Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fotografen gezocht

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Fotografen gezocht

Oorspronkelijk geplaatst door partyzone Bekijk bericht
    Hallo,

Wij zijn op zoek naar:

* Fotografen met een digitale reflex camera.
    * Leeftijd tussen 18 en 30 jaar.
    * Verzorgd voorkomen.
    * Foto's maken op vrijdagen en zaterdagen.
    * Foto's maken in discotheken, danscafe's, clubs, party's en events.
    * Foto's maken in Antwerpen - Limburg en Vlaams Brabant.

Opdrachten tegen betaling.

Stuur een recente foto van uzelf, uw leeftijd, gsm nr door naar
    info@partyzone.be

Ps: Betreffend de vergoeding en andere wordt alleen besproken tijdens een persoonlijke afspraak met ons!

Heeft u interesse, mail ons dan!
    Wat een absurde voorwaarden: fatsoen is blijkbaar bij u ver te zoeken.
    Hoe is uw voorkomen: nog last van jeugdpuisten?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door partyzone Bekijk bericht
      Wij zijn op zoek naar:
      * Leeftijd tussen 18 en 30 jaar.
      ...
      Stuur een recente foto van uzelf...
      De foto is er dus over. Het eerste selectiecriterium is dus "het uiterlijk". Wat zegt dat nu over een fotograaf ? Het zegt wel veel over de organisatie die deze advertentie post. Het gaat hen niet om fotografie, maar om profilering.

De leeftijd lijkt me er eerlijk gezegd niet toe doen, mja, als zij menen een leeftijdsgrens te moeten stellen. Hoe vaak lees je niet "jonge en dynamische medewerker gezocht". Is dat dan ook tegen de wet ?

Btw... ik ga niet mailen. Een mail met mijn foto bij, geraakt nooit door een spamfilter.

Comment

Trouwens, u inschrijven om hier wat te komen ronselen is ook "not done".
        --
        Quidquid latine dictum sit, altum videtur!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sven Bekijk bericht
          Trouwens, u inschrijven om hier wat te komen ronselen is ook "not done".
          Vind dat ook maar het gebeurd wel meer. Ook om rap iets te verkopen en dan niets meer te laten horen of zien.
          Hubert

Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hub2805 Bekijk bericht
            Vind dat ook maar het gebeurd wel meer. Ook om rap iets te verkopen en dan niets meer te laten horen of zien.
            Daar valt niet veel aan te doen, vrees ik. Je kan moeilijk gaan bepalen dat toegang tot "Aangeboden" enzo slechts mogelijk zijn na een inwijdingsperiode.

Dave
            pixelpusher

Comment

Nu ja, er is zoiets als netiquette. Dit is inderdaad "not done".
              Werk voor de Mods

Hans
              Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door CH Photography Bekijk bericht
                Nu ja, er is zoiets als netiquette. Dit is inderdaad "not done". Werk voor de Mods Hans
                10 maanden geleden geregistreerd en reeds 2 indrukwekkende bijdragen.

Hun bedoelingen op dit forum zijn overduidelijk.
                Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
                  10 maanden geleden geregistreerd en reeds 2 indrukwekkende bijdragen.

Hun bedoelingen op dit forum zijn overduidelijk.
                  2 bijdragen
                  Ik zie in zijn(hun) profiel maar 1 "bijdrage".
                  Hubert

Comment

ik ben 31, dus ik val uit de boot
                    Gelukkig is mijn muzikale voorkeur net op tijd veranderd.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hub2805 Bekijk bericht
                      2 bijdragen
                      Ik zie in zijn(hun) profiel maar 1 "bijdrage".
                      Twee geopende draadjes, hub2805.
                      Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
                        Twee geopende draadjes, hub2805.
                        Inderdaad, ben even verder gaan zoeken en ze hebben op 24 september 2007 een gelijkaardig bericht gepost. Het profiel zegt nochtans 1 bericht. Misschien dat het forum het niet goed meer weet sinds één van de vorige crashes.
                        Hubert

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door yowan-kenobi Bekijk bericht
                          ik ben 31, dus ik val uit de boot
                          Gelukkig is mijn muzikale voorkeur net op tijd veranderd.
                          Klopt, want ik had enkele weken geleden eens een mail gestuurd. Kreeg onmiddelijk een bericht terug om te vragen naar mijn materiaal en leeftijd. Ik stuurde een mail terug dat ik 31 was en niks meer gehoord.
                          Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
                          http://www.stevevandegaer.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dengregg Bekijk bericht
                            staat toch al in den start-post: "Opdrachten tegen betaling."
                            Ge moet er nog voor betalen om te mogen fotograferen ...

Comment

Heb al gehoord van Partyzone, de foto's die daar soms voor genomen worden kunnen inderdaad beter. Ik ben zelf bezig met men eigen party foto site. Vindt zijn bericht ook niet al te deftig. Tis niet omdat je een canon 5D hebt met vette L lens en toffe flits dat je ook maar 1 ding weet van foto's nemen...

Spijtige zaak, de laatste tijd komen zo meer en meer party foto site's online die absoluut het niet waard zijn en 2/4 van al die party site's die foto's aanbieden werken full automatisch en kennen nog niet eens 1/4 van hun toestel... laat staan enige kennis over fotografie.

Spijtige zaak.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door The_cobra666 Bekijk bericht
                                Heb al gehoord van Partyzone, de foto's die daar soms voor genomen worden kunnen inderdaad beter. Ik ben zelf bezig met men eigen party foto site. Vindt zijn bericht ook niet al te deftig. Tis niet omdat je een canon 5D hebt met vette L lens en toffe flits dat je ook maar 1 ding weet van foto's nemen...

Spijtige zaak, de laatste tijd komen zo meer en meer party foto site's online die absoluut het niet waard zijn en 2/4 van al die party site's die foto's aanbieden werken full automatisch en kennen nog niet eens 1/4 van hun toestel... laat staan enige kennis over fotografie.

Spijtige zaak.
                                Ik vraag me dan af waar je aan moet voldoen om foto's te mogen maken, al dan niet tegen betaling.

Iemand wil foto's, en is bereid er voor te betalen, en vindt iemand die foto's wil maken, al dan niet tegen betaling. Al de rest is subjectief. Alles kan beter. Ik heb soms van die foto's gepost omdat de mensen erachter vroegen, alhoewel ik er achteraf ook niet zo content van was (geen sfeerlicht op dat moment; of net onscherp omdat iemand in allerijl nog een hand naar voor steekt). De mensen willen soms gewoon zichzelf herkennen op de foto. Al de rest is van geen belang voor hun.

Ik kan aannemen dat alles ook afhangt van de klant. Als dat de organisator van een event is, die wil vooral sfeer en spektakel om bezoekers te lokken. Maar die betalen er niet dikwijls voor. Genoeg volk dat dat wil doen.

Sommigen verdienen er iets aan door de foto's door te rekenen, zoals Poochy doet of deed. Dan is sfeer meegenomen, maar uiteindelijk willen ze gewoon zichzelf herkennen.

En ge moet niet echt serieus fotografisch talent zijn om dat te kunnen trekken. Ge moet bereid zijn om daar ne nacht te gaan staan.

UPDATE: Ik vermoed ook dat die leeftijdsgrens dient om te vermijden dat er zich veel mensen zouden aandienen die daarna dan gaan beseffen dat ze't niet aankunnen wegens fysiek te zwaar of te veel last met de vrouw en kindjes enzo. Enfin, de manier waarop is inderdaad niet netjes, maar de conclusies volgen hier elkaar nogal snel op.

Dave
                                pixelpusher

Comment

Working...
                                X