Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

winkel studio73

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: winkel studio73

    Je kan daar niet huren zeker? Zag toch niets op de website.
    EMBLEMATA.BE
    http://www.dewestelinckphotography.com <- Mijn website

    Comment


    • #32
      Re: winkel studio73

      Als het echt zo lang duurt dan bel ik zelf eens, wat er mis is.
      En indien ze dan nog niet opnemen dan rij ik tot daar, al is het terugkomen met lege handen.

      Nu ja, fijn is het natuurlijk niet,
      maar ik ken ken geen enkele winkel waar 100% van de klanten tevreden zijn.
      Er kan altijd eens wat mislopen en wie zeg dan dat de winkeluitbater er zelf wat aan kan doen.
      Als de importeur niet goed informeert of de fabrikant kan niet volgen of ....
      dan kan de de winkeluitbater er ook niet veel aan veranderen.
      Nikon D7000 en wat lenzen.
      http://500px.com/Kevin_Bronckaerts

      Comment


      • #33
        Re: winkel studio73

        Vandaag nog even naar de winkel in Geel gereden om wat spullen te kopen.Zeer vriendelijk en men heeft alles bijgehaald wat ik wou zien maar daarom niet altijd gekocht heb.Enig minpuntje is dat er dit vest http://shop.studio73.be/photo/outdoo...est-48-m-black
        op de site alleen in de maten xs,s en m opstond.Toen ik vroeg waarom deze er niet in l of xl was wist men mij te vertellen dat deze wel in voorraad zijn.Dus website niet goed aangevuld.
        www.fotojoel.be
        7D,canon 70-200 f2.8,300mm f2.8,10-22,24-105 f4,mono en tripod van velbon,lowepro flipside 400

        Comment


        • #34
          Re: winkel studio73

          ja euh 1 mailtje kan wel eens verkeerd gaan he. En bij mij komt de fout soms van mijn eigen mailserver die sommige mails niet eens verzendt, dus het zou wel eens helemaal niet bij hen kunnen liggen. Zowiezo gaat er af en toe wat mis, dat kan bijna niet anders bij zo'n groot aantal mails/Bestellingen die daar per dag binnenkomen etcc..

          Heb zelf vorige week een sunbounce en een D-lite flitskop besteld via de site; MEteen een mail gekregen dat de sunbounce uit voorraad was (dat stond wél vantevoren op de site, dacht ik) en dat die enkele weken kon achterblijven, maar in de mail stond ook dat ze die flitskop meteen konden opsturen. Dus ja; gepersonaliseerde mails met wat je kan verwachten van wachttijd.. voorlopig zit het nog goed bij mij
          Mijn Website | Canon 5 D II - 5D - 35mm f1.4 - 135mm f2.0 - 24-105mm f4 - 70-200mm f2.8 IS - 580 ex en pijnlijke nek

          Comment


          • #35
            Re: winkel studio73

            Oorspronkelijk geplaatst door cee37 Bekijk bericht
            ... heb je ondertussen al gebeld? Of is het bij die ene email gebleven? Mails kunnen per ongeluk al eens verloren geraken he...
            Amateurs achterna lopen vind ik een zinloze onderneming.

            Eergisteren een e-mail ontvangen: "Uw bestelling is verstuurd." (Blijkbaar kenden ze mijn mailadres. )

            Gisteren, na 86 dagen, het bestelde artikel ontvangen. Hoera! Geen uitleg. Geen verontschuldigingen. Niets!
            Waarschijnlijk vinden ze dat normaal.

            Studio 73? NOOIT MEER!
            Vriendelijke groet,

            Jos

            Comment


            • #36
              Re: winkel studio73

              Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
              Amateurs achterna lopen vind ik een zinloze onderneming.

              Eergisteren een e-mail ontvangen: "Uw bestelling is verstuurd." (Blijkbaar kenden ze mijn mailadres. )

              Gisteren, na 86 dagen, het bestelde artikel ontvangen. Hoera! Geen uitleg. Geen verontschuldigingen. Niets!
              Waarschijnlijk vinden ze dat normaal.

