heb hier al 10 fotoboeken staan. Ook onze jaarlijkse kalenders (groot formaat) komen van bij TTP. Nog maar 1 keer heb ik problemen gehad: enkele foto's waren groen uitgeslagen.
                    Jammer genoeg las ik vanmorgen in de krant dat Kordell & Kordell faiet verklaard werd. In de krant stond wel dat mensen die met visa of master card betaalden, mss hun geld terug zouden zien, maar ik heb er mijn twijfels over.
                    Vind het jammer van de vele uren werk die ik in het laatste boek stak, en van die 55 euro. En ook omdat ik gehoopt had nog jaren met deze firma te werken, zodat mijn fotoboeken in de kast wat bij elkaar pasten...

                    Comment


                    • #40
                      Re: Slechte ervaring gehad met TicTacPhoto, nog mensen ?

                      Vandaag in "De Tijd" :
                      Het faillissement is geopend verklaard bij vonnis dd 31/8/2010.
                      Curator is Mr. Charles De la Vallee Poussin, Louisalaan 349/17 te 1050 Brussel.
                      Om een schuldvordering neer te leggen is er een termijn van 30 dagen na datum vonnis. Dat moet gebeuren op de griffie van de rechtbank van koophandel te Brussel, Regentschapsstraat 4.
                      Het valt sterk te betwijfelen of een klant zijn geld terug zal zien, normaliter zijn er eerst heel wat bevoorrechte schuldeisers zoals de curator zelf, de overheid, banken, personeel ....

                      Comment


                      • #41
                        Re: Slechte ervaring gehad met TicTacPhoto, nog mensen ?

                        Wat ik niet begrijp is dat de website van tictacphoto nog steeds actief is
                        www.indetailfotografie.nl

                        Comment


                        • #42
                          Re: Slechte ervaring gehad met TicTacPhoto, nog mensen ?

                          @markel :
                          Kan of mag er bij een faillissement iemand van het bedrijf zelf nog enige actie ondernemen zoals bvb de website afsluiten ? Of is enkel de curator gemachtigd en blijft die site misschien daardoor nog altijd beschikbaar ?
                          Mijn fotowebsite : www.filover.be

                          Comment


                          • #43
                            Re: Slechte ervaring gehad met TicTacPhoto, nog mensen ?

                            Oorspronkelijk geplaatst door filipo Bekijk bericht
                            @markel :
                            Kan of mag er bij een faillissement iemand van het bedrijf zelf nog enige actie ondernemen zoals bvb de website afsluiten ? Of is enkel de curator gemachtigd en blijft die site misschien daardoor nog altijd beschikbaar ?
                            Ik heb geen idee eigenlijk. Maar ik vind het toch maar vreemd dat er nog steeds bestellingen geplaatst (en betaald??) kunnen worden bij een bedrijf dat in staat van faillissement verkeert...
                            www.indetailfotografie.nl

                            Comment


                            • #44
                              Re: Slechte ervaring gehad met TicTacPhoto, nog mensen ?

                              Er is misschien terug wat hoop (en vandaar misschien het online blijven van de site).
                              Er zijn blijkbaar gunstig verlopende gesprekken met een potentiële overnemer, een doorstart zou mogelijk zijn.
                              Mijn fotowebsite : www.filover.be

                              Comment


                              • #45
                                Re: Slechte ervaring gehad met TicTacPhoto, nog mensen ?

                                Er is idd een overnemer :
                                Consumenten die al maanden wachten op hun digitale fotoalbum van Tictacphoto mogen op hun twee oren slapen: ‘De productie is opnieuw opgestart en we hopen de achterstand, intussen opgelopen tot circa 1.700 albums, binnen de 10 werkdagen weg te werken', belooft Fabrice Fonder.
                                Mijn fotowebsite : www.filover.be

                                Comment

                                Working...
                                X