Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

winkel studio73

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: winkel studio73

da's wel bizar, wat heb je besteld? Al eens geprobeerd te bellen? Normaal antwoorden ze altijd direct hoor...
    [FONT="Tahoma"]www.carlopeeters.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
      Op 5 april laatstleden een bestelling geplaatst via de website en onmiddellijk betaald.
      Ik ben nog altijd op m'n aankoop aan 't wachten. Op mijn e-mail wordt niet gereageerd.
      Al eens een poging gedaan om telefonisch contact op te nemen?
      Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527

Comment

foto Rubens is een winkel waar je vriendelijk wordt onthaalt en waar je ze een goede uitleg geven ik en mijn nichtje kopen er normaal alles helaas was mijn nieuwe lens er uitgeput en ze wisten niet wanneer ze ging binnen komen dus ben ik op aanraden van een kennis naar een andere winkel geweest in Antwerpen waar ze wel in stock was omdat ik ze nodig heb voor mijn vakantie anders had ik zeker gewacht totdat ze binnen was bij foto Rubens ( even off topic bij de nieuwe winkel waren ze ook vriendelijk en behulpzaam )

Comment

nog niet in de winkel zelf geweest, maar ik heb hier mijn camera gekocht via hun webshop, alles correct geleverd en als je vergelijkt met andere winkels in België hebben ze zeer scherpe prijzen, Nederland kan soms nog iets goedkoper zijn. Zeer tevreden van deze winkel, ik zou er zeker nog dingen durven aankopen.
          Canon 6D en 5DM3, Canon 17-40 F4, 24-70 F2.8 en 70-200 F4 L IS
          - (Flickr) en oprichter van www.brothersinraw.com -

Comment

Ik kom juist van S73 : Geel, en heel vriendelijke mensen, die hun tijd nemen. 100% tevreden dus. ( En de winkel is amaai groot geworden : zitten nu op de baan naar mol. )

Comment

Op 5 april laatstleden een bestelling geplaatst via de website en onmiddellijk betaald.
              Ik ben nog altijd op m'n aankoop aan 't wachten. Op mijn e-mail wordt niet gereageerd.
              Als ik een mailtje stuur wordt dat altijd netjes binnen de 24h beantwoord ... raar dat jij niets hoort ?

Nu, als ik er bestel bel ik ook altijd eerst om te zien of het op voorraad is, en je kan dit trouwens ook op de site nakijken tegenwoordig ... maar een belletje is zekerder, dan zetten ze het gewoon aan de kant voor mij en ga het in Geel ophalen en betaal dan ... ik hou er niet van op grote bedragen op voorhand te betalen

Laatst heeft mijn schoonbroer er nog 2xBXRi500 ToGO sets besteld online, voorraad gaf 3 stuks aan, hij bestelt er twee van online en de voorraad bleef op drie staan ? Effe gebeld en opzij laten zetten ... de volgende dag naar Geel en alles netjes opgehaald en in de winkel betaald ... kan prima

Ik ben nog niet in de nieuwe winkel geweest ... dringend eens werk van maken...
              Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
              Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

Comment

Hier ook tevreden van foto Rubens. Sedert meerdere jaren mijn vaste winkel, goeie service en prijzen. Normaal gezien antwoorden ze snel via mail waarschijnlijk hebben ze die gewoon over het hoofd gezien. Gewoon eventjes bellen, ze zijn zeer behulpzaam.

Comment

ik ben zojuist terug geweest een fototoestel bijgekocht
                  Heb dat gezegd en... bellen, man , is zo simpel, want mail kan altijd in de spamfilter geraken.
                  En weer even hoffelijk als daarstraks: minstens een half uur bezig geweest met mij....
                  dus 100% oké.

Comment

Heb ook iets via de website gekocht en ook nog wachtend. Onlangs eens een mailtje gestuurd of ze enig idee hadden hoelang ik nog moest wachten. Direct een mail terug gekregen.
                    https://www.facebook.com/ief.delaender - http://www.iefdelaender.com - http://500px.com/iefdelaender

Comment

Ook hier niets dan lof over studio 73 te Geel. Altijd vriendelijke gezichten, bereid om te helpen en een degelijke en uitgebreide uitleg te geven.
                      Momenteel wel erg veel problemen om bepaalde items te verkrijgen door de gebeurtenissen in Japan waardoor heel wat bestellingen niet zo makkelijk verlopen, maar daar kunnen zij ook niets aan doen. Trouwens over konijn in turnhout kan ik ook niet klagen, ben er altijd correct en vriendelijk geholpen geweest!
                      Mvg, Tin_tin
                      Problems can not be solved by the same level of thinking that created them (Einstein)