              Studio 73? NOOIT MEER!
              tjah, dan kan je je ook de vraag beginnen stellen wie hier het probleem is.
              Je hebt gewoon pech gehad en alle respect dat je niet meer met hen wil handelen.
              Alleen de manier waarop je dat doet is nogal groen

              ps: normaal word een oud topic dat weer opgerakeld wordt onmiddelijk gesloten
              Nikon D7000 en wat lenzen.
              http://500px.com/Kevin_Bronckaerts

              Comment


              • #37
                Re: winkel studio73

                Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
                Amateurs achterna lopen vind ik een zinloze onderneming.

                Eergisteren een e-mail ontvangen: "Uw bestelling is verstuurd." (Blijkbaar kenden ze mijn mailadres. )

                Gisteren, na 86 dagen, het bestelde artikel ontvangen. Hoera! Geen uitleg. Geen verontschuldigingen. Niets!
                Waarschijnlijk vinden ze dat normaal.

                Studio 73? NOOIT MEER!
                ik had hetzelfde ook voor: mailtje gestuurd geen antwoord.
                Achteraf nog eentje gestuurd wél antwoord.
                meer zelfs: ze hebben me voorgesteld mijn bestelling te splitsen en het bij hen al beschikbare te leveren.
                Wat ook gebeurd is.

                Het is niet omdat internet beter is dan vroeger dat een mailtje niet verloren kan gaan.
                Als jij daarom mensen amateurs noemt moet je bijna alle firma's amateurs noemen.
                Vermoedelijk ben jij ook wel eens een mailtje vergeten antwoorden (of niet gezien wegens in spamfolder)... ben jij dan ook amateur????

                Ook al was er vertraging bij mijn bestelling: ik heb alles correct ontvangen, ok, misschien wat later, maar ik heb het wel.
                Bij sommige firma's mag je er al zeker van zijn dat je, indien je het na 2 weken niet hebt, het nooit meer zal zien
                Mijn Blog
                D3100 - AF-S DX Nikkor 18-55 mm - AF-S DX NIKKOR 55-300mm f/4.5-5.6G ED VR -Nikkor AF-S 35mm f/1.8 G DX

                Comment


                • #38
                  Re: winkel studio73

                  Het kan al eens verkeerd lopen. Indien jij je hierdoor onheus behandeld voelt, dan is het je goede recht om daar niet meer te kopen.
                  Is het nodig om dit op het forum te gooien? Dat is ook een persoonlijke appreciatie, met dan nog de mogelijke censuur van de moderator.
                  Bovendien geeft het ook de gelegenheid aan anderen om goede of slechte ervaringen mee te delen. Opvallend is dat voor studio73 de goede ervaringen duidelijk talrijker zijn dan de negatieve.
                  Ik kan daaraan nog een goede ervaring toevoegen. Ik heb enige tijd geleden een wacom-tablet besteld bij studio73 zonder te kijken of het al dan niet voorradig was. Ik heb een mail gekregen met de mededeling dat de bestelling enkele weken kon duren en excuses hiervoor. Een mail met het verzendingsbericht en de tablet nog sneller dan verwacht. Dus voor mij verliep alles heel goed. Spijtig dat dat voor de topic-herstarter niet het geval was.
                  Geniet van foto's maken

                  Comment


                  • #39
                    Re: winkel studio73

                    Ik heb een interessante set zien staan op hun website en had via mail gevraagd of ze die nog kunnen bestellen, want op de site staat dat ze de set niet in voorraad hebben. Zou 2 weken duren hebben ze me gezegd...
                    Ik heb ondertussen al enkele mails gestuurd om vanalles te vragen en elke keer snel een antwoord gehad. Ik twijfel alleen om via internet te bestellen omdat je dan het volledige bedrag direct moet betalen. Bij bestelling in de winkel is het 10% van de totale prijs.
                    Probleem is dat ik er deze week niet geraak en volgende week op reis ben. Als ik de camera via internet bestel is die normaal gezien binnen tegen dat ik terug ben van vakantie. Als ik die in de winkel ga bestellen moet ik na mijn vakantie dus nog 2 weken wachten. En als ik iets wil, wil het liefst zo snel mogelijk...
                    Ik wil de camera ook eerst eens vasthouden om te zien of die goed in de (kleine) hand ligt en eens wat uitproberen. Als ik de camera dan via internet bestel en dan toch niet zou nemen, storten ze dan gewoon het hele bedrag terug op je rekening, of hoe zouden ze dat doen?

