Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Verzameltopic opleidingen fotografie

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Verzameltopic opleidingen fotografie

    Ik heb straks men eerste avondles via het CVO onderwijs van TSM (Mechelen). Cursussen gaan door in OLV Waver. Ben zeer benieuwd
    Nikon D7000 - Nikkor 18-105mm en 50mm F1.8 glaasje

    Comment


    • Re: Verzameltopic opleidingen fotografie

      Er is net een opleiding in avondschool gestart aan het CVO technicum Noord Antwerpen in de Londenstraat. Uitzonderlijk zijn er nog plaatsen over om in te schrijven.
      Het gaat hier om een drie jaar durende opleiding, twee lesavonden per week.
      Na die drie jaar heb je de verschillende takken van de fotografie gezien en je beelden leren verwerken in Lightroom of Photoshop.


      http://www.tna.be

      Comment


      • Re: Verzameltopic opleidingen fotografie

        Oorspronkelijk geplaatst door carl verschueren Bekijk bericht
        Er is net een opleiding in avondschool gestart aan het CVO technicum Noord Antwerpen in de Londenstraat. Uitzonderlijk zijn er nog plaatsen over om in te schrijven.
        Het gaat hier om een drie jaar durende opleiding, twee lesavonden per week.
        Na die drie jaar heb je de verschillende takken van de fotografie gezien en je beelden leren verwerken in Lightroom of Photoshop.


        http://www.tna.be
        en U bent 1 van de docenten..?
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • Re: Verzameltopic opleidingen fotografie

          Is het normaal gezien mogelijk om goedkopere versies van Photoshop te kopen gedurende avondles fotograaf?
          Ik begin mijn lessen volgende week bij Syntra in Leuven.

          Comment


          • Re: Verzameltopic opleidingen fotografie

            Oorspronkelijk geplaatst door MatzN Bekijk bericht
            Is het normaal gezien mogelijk om goedkopere versies van Photoshop te kopen gedurende avondles fotograaf?
            Ik begin mijn lessen volgende week bij Syntra in Leuven.
            Via het CVO Leuven kunnen we een studentenversie aankopen (+/- 270 euro).
            Fotografie is leren kijken.
            http://johanluyckx.weebly.com

            Comment


            • Re: Verzameltopic opleidingen fotografie

              Oorspronkelijk geplaatst door Tollerke Bekijk bericht
              Via het CVO Leuven kunnen we een studentenversie aankopen (+/- 270 euro).
              Bedankt, hopelijk is het ook zo bij Syntra.

              Comment


              • Re: Verzameltopic opleidingen fotografie

                @ Matz: bij syntra krijg je een papier dat bewijst dat je de lessen volgt, daarmee kan je dan de studentenversie aankopen.
                Canon 5DII en 400D - EFS 18-55 en 55-250 IS - EF 50mm f/1.4 USM - EF 100mm f/2.8 L Macro IS USM - EF 24-70 f/2.8 L USM

                Comment


                • Re: Verzameltopic opleidingen fotografie

                  hallo,

                  weet iemand ergens een opleiding technische camera (met digitale rug). vroeger deed syntra sint niklaas/antwerpen dit, maar blijkbaar hebben ze dit vorig jaar stopgezet. weet iemand ergens een opleiding kort/lang binnen belgië of eventueel nederland?
                  alvast bedankt

                  Comment


                  • Re: Verzameltopic opleidingen fotografie

                    Oorspronkelijk geplaatst door sti Bekijk bericht
                    hallo,

                    weet iemand ergens een opleiding technische camera (met digitale rug). vroeger deed syntra sint niklaas/antwerpen dit, maar blijkbaar hebben ze dit vorig jaar stopgezet. weet iemand ergens een opleiding kort/lang binnen belgië of eventueel nederland?
                    alvast bedankt
                    Bij Syntra in Antwerpen krijg je nog technische camera maar enkel met analoge rug (de rug is tamelijk duur digitaal). Jammer genoeg is de enige opdracht die je er mee moet doen een Packshot. Dus ja...
                    Het maakt deel uit van hun gewone fotografie dus als je daar geen interesse in hebt lijkt het mij niet de moeite.
                    Visit me @ http://www.facebook.com/chippophotography

                    Comment


                    • Re: Verzameltopic opleidingen fotografie

                      ik ben op zoek naar een goede cursus fotografie in de buurt van Geel, Mol, Turnhout, ... die modulair kan gevolgd worden, vb 1 avond per week. Ik weet al wel iets van fotografie!

                      Comment


                      • Re: Verzameltopic opleidingen fotografie

                        Op zich zijn er in het noorden van de kempen niet veel kwalitatieve cursussen. Enkel wat avondscholen. Het kan aan mij liggen (persoonlijke mening) maar als je op het einde van het jaar 1 opdracht met 15 foto's moet afleveren is het wat mager.
                        Antwerpen bevat een aantal mogelijkheden en is redelijk in de buurt (vb'en Mediaschool (modulair en duur), Syntra (alles zelf doen maar als je dat kan ...), ...)
                        Visit me @ http://www.facebook.com/chippophotography

                        Comment


                        • Re: Verzameltopic opleidingen fotografie

                          Hallo,

                          Nieuw op het forum en nog onervaren met de fotografie, volgend weekend is het zover: ga me nieuuw toestel aanschaffen Canon EOS 650D met 18-125 mm.
                          Ik denk er aan om cursus te volgen bij GLTT - CVO in Halle (bij Brussel) kent iemand deze opleiding of ervarin mee?

                          Comment


                          • Re: Verzameltopic opleidingen fotografie

                            Nieuwe strobist foundation (beginners) en practionar (advanced) workshops te leuven... laat vlug iets weten als je geinteresseerd bent! click
                            some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
                            Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

                            Comment


                            • Re: Verzameltopic opleidingen fotografie

                              Wordt dikwijls gevraagd: Strobist workshop voor fotoclubs: click
                              some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
                              Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

                              Comment


                              • Re: Verzameltopic opleidingen fotografie

                                Hallo,

                                Ik zou graag een cursus studiofotografie volgen.
                                Kent er iemand een goed adres, en heeft hier iemand ervaring mee.

                                Mvg, Sam.

                                Comment

                                Working...
                                X