Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

foto's trouw

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: foto's trouw

Oorspronkelijk geplaatst door karlito Bekijk bericht
    Als ze een BTW nr hebben zijn het geen amateurs meer maar pro's.
    Pro zijn heeft te maken met centen en niet noodzakelijk met kwaliteit.
    Dan ga ik snel mijn KBO registratie schrappen en terug amateur worden
    www.fotofolio.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Krisss Bekijk bericht
      Weet je als prof-fotograaf dat je ferme kwaliteit levert. Wel dan zal je orderboek vol staan. Om om het even wat te gaan fotograferen.

Wel dan hoef je geen schrik te hebben dat een amamteurfotograafje een huwelijksreportage gaat maken.
      Maar tussen de profs zitten ook veel kwakzalvers, die het soms verkl*t*n. En het zijn net die die bang zijn dat een amateurke betere kwaliteit gaat leveren

Zijn er als "prof-fotograaf", ferme gaten in uw orderboek, dan is het een probleem in verband met de kwaliteit die geleverd wordt. en niet omdat nonkel Bob of een amateurke hier zo links of rechts een trouwfeest fotografeert.

Krisss
      Ik denk dat je hier overschot van gelijk hebt

Comment

die icoon was mss overdreven maar ik vond het nu eenmaal een tof icoontje en ik blijf bij mijn standpunt dat ik bv liever 1400 euro kosten doe aan mijn huis en de foto's minder zal betalen, voor mij zijn die foto's eerder een herinnering en de kosten aanhet huis blijven

en ja aan al de reacties dewelke ik al gekregen heb zal ik meer dan wss via deze site iemand gevonden hebben

ik heb trouwens al verschillende reacties gehad tegen best goede prijzen dewelke met factuur werken (en hun portfolio was ook ok)

ben in ieder geval blij dat niet iedereen zo 'doom'denkend is

nogmaals bedankt voor de vele reacties

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet
          ...usenet-trolletje ook weer verrezen...?

Sukkel...
          Deze PM kreeg ik van vriend Frederic. Zoals steeds kan hij het niet laten wat
          te komen natrappen als hij zijn gelijk niet krijgt.
          Deze rotte appel vergiftigd al enkele jaren dit forum, en doet zich steevast voor als "fotograaf".
          Mensen als Frederic doen dit ook niet als antwoord op een quote, nee, steeds in het geniep, en achterbaks.

groeten,

Johanuz

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Johanuz Bekijk bericht
            Deze PM kreeg ik van vriend Frederic. Zoals steeds kan hij het niet laten wat
            te komen natrappen als hij zijn gelijk niet krijgt.
            Deze rotte appel vergiftigd al enkele jaren dit forum, en doet zich steevast voor als "fotograaf".
            Mensen als Frederic doen dit ook niet als antwoord op een quote, nee, steeds in het geniep, en achterbaks.

groeten,

Johanuz
            Tjah,

Maar hij kan wel foto's maken!

Dave
            pixelpusher

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GroovBird Bekijk bericht
              Tjah,

Maar hij kan wel foto's maken!

Dave
              ja, das wel waar, misschien wil hij wel foto's gaan maken op de trouw van Krzystof! LOL!
              Vriendelijke groeten, Sven
              Nikon D80 + Tokina 12-24 f4 + Tamron 28-75 f2.8 + Nikkor 50mm f1.8 + Nikon SB600 en een Canon Powershot S5 IS.

Comment

amaai, hoe oud zijn sommigen onder jullie eigenlijk? Soms zou je echt afvragen of volwassen eigenlijk nog zulke discussies kunnen aangaan.....Als ieder maar ns in zen eigen boezem kijkt en een beetje respect voor iedereen op ALLE gebied zou zeker geen kwaad kunnen. Er zouden beter zo veel antwoorden worden gepost worden op fotobeoordeling als op zulke topics, awel we zouden misschien wa rapper bijleren, maar sommige verputsen hun typtijd liever aan deze zever....
                Iedereen afkraken is voor sommigen bijna een sport aan het worden, terwijl ze misschien iemand zouden wa kunnen bij brengen... daarom schrijf je toch in, om wat leren dacht ik?
                smile ! ...it confuses people ...

