Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Slechte ervaring gehad met TicTacPhoto, nog mensen ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #46
    Re: Slechte ervaring gehad met TicTacPhoto, nog mensen ?

    Ik heb net gelezen dat TamTam foto's failliet is gegaan en dat een ander bedrijf de zaak heeft overgenomen. Zijn er ondertussen mensen die hun fotoboek hebben ontvangen die deze reeds besteld hadden bij het ten onder gegane TamTam????

    Comment


    • #47
      Re: Slechte ervaring gehad met TicTacPhoto, nog mensen ?

      Met de kortingsbon die we hier of daar ontvangen hadden, heb ik begin augustus ook een fotoboek besteld bij TicTacPhoto. Op mijn berichten aan de klantenservice kreeg ik nooit antwoord, wat mij toch wel een heel vervelend gevoel gaf.
      Ik had via Mastercard betaald, dus heb ik de betaling langs die weg betwist. Enkele dagen geleden kreeg ik dan het bericht dat het bedrag terug bijgeschreven is op mijn kredietkaart.

      Misschien biedt dit voor sommigen alsnog een oplossing ?
      het zgn. "betwistingsformulier" kan je hier vinden : http://nl.bcc-corporate.be/website/b...transactie.pdf

      Comment


      • #48
        Re: Slechte ervaring gehad met TicTacPhoto, nog mensen ?

        Ik had op 16/06/2010 een fotoboek besteld met een bon van zwitsal producten.
        Moest nog 8.75 € opleggen....

        Tot op heden nog niets ontvangen....

        Verzonden: 2010-07-26 11:24

        Beste klant, Omwille van het grote succes van de aanbieding, die ook u heeft genoten voor het verkrijgen van een fotoboek, zijn wij genoodzaakt de productie procedure te wijzigen. Hierdoor zal uw bestelling pas eind Augustus in productie kunnen gaan. Alvast onze excuses voor dit ongemak, Mvg

        Comment


        • #49
          Re: Slechte ervaring gehad met TicTacPhoto, nog mensen ?

          Ik heb een fotoboek geupload en betaald op 3 juni. Nog niets ontvangen. Veel uitvluchten als ik vraag om uitleg. Nu blijkt er een nieuw team te zijn. Mooi team noem ik dat: zij nemen niet eens de moeite om te reageren op een mail. Voor mij is dit duidelijk: eerste keer, laatste keer.

          Comment


          • #50
            Re: Slechte ervaring gehad met TicTacPhoto, nog mensen ?

            Ik heb een album late maken bij Blurb, en dit is zeker aan te raden
            1: zeer goede kwaliteit en veel layout mogelijkheden
            2. de prijs (inclusief BTW en verzendingskosten) :
            25,00 Euro voor ..40 (veertig) bladzijden premium fotopapier!!! terwijl je dit hier in België betaalt voor 16 tot 20 bladzijden gewoon papier
            Zeker aan te raden.
            Create, print, and sell professional-quality photo books, magazines and more with Blurb. Get started today with our free bookmaking and design tools.

            Comment


            • #51
              Re: Slechte ervaring gehad met TicTacPhoto, nog mensen ?

              Ik heb sinds gisteren mijn fotoboek ontvangen. Ik had hem besteld 18 augustus 2010 en gisteren zat hij in mijn brievenbus (26-10-10) dat is natuurlijk een heel pak te laat.
              Maar toch ben ik tevreden dat ik hem heb.
              Ik ben tevreden met het resultaat
              * goede kwaliteit van foto's
              * goede kwaliteit van papier en kaft
              * ik vrees enkel wanneer je hem veel gaat open en dicht doen om zelf te kijken of andere te laten meegenieten van de foto's dat uiteindelijk na enige tijd de bladen zullen loskomen. Maar als je er voorzichtig met bent, kom je al een heel eind.

              Comment


              • #52
                Re: Slechte ervaring gehad met TicTacPhoto, nog mensen ?

                Vroeg informatie mbt tot een bestelling op 12/9, direct antwoord op 16/9.
                Heb dan een bestelling geplaatst en direct betaald, sinds dien geen enkele reactie meer.
                Heeft iemand een telefoonnr ? Het is bizar dat een falliet bedrijf nog bestellingen mag aannemen en gelden ontvangen zonder de verplichting na te komen.

                Comment


                • #53
                  Re: Slechte ervaring gehad met TicTacPhoto, nog mensen ?

                  Hallo,

                  Ook ik had een bestelling geplaatst bij tic tac photo op 29/09/2010 zonder deze post gelezen te hebben natuurlijk.
                  Boek is geleverd op 21/10, dus wel wat over tijd!
                  Dan de kwaliteit, zoals hier reeds werd aangehaald, mijn krant is beter
                  Heb ondertussen reeds een ander boek besteld bij profotonet met een veel beter resultaat zelfs de leveringstermijn hier werd gerespecteerd.
                  MVG. Hugo

                  Comment


                  • #54
                    Re: Slechte ervaring met TicTacPhoto ... HELP !!!