                    Comment


                    • #40
                      Re: winkel studio73

                      Heb reeds opgemerkt dat vele artikelen niet in voorraad zijn en steeds moeten besteld worden, wat steeds verscheiden weken wachten is. Maar ja, stock kost geld.
                      Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

                      Comment


                      • #41
                        Re: winkel studio73

                        Oorspronkelijk geplaatst door HEYLO Bekijk bericht
                        Heb reeds opgemerkt dat vele artikelen niet in voorraad zijn en steeds moeten besteld worden, wat steeds verscheiden weken wachten is. Maar ja, stock kost geld.
                        Heb ik ook al gemerkt,
                        maar dat is dan hun manier van werken en maakt ze nog niet tot een slechte winkel.
                        Al weet je van vele producten toch wel hoeveel je ervan in stock kan doen.
                        Nikon D7000 en wat lenzen.
                        http://500px.com/Kevin_Bronckaerts

                        Comment


                        • #42
                          Re: winkel studio73

                          Gisteren een statief gehaald in de winkel in Geel. Toen ik thuis kwam merkte ik dat er een probleempje was (een van de schroefjes 'klemde' niet waardoor de kop niet vastgezet kon worden).

                          Mailtje gestuurd, vanmorgen al meteen een antwoord dat ik mocht langskomen en dat er een nieuw statief gereserveerd lag. Er heen gereden namiddag en zonder problemen een nieuw gekregen.

                          Als het goed is mag het ook gezegd worden

                          Yannick.

                          Comment


                          • #43
                            Re: winkel studio73

                            Vorige week nog naar gebeld voor een Street & Fieldsysteem van Lowepro, naast een Toploader Pro AW. Hadden van de acht of tien stuks die ik wou maar drie in stock, maar ze waren enorm vriendelijk .

                            Goede communicatie tussen collega's ook (de ene nam de eerste dag op maar werkte de volgende dag niet, de andere wist ervan toen ik de dag nadien terugbelde) .

                            Zeker een winkel waar ik eens zal binnenstappen als ik in de buurt ben .

                            Alleen raar dat ze beweerden dingen maar na een paar weken te kunnen leveren. Terwijl mijn plaatselijke fotowinkel (Tecqmenne, Dendermonde) gewoon naar De Beukelaer (de invoerder van Lowepro) belde en al die dingen binnen de vijf dagen bij hem had (zelfs met de zondag ertussen), op een Phone Case 20 na ...
                            Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

                            Comment


                            • #44
                              Re: winkel studio73

                              Maandag een Cokin P filterhouder besteld bij Studio73. Er goed op gelet dat ze zeker voorradig zijn aangezien ik al gehoord had dat ze op veel plaatsen in backorder zijn en direct betaald.

                              2 dagen later krijg ik een mail met de melding dat het product niet op voorraad is... Is al niet meer de eerste keer ook trouwens...

                              Heb nu toevallig hetzelfde voor bij Kamera Express, maar daar kreeg ik direct verontschuldigingen aangeboden.
                              www.bertwillaert.com

                              Comment


                              • #45
                                Re: winkel studio73

                                Ik ben zelf een tevreden klant van Studio 73 maar het grote nadeel vind ik wel dat ze vele zaken niet in stock hebben en dat de tijd tussen bestellen en leveren nogal lang is.
                                Door het feit dat de wachttijden soms te lang zijn durf ik al eens naar Konijnenberg rijden.

                                Het valt mij ook op dat Canon lenzen die zowel bij Studio 73 als bij Konijnenberg niet meer in stock zijn, ze na 1 a 2 weken al wel terug bij Konijn zijn terwijl dit bij Studio 73 soms weken duurt. Konijnenberg geraakt precies makkelijker aan materiaal.

                                Maar ik kan over de service en vriendelijkheid van Studio 73 niks slecht zeggen!
                                Last edited by Tim76; 28 juli 2011, 23:36.
                                Facebook: http://www.facebook.com/pages/Tim-Pe...19157834849647

                                Comment

                                Working...
                                X