Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

winkel studio73

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: winkel studio73

Bij hun collega's van Foto Rubens (is toch een en dezelfde winkel denk ik ?) van hetzelfde laken een broek. Dacht er mijn eerste aankoop te doen. Bel dus om te vragen wat ze in voorraad hebben van een hele serie van Lowepro (Street & Field-serie om precies te zijn, naast een Toploader Pro 75 AW, dus in totaal een acht- of negental producten). Bleek dat ze maar een paar in voorraad hadden. Nadat ze het gecontroleerd hadden via De Beukelaer zou het duren tot de zaterdag waarop ik het al nodig zou hebben (zogenaamd omdat er nog een container ofzo van De Beukelaer, de invoerder van Lowepro, moest ingevoerd worden in de Antwerpse haven ), en ik vertrok de dag voordien. Ze waren wel uitermate vriendelijk en correct.

Uiteindelijk bij mijn gewone fotowinkel geweest (Tecqmenne in Dendermonde). Die bestelt de hele handel op vrijdagmiddag, en ik mocht 't dinsdagnamiddag allemaal al komen halen, behalve 1 onderdeel (S&F Phone Case 20) die volgende week binnenkomt. En dat was ook via De Beukelaer...
    Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

Comment

Foto Rubens in Wilrijk.
      Lowe Pro telefonisch ! gereserveerd, terwijl ik er nog nooit geweest was. De dag erna lag tas netjes opzij.
      Lens Canon 24-105. Niet in voorraad, hebben ze ter plaatse uit een kit gehaald, dus nog voordeliger in prijs.
      Goeie service , ze nemen de tijd om alles uit te leggen en zijn, naar mijn mening, technisch zeer goed op de hoogte. ( idem voor Konijn in Turnhout )
      Greetzzzzzzzzzzzz......
      Wonnie
      www.spectare.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
        Amateurs achterna lopen vind ik een zinloze onderneming.
        nog korter door de bocht en je vliegt uit de bocht Jos...

Jij bestempelt die mensen dus als amateurs omdat 1 mailtje niet beantwoord werd en jij te mottig bent om even te bellen? Mail kan nu eenmaal verloren gaan... **** happens helaas en jammer dat het nu met u moest overkomen maar het is zo simpel en DIRECT om even de telefoon op te nemen en te bellen.

Heb laatst ook bestelling gedaan en flitser was niet op voorraad.
        ze vroegen me of de rest al opgestuurd moest worden en de flitser nadien (op hun kosten trouwens). Gekozen voor gesplitste verzending en alles correct afgehandeld.

Niks dan lof dus
        With Canon, I can (or at least try)
        Photastic.be ~ Passion for the picture
        Nieuwe site

Comment

Ik ben TEVREDEN van alle winkels waar ik ooit gekocht heb.
          fotokonijnenberg, fotorubens/studio73, grobet, ebay, amazon, etc, etc.

Als het maar dichtbij is of ik ben toevallig in de buurt en het is niet belachelijk duurder dan een andere shop. Hetgeen éénmaal het geval was met konijn vs studio73. Ma omgekeerd heb ik ook al gezien.

Ik zeg dus nooit, nooit. Ik ga waar ze het product hebben aan een redelijke prijs. Shops genoeg.
          Mijn toestel: Een zwarte schoendoos uiteraard L kwaliteit
          website: http://www.hung.be
          facebook - Instagram

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hung
            Ik ben TEVREDEN van alle winkels waar ik ooit gekocht heb.
            fotokonijnenberg, fotorubens/studio73, grobet, ebay, amazon, etc, etc.

Als het maar dichtbij is of ik ben toevallig in de buurt en het is niet belachelijk duurder dan een andere shop. Hetgeen éénmaal het geval was met konijn vs studio73. Ma omgekeerd heb ik ook al gezien.

Ik zeg dus nooit, nooit. Ik ga waar ze het product hebben aan een redelijke prijs. Shops genoeg.
            ik eigenlijk ook al veel gekocht bij S73 maar nu recent 5D gaan halen bij Konijn wegens goede prijs EN op voorraad
            With Canon, I can (or at least try)
            Photastic.be ~ Passion for the picture
            Nieuwe site

Comment

Als ik eerlijk ben, ben enorm tevreden van Studio 73/Foto Rubens. Ben in elk filiaal geweest en moet zeggen, overal met heel vriendelijke mensen in aanraking gekomen. Hadden enorm veel kennis van zaken, waren heel vriendelijk en hadden steeds in huis waar ik voor kwam.

Onlangs in Geel men statief gaan kopen, was op stock, enorm vriendelijke service, dus voor mij.
              Canon 50D ~ Canon 50mm F1,8 ~ Canon EF 24-105mm F4 L ~ Canon EF 100mm 2.8 Macro ~ Canon EF 70-200mm F4 L ~ 580 EX II ~ PEN E-P3 ~ Olympus 14-42 mm ~ Olympus 40-150 mm
              Flickr

Comment

ik ben vandeweek in Rubens een andere tas gaan kopen, 's morgens ook telefonisch opzij laten zetten terwijl ik daar nog nooit geweest was, was allemaal geen probleem...