                    Hallo,
                    even ook mijn ervaringen delen - eerst de positieve :

                    - al een 3-tal albums besteld, telkens groot formaat, 120 paginas, +/- 400 foto's per album, kwaliteit afdrukken was goed, album zeer degelijk
                    - levertermijn ongeveer gerespecteerd : gemiddeld een week moeten wachten (wel niks besteld in de "failliet-periode" enkele maanden geleden.
                    - goede ervaring met klantendienst : bij één van de albums kwamen de bladen los bij het voor de eerste keer bekijken van het album - zonder discussie en zonder kosten nieuwe afdruk gekregen

                    MAAR ... wat een k***te software ... en wat een slechte technische helpdesk (die bovendien nauwelijks antwoordt) :

                    1° de mappen waar je foto's zijn opgeslaan, moeten exact blijven waar ze staan anders loopt het mis. Geen sprake dus van een foto over te brengen naar een andere map, of een nieuw mapje aan te maken en zeker niet ganse mappen verplaatsen ... de software vindt gewoon je foto's niet meer terug en je blijft zitten met een leeg album canvas tot je de foto's terug gezet hebt op de originele locatie. Je kan dus ook geen backup nemen van je album, op de éne computer starten en op de andere verder werken enz.

                    2° en nu, het meest verbijsterende : omwille van het voorgaande, probeerde ik deze week de optie 'op CD branden' uit (mogelijkheid die je hebt als je album helemaal klaar is en je vanop een andere computer de bestelling wilt plaatsen). Na zowat 15 minuten foto's opladen in het album, crasht de software met de boodschap "Bestandsnaam bestaat al" en sluit zichzelf af.

                    Ik onderzoek de zaak even, ontdek dat de SW het album op de desktop wil plaatsen, waar ik inderdaad een snelkoppeling heb staan met dezelfde naam (naar het album). Snelkoppeling weggedaan, software opnieuw gestart ... error "pagina 1 onbestaande' ... blijkt dat hij de foto's niet meer kan vinden. Terug op onderzoek ... foto's zijn inderdaad weg uit de map waar ze oorspronkelijk instonden.

                    Album opnieuw openen lukt, maar met foutboodschap en allemaal rode kruisen waar foto's stonden ... gelukkig (?) kan je door over zo'n kruis te gaan met je muis de exacte naam van de foto zien en ook de locatie waar hij gaat zoeken ... Ik dus op zoek naar de ontbrekende foto's ... VERBIJSTERING ... : DE FOTO'S ZIJN GEWOON VERDWENEN VAN DE PC ... niet in de Recycle Bin, niet elders, ... gewoon WEG.

                    Techische helpdesk van TicTac vertikt het om te antwoorden ... als er hier iemand moest zijn die al iets dergelijks meegemaakt heeft en een oplossing weet ... heel graag !!! Alvast bedankt !


                    PS : ik heb ook nog heelwat opmerking over de gebruiksonvriendelijkheid van bepaalde onderdelen van de software; maar die schrijf ik wel eens neer in een andere reactie.

                    Comment


                    • #55
                      Re: Slechte ervaring gehad met TicTacPhoto, nog mensen ?

                      Ik heb niets anders dan zeer goede ervaringen met TicTacPhoto. Hun programma biedt de meeste mogelijkheden om de lay-out van je album te personaliseren. Wel let ik erop dat ik enkel foto's met een hoge resolutie gebruik. Trouwens, als je foto niet OK is, krijg je een pop-up.
                      Eén keer heb ik me vergist in het formaat album, je hebt een half uur de tijd om dit te melden. Het werd verholpen. Wel moest ik twee dagen wachten vooraleer bericht te krijgen, maar dit werd meteen ook gemeld.
                      Ik vind dit het beste onder de beschikbare programma's.
                      Avesoete.

                      Comment


                      • #56
                        Re: Slechte ervaring gehad met TicTacPhoto, nog mensen ?

                        Na al de negatieve reactie's, wil ik ook een positieve melden.
                        Zijn vorig jaar naar Zuid-Amerika, namelijk Galapagos en Peru, geweest. Heb een fotoboek van Galapagos laten maken bij TicTac en ben heel tevreden over het resultaat. Schitterende kleuren van de foto's. Wij waren met een groep en er zijn in totaal 5 boeken gemaakt en ze waren , behalve 1, allemaal even goed. De ene die niet zo goed was, lag gewoon aan de kwaliteit van de foto's zelf. Wanneer we ze bekeken op laptop of tv, was de kwaliteit ook niet goed.Daar ik tevreden ben heb ik reeds een tweede van Peru besteld. Dus van mijn kant, alleen maar positief nieuws

                        Comment

                        Working...
                        X