Comment

Tja, PM's openbaar maken is nu ook niet echt netjes.
                  Mvg Tim

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mightycat Bekijk bericht
                    amaai, hoe oud zijn sommigen onder jullie eigenlijk? Soms zou je echt afvragen of volwassen eigenlijk nog zulke discussies kunnen aangaan.....Als ieder maar ns in zen eigen boezem kijkt en een beetje respect voor iedereen op ALLE gebied zou zeker geen kwaad kunnen. Er zouden beter zo veel antwoorden worden gepost worden op fotobeoordeling als op zulke topics, awel we zouden misschien wa rapper bijleren, maar sommige verputsen hun typtijd liever aan deze zever....
                    Iedereen afkraken is voor sommigen bijna een sport aan het worden, terwijl ze misschien iemand zouden wa kunnen bij brengen... daarom schrijf je toch in, om wat leren dacht ik?
                    dit is alleszins een mooi taalstaaltje!!
                    "Just do it !"

http://jr52.be/index.html

Comment

.....nog zo'n sportman....
                      Last edited by Mightycat; 20 mei 2008, 21:24.
                      smile ! ...it confuses people ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ticor Bekijk bericht
                        Tja, PM's openbaar maken is nu ook niet echt netjes.
                        Beste Ticor,

Dit beschouw ik niet als PM, wat betekent "personal message"; nee, Frederic
                        wil zoals gewoonlijk natrappen, en dat doet hij dan liefst als hij denkt dat anderen niet toekijken. Dat is voor pubers...

Ik voel me dan ook niet aangesproken als je bedoelt dat ik "persoonlijke mail" zou tentoon spreiden!
                        Misschien kan je de quotes van Frederic in dit topic eens nalezen, dan zal je direct begrijpen dat hij zoals steeds op de man speelt, en niet op de bal.

Comment

lang leve het internet !!

Nu ... ik beschouw me niet als fotograaf, laat staan dat ik me zou wagen aan een trouwfeest, zelfs al zouden ze me geld geven (ja ik heb een BTW nummer). Plaatjes draaien daarentegen dat doe ik wel ... en nee ik ben geen PRO, ondanks de voornoemde BTW.

Vragen fotografen veel geld ... absoluut, vragen wij djs veel geld ... eveneens absoluut (maar veel mensen zien niet dat een garcon die niet eens zijn kostuum moet voorzien ook 30 euro/h kost ... en een garcon die het verknoeid is iets minder funest als pakweg een fotograaf of dj). Op dj forums komt men shoppen naar djs die voor een habbekrats komen draaien, op fotoforums komt men shoppen naar fotografen die voor een habbekrats kiekjes komen nemen. Als je ergens een paar euros kan afknijpen via deze weg waarom zou je het niet doen ...

Als de pro zich voelt aangevallen door dit soort posts dan heeft hij volgens mijn een probleem. Hij mag de beste fotos van heel de wereld trekken, daarop de meest fantastische bewerkingen doen ... maar hij kan zich niet verkopen. Dan moet hij een studentje informatica onder de arm nemen en die gast een paar honderd euro geven om een site ineen te steken die hoog scoort in google en bovendien stoppen met te klooien op forums als deze. Op zoek gaan naar trouwforums en daar zich profileren ... de boekingen zullen dan wel binnenlopen.

kortom als de topicstarter dit trukje toepast op BD ... op dj2jd (een tip misschien als ie nog geen dj heeft) en een of ander traitteurforum komt ie er goedkoop vanaf ... wie is dan de slimste :P

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Johanuz Bekijk bericht
                            Dit beschouw ik niet als PM, wat betekent "personal message"; nee, Frederic
                            wil zoals gewoonlijk natrappen, en dat doet hij dan liefst als hij denkt dat anderen niet toekijken. Dat is voor pubers...

