Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fotografen gezocht

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Fotografen gezocht

Oorspronkelijk geplaatst door GroovBird Bekijk bericht
    UPDATE: Ik vermoed ook dat die leeftijdsgrens dient om te vermijden dat er zich veel mensen zouden aandienen die daarna dan gaan beseffen dat ze't niet aankunnen wegens fysiek te zwaar of te veel last met de vrouw en kindjes enzo. Enfin, de manier waarop is inderdaad niet netjes, maar de conclusies volgen hier elkaar nogal snel op.

Dave
    Daar zijn toch pillekes voor of denk je dat de jeugd van tegenwoordig zone goede fysiek heeft.
    Hubert

Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.

Comment

3 jaar geleden zou ik bijna mjin ziel verkopen om aan zoiets mee te doen.. maar heb nu op 1 week tijd 2 van die advertenties gezien (ook topofmusic zoekt mensen) maar het is toch iets teveel gevraagd van mijn principes. Die fotos op Showbizzsite waren toen al zo van "liefst quantiteit VOOR kwaliteit".
      Kweet nog dat ik als enige amateur ergens stond te fotograferen en dat ne kl** met een toeter telkens juist voor me kwam staan (kzal de naam nie noemen maar het eindigt met 'Billen' )
      Die fotograferen die met concerten altijd vanvoor staan lijken me echt geen fijne karakters, die staan er altijd met een air van 'ik ben het hier'. Allez, sorry voor de mensen die daar staan en die niet zo zijn..

Ge kunt beter voor uw eigen beginnen. Geen gezaag en eerlijkheid voorop.
      Mijn Website | Canon 5 D II - 5D - 35mm f1.4 - 135mm f2.0 - 24-105mm f4 - 70-200mm f2.8 IS - 580 ex en pijnlijke nek

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GroovBird Bekijk bericht
        UPDATE: Ik vermoed ook dat die leeftijdsgrens dient om te vermijden dat er zich veel mensen zouden aandienen die daarna dan gaan beseffen dat ze't niet aankunnen wegens fysiek te zwaar of te veel last met de vrouw en kindjes enzo. Enfin, de manier waarop is inderdaad niet netjes, maar de conclusies volgen hier elkaar nogal snel op.

Dave
        van een 'geldig' excuus gesproken....
        En ik die dacht dat mijn nadelen enkel waren: vrouw zijn + leeftijd: 48 jaar.
        Blijkt dus ook dat ik fysiek niet in staat ben om....
        En dat mijn -ondertussen 2 pubers en 2 volwassen- kinderen en man me te veel last bezorgen.

mvg
        Caroline
        www.myspace.com/photocaroline

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Caro©bkwg Bekijk bericht
          van een 'geldig' excuus gesproken....
          En ik die dacht dat mijn nadelen enkel waren: vrouw zijn + leeftijd: 48 jaar.
          Blijkt dus ook dat ik fysiek niet in staat ben om....
          En dat mijn -ondertussen 2 pubers en 2 volwassen- kinderen en man me te veel last bezorgen.

mvg
          Caroline
          Wel, u hebt het mis natuurlijk. Mijn punt was niet dat er een geldig excuus was om zo'n PR flater te begaan. Mijn punt was dat er hier nogal snel conclusies worden getrokken als het gaat om de beweegredenen om zulke eisen te stellen.

Ik probeerde alleen wat stof tot nadenken toe te voegen.

Dave
          pixelpusher

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door monstertruckess Bekijk bericht
            3 jaar geleden zou ik bijna mjin ziel verkopen om aan zoiets mee te doen.. maar heb nu op 1 week tijd 2 van die advertenties gezien (ook topofmusic zoekt mensen) maar het is toch iets teveel gevraagd van mijn principes. Die fotos op Showbizzsite waren toen al zo van "liefst quantiteit VOOR kwaliteit".
            Kweet nog dat ik als enige amateur ergens stond te fotograferen en dat ne kl** met een toeter telkens juist voor me kwam staan (kzal de naam nie noemen maar het eindigt met 'Billen' )
            Die fotograferen die met concerten altijd vanvoor staan lijken me echt geen fijne karakters, die staan er altijd met een air van 'ik ben het hier'. Allez, sorry voor de mensen die daar staan en die niet zo zijn..

Ge kunt beter voor uw eigen beginnen. Geen gezaag en eerlijkheid voorop.
            De meeste mensen die ik ontmoet die voor zulke sites "werken" zijn heel fijne mensen!!!
            Nu ja, als er in het publiek mensen staan te fotograferen kan je daar niet altijd op letten. Dat lijkt mij ook normaal, ga maar eens tegen het podium staan en kijk naar het publiek. 80% op de eerste rij heeft een toetsel vast. Hoe wil je dan nog dat wij foto's maken? Als je dan nog meetelt dat wij meestal na 3 nummers uit de pit moeten en dat de mensen vooraan een gans concert de tijd hebben om foto's te maken.
            De pro's zijn soms iets minder vriendelijk toch tegen mensen die in hun weg lopen, maar dat snap ik ook wel. Die mensen moeten voor hun job zorgen dat ze goede foto's hebben. Dan vind ik het ook niet meer dan normaal dat we die voorrang geven.
            Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
            http://www.stevevandegaer.be

Comment

Working...
            X