Klein, lekker stoempevol, vriendelijke dude achter de toonbank...

Comment

*KUCH*

vandaag voor 't eerst bij Studio73 te Wilrijk binnen geweest na een telefonisch contact dondernamiddag i.v.m. een rubber zonnekapje voor een 50mm lensje.
                  Verkoper beweerde geen in stock te hebben maar zou enkele laten overkomen vanuit hun filiaal te Geel.. jaja.. dat kennen we, zaterdag sta ik daar voor piet snot.. (ben ooit nog koerier geweest, vandaar).

nee hoor, was zoals afgesproken netjes meegekomen vanuit Geel en zonnekap lag reeds apart voor mij! Wat een service en klantvriendelijkheid, mensen die zich aan hun woord houden, zo heb ik het graag.

Dus ikke zeer tevreden huiswaarts met mijn zonnekapje!

Vroeger kocht ik weleens vaker spullen bij Grobet of via een internetwinkel maar ik heb een sterk voorgevoel dat Studio73 er sinds vanmiddag een vaste cliënte bij heeft.
                  "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
                  Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

Comment

Ik heb een gelijkaardige goede ervaring met Studio73 : de door mij bestelde ND-filters waren kort voor de BD Lite 2011 geleverd. Aangezien ik voor de BD Lite was ingeschreven, stuur ik een mailtje naar Studio73 met de vraag of ze die levering eventueel kunnen meebrengen naar hun stand op BD Lite. En ja hoor : ik kreeg prompt een bevestiging dat ze dat zouden meegeven aan de collega's die op de stand zouden aanwezig zijn (ik moest wel mijn orderbestiging afdrukken en meebrengen, wellicht om zeker te zijn dat ze het pakje aan de juiste persoon zouden meegeven). Op de dag zelf lag mijn pakje op de stand klaar voor afhaling, wat toch niet evident is : ik kan me voorstellen dat ze die moment andere zaken rond hun hoofd hebben dan dat ene pakje van die klant.
                    Toch andermaal een ervaring die illustreert dat de klantvriendelijkheid daar uitstekend is .
                    Master the craft, and the art will follow.
                    Canon 5DMkIII & 7DMkII & wat glas voor veraf en héél kortbij
                    http://www.retina-natuurfotografie.be | Flickr | 500px | jAlbum

Comment

Alles komt bij mij van foto Rubens.
                      ZEEEEER goede service
                      De 2 dames Nele en Carolien die daar o.a. achter den toog staan weten van aanpakken, en kennen hun vak.
                      Beloftes worden indien mogelijk waar gemaakt.
                      Ook de mannen doen uiteraard hun job
                      Eén van de weken moet ik een keer langs om hun nieuwe winkel een keer te inspecteren.

m.a.w. tevreden klant
                      Fuji XH-1 / en een stel fijne glazen.

Comment

Vandaag ook nog langs geweest om triggers af te halen die ik zaterdag telefonisch besteld had. Alles in orde en 1 zeer groot voordeel ten opzichte van hun vorige locatie
                        --> voldoende parkeergelegenheid onder de brug
                        Sony a77 + a700; Sony rx100III en wat lenzen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RBOOM Bekijk bericht
                          --> voldoende parkeergelegenheid onder de brug

en als je geluk hebt sta je zelfs vlak voor de winkel geparkeerd...
                          kan vooral handig zijn wanneer het eens regent in België
                          "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
                          Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

Comment

De stock is daar echt een ramp geworden. Ik wou vandaag een reflectiescherm gaan kopen.
                            Op de website staan tientallen reflectieschermen op maar zo goed als geen enkele is in stock.

Ik heb de indruk dat die hun voorraadkost zo laag mogelijk willen houden en daarom niks in stock nemen maar telkens op bestelling willen werken. Helaas zijn ze zo aan mij al veel geld verspeelt want als ik moet wachten dan rijd ik naar Konijnenberg.

Dit is echt het knelpunt van deze winkel vind ik.
                            Facebook: http://www.facebook.com/pages/Tim-Pe...19157834849647

Comment

Niet dat ik met veel andere kan vergelijken (bij mij komt zowat alles van bij Studio 73 of eBay), maar heb er nog nooit problemen gehad...
                              Groet, Philippe

Meer en andere belekens op Facebook

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tim76 Bekijk bericht
                                De stock is daar echt een ramp geworden. Ik wou vandaag een reflectiescherm gaan kopen.
                                Op de website staan tientallen reflectieschermen op maar zo goed als geen enkele is in stock.

Ik heb de indruk dat die hun voorraadkost zo laag mogelijk willen houden en daarom niks in stock nemen maar telkens op bestelling willen werken. Helaas zijn ze zo aan mij al veel geld verspeelt want als ik moet wachten dan rijd ik naar Konijnenberg.

Dit is echt het knelpunt van deze winkel vind ik.
                                Dat is inderdaad zo. En dat is ook zowat het enige minpunt wat ik me tot nu toe kan bedenken.
                                Ik heb al enkele keren iets gekocht bij hen, maar zie toch steeds dat het op voorraad is voor ik vertrek.
                                Nikon D7000 en wat lenzen.
                                http://500px.com/Kevin_Bronckaerts

Comment

Working...
                                X