Ik voel me dan ook niet aangesproken als je bedoelt dat ik "persoonlijke mail" zou tentoon spreiden!
                            Misschien kan je de quotes van Frederic in dit topic eens nalezen, dan zal je direct begrijpen dat hij zoals steeds op de man speelt, en niet op de bal.
                            Luister eens, ik zit hier op een fotografieforum met een reden, met name dat ik fotografeer, foto's post, raad geef aan verschillende mensen die me contacteren met vragen over lichtsettings en dergelijke... enz.
                            Af en toe neem ik ook aan discussies deel zoals deze. Ik heb dan ook een eigen mening omtrent bepaalde zaken. Is het omdat die mening anders is dan anderen dat ik die niet mag bekend maken??

Het grote verschil tussen mezelf en jij is dat ik hier werkelijk ben met fotografie als doelstelling en dat door m'n diverse topics met eigen werk ook reeds door de jaren heen bewezen heb.
                            Wat jij hier doet is enkel een account aanmaken om te stoken en ruzie te maken terwijl je totaal niet bezig bent met fotografie. Net hetzelfde als wat je jaren geleden op usenet ook al deed. Maar usenet is dood, en mensen zoals jij hebben dan andere kanalen nodig om hun spelletjes verder te kunnen spelen, en dit forum is blijkbaar voor jou zo'n plaats.
                            Zo'n mensen noemde men destijds ook al trollen, en zo zullen ze altijd genoemd worden.

Die tijd zou je beter vullen met daadwerkelijk ook eens te fotograferen zodat we ook eens werk van je zouden zien, maar waarschijnlijk zal het 'trollen' van diverse fora je veel beter liggen...

Aan jou om het tegendeel te bewijzen...

Mvg,
                            Frederic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk bericht
                              Luister eens, ik zit hier op een fotografieforum met een reden, met name dat ik fotografeer, foto's post, raad geef aan verschillende mensen die me contacteren met vragen over lichtsettings en dergelijke... enz.
                              Af en toe neem ik ook aan discussies deel zoals deze. Ik heb dan ook een eigen mening omtrent bepaalde zaken. Is het omdat die mening anders is dan anderen dat ik die niet mag bekend maken??

Het grote verschil tussen mezelf en jij is dat ik hier werkelijk ben met fotografie als doelstelling en dat door m'n diverse topics met eigen werk ook reeds door de jaren heen bewezen heb.
                              Wat jij hier doet is enkel een account aanmaken om te stoken en ruzie te maken terwijl je totaal niet bezig bent met fotografie. Net hetzelfde als wat je jaren geleden op usenet ook al deed. Maar usenet is dood, en mensen zoals jij hebben dan andere kanalen nodig om hun spelletjes verder te kunnen spelen, en dit forum is blijkbaar voor jou zo'n plaats.
                              Zo'n mensen noemde men destijds ook al trollen, en zo zullen ze altijd genoemd worden.

Die tijd zou je beter vullen met daadwerkelijk ook eens te fotograferen zodat we ook eens werk van je zouden zien, maar waarschijnlijk zal het 'trollen' van diverse fora je veel beter liggen...

Aan jou om het tegendeel te bewijzen...

Mvg,
                              Frederic

Frederic, je vergeet iets:
                              "en ook mensen via PM wat te komen uitschelden als ik mijn gelijk niet op een gewone manier kan bekomen"
                              Jouw "raad geven" komt bij de meeste forumgebruikers anders meestal over als "hautain uit de nek kletsen".

Ik heb nooit een account gehad op "usenet". : Jij bent blijkbaar zo gewoon van wederwoord te moeten geven op je platte scheldproza dat je overal spoken ziet....

Ik antwoord ènkel kritisch op het soort dommigheden dat door jou gespuid worden... als je weer eens de "pro" komt uithangen en andere forumgebruikers schoffeert.

groeten,

Comment

Beste mods,

Wordt het niet tijd hier een slotje op te plaatsen. Dit ontsiert het forum.
                                Ook ik schrijf niet veel, maar dit forum is wel een belangrijke info bron voor mij en zo zullen er velen zijn. Of horen wij hier ook niet thuis.

Discussies als deze bewijzen dat mensen eenmaal ze achter hun pc zitten vaak te makkelijk conclusies maken en te weinig respect vertonen voor elkaar.

Een slotje erop, zodat deze discussie stopt lijkt me niet teveel gevraagd. Vervolgens kan iedereen zich weer bezighouden met de essentie namelijk fotografie.

Comment

Working...
                                X