Comment

Zelf ook tevreden klant, zowel van aankopen in de winkel (met bijhorende uitleg e.d.) als van bestellingen via de WebShop met afhaling in de winkel.
                        Enkel jammer dat hun website geen melding maakt van wat in voorraad is en wat niet; je kunt dus best vooraf contact opnemen als je ver moet rijden.
                        Master the craft, and the art will follow.
                        Canon 5DMkIII & 7DMkII & wat glas voor veraf en héél kortbij
                        http://www.retina-natuurfotografie.be | Flickr | 500px | jAlbum

Comment

Straf dat je een bijna 3 jaar oud topic opent om één slechte ervaring te delen,
                          die je zelf nog deels in de hand hebt.

On Topic:

Mijn laatste camera komt van Studio 73 Geel en niets dan lof.
                          Ze hebben alle tijd genomen om wat uitleg te geven (ook al was ik al zeker welke het ging worden)

bij thuiskomst blijkt dat de lens niet goed focust, zelfde dag nog mailtje terug gestuurd, dag erna antwoord.
                          Lens teruggebracht en hersteld onder garantie.
                          Na een 3-tal weken hebben ze me zelf gecontacteerd om te zeggen dat de lens terug was.

Het was het eerste dat ik er kocht, dus er is geen sprake van: "ze kennen je daar al"
                          Gewoon degelijke service zoals het hoort
                          Nikon D7000 en wat lenzen.
                          http://500px.com/Kevin_Bronckaerts

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jumpforjoy Bekijk bericht
                            Straf dat je een bijna 3 jaar oud topic opent om één slechte ervaring te delen,
                            die je zelf nog deels in de hand hebt. ...
                            In de hand hebben?

Voor dat ik mijn bestelling deed, heb ik bezoek aan de (nieuwe) winkel in Geel gebracht. Daar wou ik de Lumiquest quick bounce kopen.
                            De jongeman achter de toonbank zei dat die niet in voorraad was. "Niet erg" zei ik "bestel 'm maar, ik geef onmiddellijk een voorschot als dat nodig is." De verkoper zei: "Het gaat sneller als u zelf de bestelling doet via het internet."

Ja dáaag! Ik ben nog altijd aan 't wachten, en op m'n persoonlijke pagina van hun site staat nog steeds "Bestelling #100003591 - Pending - Stock has been ordered".

Ik heb 'm op 5 april gekocht voor 15,95 euro (excl. verzendkosten). De prijs is intussen wel gestegen naar 49,95 euro maar het product is nog steeds niet in voorraad.

We zijn nu 75 dagen verder en op m'n e-mail heb ik geen antwoord gehad.

Wat vind jij van dergelijke praktijken?
                            Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Ik koop er al lang zo goed als alles, maar onlangs weer een voorbeeld van goeie service.
                              Ik had me online vanalles besteld van studio/strobistmateriaal. Bleek nu dat dat niet in voorraad was en over een paar weken zou binnenkomen. Ik had het wel al betaald via creditcard.
                              De dag na mijn bestelling bij Rubens koop ik van een BD'er een perfecte set Elinchrome Go IT'jes + achtergrond. Dus ik heb onmiddellijk mijn bestelling grotendeels geannuleerd. Maandagochtend onmiddellijk een mail dat dat geen probleem was en met vraag naar mn rekeningnummer. Een paar dagen later stond het geld van de geannuleerde materiaal op m'n rekening, nog vóór het van m'n mastercard was afgegaan! (uiteindelijk is dat wel gebeurd uiteraard).

Toch een knap staaltje van klantenservice als je het mij vraagt

Wat vind jij van dergelijke praktijken?
                              heb je ondertussen al gebeld? Of is het bij die ene email gebleven? Mails kunnen per ongeluk al eens verloren geraken he...
                              [FONT="Tahoma"]www.carlopeeters.be

Comment

Same here, twee weken wacht termijn wegens niet op stock.
                                Na twee weken: gemaild : op eerste mail werd niet gereageerd.
                                Maar ik begin nu toch ook nog niet te panikeren.
                                Stock tekort kan altijd, en leveringen in vertraging aan hen zelf kan ook altijd gebeuren

dus vanavond even bellen.
                                Mijn Blog
                                D3100 - AF-S DX Nikkor 18-55 mm - AF-S DX NIKKOR 55-300mm f/4.5-5.6G ED VR -Nikkor AF-S 35mm f/1.8 G DX

Comment

Working...
                                X