Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Preston Mack stapt over op Nikon
Collapse
X
-
-
Re: Preston Mack stapt over op Nikon
Ondertussen past deze discussie beter in het forum algemeen . . .There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander WoollcottA diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kiekvogel Bekijk berichtHeren, heren een beetje terug on-topic graag. Jullie zijn bezig mijn topic om zeep te helpen
Oorspronkelijk geplaatst door Kiekvogel Bekijk berichtEen echte Canon fanboy stapt nu over naar Nikon. Lijkt me dat Canon nu toch een probleem heeft
Oorspronkelijk geplaatst door Kiekvogel Bekijk berichtIk heb eigenlijk ook nog nooit van de man gehoord, maar dat zegt niet zoveel.
Oorspronkelijk geplaatst door Kiekvogel Bekijk berichtKijk als je iemand met een Pentax tegenkomt is de kans groter dat je een echte liefhebber treft Zo iemand heeft vaak een bewuste keuze gemaakt.
Voor alle duidelijkheid... ik ben zelf zeer zeker geen Canon fanboy. Ik heb zelf een compleet Pentax systeem gehad en heb deze verruild voor een Canon setup, alleen omdat deze beter bij mijn wensen past, met name op gebied van lenzen en Auto focus. Maar ik zou er geen moment wakker van liggen of er een pro-fotograaf, die ik van persoon, noch zijn werk, niet eens ken overstapt van 't ene merk naar de ander, en ik zou er al helemaal géén topic over starten om es lekker wat olie over het vuur te gooien....
Oorspronkelijk geplaatst door VoN_DamN Bekijk bericht
***ik begin me af te vragen hoeveel accounts Puerte wel heeft. want deze week gaan de punten alvast naar Kiekvogel.***
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kiekvogel Bekijk berichtHeren, heren een beetje terug on-topic graag. Jullie zijn bezig mijn topic om zeep te helpen
Oorspronkelijk geplaatst door Kiekvogel Bekijk berichtLijkt me dat Canon nu toch een probleem heeft
En dit geldt evenzeer voor de pagina van die Preston Mack als voor dit topic. Wat heb je eraan, buiten een aantal mensen tijdelijk te irriteren.DigiCam
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kiekvogel Bekijk berichtKlopt daarom ben ik ook naar Rijksuniversiteit Groningen gegaan om doctorandus te worden. Hier mijn pennevruchten http://pruimpit.googlepages.com/lastversie1.doc
Ik ben dus afgestudeerd op kuddegedrag
Misschien het dan toch maar bij het vakgebied economie en het gekke gedrag van de belegger houden in plaats van een sociologische studie rond Canon-, Nikon- en Pentax-gebruikers te starten ?
ps. voor wie niet thuis is in titels: "doctorandus" is de "licentiaat" van bij ons (wat nu Europees zelfs "master" geworden is): gewoon universitair dus, nikske doctor in wat dan ook ."If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MarkEL Bekijk berichtEn wat dan nog Dit topic is toch al zinloos sinds de eerste post.... Want serieus, wat wil jij nu met eigenlijk met dit topic zeggen of bewerkstelligen
't Lijkt mij niet veel meer dan bewust een potje onrust stoken, vooral die groene smile spreekt wat mij betreft boekdelen Alsof je er erg van geniet om die zinloze merken-discussies weer eens op te starten....
Wat mij betreft des te meer reden om aan te nemen dat je dit topic alleen maar heb gestart om de 'Canon fanboys' te irriteren en zinloze discussies uit te lokken....
Tja, of je komt gewoon iemand tegen die is gegaan voor 't goedkoopste. Of iemand die bewust anders wil zijn/ doen als anderen.... Een alternatieveling die alleen maar alternatief wil zijn óm het alternatief zijn... Wat een flauwe kul zeg
Voor alle duidelijkheid... ik ben zelf zeer zeker geen Canon fanboy. Ik heb zelf een compleet Pentax systeem gehad en heb deze verruild voor een Canon setup, alleen omdat deze beter bij mijn wensen past, met name op gebied van lenzen en Auto focus. Maar ik zou er geen moment wakker van liggen of er een pro-fotograaf, die ik van persoon, noch zijn werk, niet eens ken overstapt van 't ene merk naar de ander, en ik zou er al helemaal géén topic over starten om es lekker wat olie over het vuur te gooien....
LMAO
En na dit alles komt het zinnetje "ik heb niets tegen Canon" niet echt geloofwaardig meer over...
Ik ben 19 en zelf ik vind dit enorm kinderachtig...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DigiCam Bekijk berichtWat heb je eraan, buiten een aantal mensen tijdelijk te irriteren.Last edited by hvr_oosterzele; 15 mei 2008, 22:07.
Comment
-
-
Ik ben 19 en zelf ik vind dit enorm kinderachtig...
Amusement
Kijk, 't slaat natuurlijk allemaal nergens op dat Nikon-Canon gedoe, net zoveel als BMW-Mercedes of Honda-Suzuki gedoe. Te vergelijken met "diepgaande"
cafepraat als je 't mij vraagt. En interessant voor ons nageslacht zal het alleszins niet zijn.
Maar 'k moet toegeven, ik lach soms nogal wat af met discussies zoals deze, dus ja, amusement.Wotancraft & Hold Fast Gear & bridge cameras.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door VoN_DamN Bekijk berichtVolgende week in Startrek
Preston Mack, nieuwe leider van de Nikonians, verklaart de oorlog aan de onderontwikkelde Canonians van de planeet Conformia. De uitgestorven gewaande Minoltians zinnen op wraak en bereiden een takeover voor vanop de planeet Sony. Op de kleine manen van de planeet Photos wemelt het van de Pentaxians, het slecht kwekende superieure ras wat meeheult met de Nikonians... Maar eerst moet Nikonprinces Luna, hybridedochter van Canoniankoningin Rahmelbakiadne naar de dokter voor de boebelkes op haar diafragma.
Daarna een nieuwe aflevering van 'Tommeke Boonen en zijne velo' waarin hij verdwaalt in friesland en een boer met klompen lost.
een princes met boebelkes op haar diafragma!
hopelijk leidt dit niet tot te veel politieke problemen als de Compactflash-Sdcart coalitie hierover een referendum wil houden om te beslissen welke dokter haar sensor mag komen reinigen (met groene scotch of een blaaspeer?)
Comment
-
Ik heb hier een nieuw lenstype ontdekt:
Oorspronkelijk geplaatst door appelmooz Bekijk bericht... De laatste match die ik deed (lens-monaco) waren we met 8 persfotografen... 4 daarvan waren Nikon !
wat een verschil met de afgelopen jaren. ...Vriendelijke groet,
Jos
Comment
Comment