Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Preston Mack stapt over op Nikon

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Preston Mack stapt over op Nikon

Oorspronkelijk geplaatst door Luna-L Bekijk bericht
    De Monaco, is dat die 1-1000 AFS VRX f1.0 AFS-Z ED pancake van 50 gram?
    Met zo'n naam moet dat vast en zeker een lens voor paparazzi zijn. Als paparazzo het Italiaans woord is voor pannenkoek, dan kan jouw lenstype kloppen.
    Last edited by Jos Vanhengel; 16 mei 2008, 02:42.
    Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Vraag gerust eens iemand die een Nikon D3 én een Canon 1D Mark III gebruikt, waarom ie die twee merken naast elkaar heeft, en waarvoor ...
      Want dat er aperte verschillen zijn dat mag je van mij aannemen.
      Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
      (BD1383NL)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MarkEL Bekijk bericht
        En wat dan nog Dit topic is toch al zinloos sinds de eerste post.... Want serieus, wat wil jij nu met eigenlijk met dit topic zeggen of bewerkstelligen
        Oke wie zonder zonde is werpe de eerste steen.
        Dus de forumleden, die buiten dit topic, nog noot zinloze bijdragen hebben geleverd op dit forum. U mag zich hier aanmelden. Dan ga ik uwe posts screenen

Vooruit ChitChat telt ook niet mee.
        Ik ben op zoek naar een MB-20.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door K-2 Bekijk bericht
          ps. voor wie niet thuis is in titels: "doctorandus" is de "licentiaat" van bij ons (wat nu Europees zelfs "master" geworden is): gewoon universitair dus, nikske doctor in wat dan ook .
          Ahja, doctorandus in België is promovendus in Nederland blijkbaar. Rare jongens die Hollanders! Nu, de thesis zelf gaf het wel weg hoor

Toch weer wat bijgeleerd uit deze thread
          Over het algemeen niet snel onder de indruk.

Comment

Je zal er mischien mee lachen, maar ik heb vele jaren bij Philips gewerkt, en deze waren goede vriendjes met Sony, wat je mischien niet zou verwachten, maar wij als componentenfabriek hadden jaren dat Sony méér producten afnam dan Philips zelf, dat even terzijde.

Maar wat duidelijk opviel was een wisselwerking tussen het goed lopen van beide bedrijven, als het bij Sony op zijn top draaide, ging er bij Philips een herstructurering boven ons hoofd, en omgekeerd, daar kon je je klok op gelijk zetten, dus als het bij Sony goed ging, ging het bij Philips heel wat minder, en dat was het moment om Philips aandelen te kopen, zo was het ook omgekeerd.

Zo waren er vele directeurs bij Philips die op deze manier véél geld hebben verdiend, beursmanipulatie is nu wel verboden, maar was het nu toeval, of was dat bewust, wie zal het zeggen.

Mischien zou het nu wel eens het moment kunnen zijn om Canon aandelen te kopen t'is maar een tip hé

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FLuKee Bekijk bericht
              Ahja, doctorandus in België is promovendus in Nederland blijkbaar. Rare jongens die Hollanders! Nu, de thesis zelf gaf het wel weg hoor

Toch weer wat bijgeleerd uit deze thread
              Hier werd openlijk over mijn verstandelijke vermogens getwijfeld.

Ik weet ook wel dat het niveau van dit stuk niet bijster hoog is. Maar de meesten op het forum zijn niet eens in staat dat niveau te halen. En jij zal het niet toe willen geven, maar je weet dat ik gelijk heb

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kiekvogel Bekijk bericht

Ik weet ook wel dat het niveau van dit stuk niet bijster hoog is. Maar de meesten op het forum zijn niet eens in staat dat niveau te halen. En jij zal het niet toe willen geven, maar je weet dat ik gelijk heb
                Er moet toch iets in het drinkwater zitten in Nederland, zelfs de Friezen zijn aangetast.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VoN_DamN Bekijk bericht
                  Er moet toch iets in het drinkwater zitten in Nederland, zelfs de Friezen zijn aangetast.
                  Fi Donc!
                  Last edited by Kiekvogel; 16 mei 2008, 12:47.

Comment

Fi Donc!

Potverdikke ... Juuleke Caesar was een Fries!
                    Vriendelijke groet,

Jos

Comment

• Re: Preston Mack stapt over op Nikon

Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht

Potverdikke ... Juuleke Caesar was een Fries!
                      Wat hebben Vlamingen en Friezen gemeen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Peekaa Bekijk bericht
                        Stijfkoppigheid?
                        Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Ik had het enkel op de lengte van je stukje, niet op de inhoud hoor. Een doctoraatsthesis in België is al gauw een goeie 100 pagina's lang.

't Staat trouwens héél ver van m'n vakgebied, dus wie ben ik om daarover te oordelen?
                          Over het algemeen niet snel onder de indruk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FLuKee Bekijk bericht
                            Ik had het enkel op de lengte van je stukje, niet op de inhoud hoor. Een doctoraatsthesis in België is al gauw een goeie 100 pagina's lang.

't Staat trouwens héél ver van m'n vakgebied, dus wie ben ik om daarover te oordelen?

Een aantal SLR fotografen die ik kende voordat ik een SLR had, hadden een Nikon. Ik mocht graag stiekum met de Petri van mij oudere broer spelen. En daar zat een heuse Pentax lens bij Haalde vroeger zelfs die namen door elkaar
                            Maar die dikke foute arrogante Duitser die mij in die vogelkijkhut aan de kant schoof had een Canon, met een wit gigantisch telekanon. (In gedachten wordt hij nog steeds groter) Die vent had een snorretje, melkflessen en een mal petje op. Verder niks tegen Duitsers, maar toen wel.

Dingen die bij je uiteindelijke keuze voor een merk in het onderbewust zijn toch van invloed zijn. En waarom zou dat niet voor Canoniens gelden
                            Last edited by Kiekvogel; 16 mei 2008, 14:59.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Peekaa Bekijk bericht
                              sommige etnologen spreken van zeer dichte verwantschap tss westvlamingen en friezen.

de friezen in 'noordholland' zijn het overblijfsel van kustbewoners die de belgisch-nederlandse kust bewoonden, in de venen en moerassen hun gading vonden, schijnbaar is een deel rond brugge blijven hangen, een ander deel trok door... een bewijs ervan zien ze in het feit dat beide in eigen land nogal duidelijk een deelgroep vormen van hun respectievelijke land met een sterk eigenheidsgevoel.

er zijn heel wat HEERENVEENsupporters hier in Brugge

maar dat kan ook met onze vriend Brian VDB te maken hebben, die aldaar ballen pakt.

voor de rest, kiekvogel lijkt me gewoon een 'prettig' gestoorde nederlander. ondertussen zelfs al bekender dan Preston.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VoN_DamN Bekijk bericht
                                sommige etnologen spreken van zeer dichte verwantschap tss westvlamingen en friezen.

de friezen in 'noordholland' zijn het overblijfsel van kustbewoners die de belgisch-nederlandse kust bewoonden, in de venen en moerassen hun gading vonden, schijnbaar is een deel rond brugge blijven hangen, een ander deel trok door... een bewijs ervan zien ze in het feit dat beide in eigen land nogal duidelijk een deelgroep vormen van hun respectievelijke land met een sterk eigenheidsgevoel.

er zijn heel wat HEERENVEENsupporters hier in Brugge

maar dat kan ook met onze vriend Brian VDB te maken hebben, die aldaar ballen pakt.

voor de rest, kiekvogel lijkt me gewoon een 'prettig' gestoorde nederlander. ondertussen zelfs al bekender dan Preston.
                                En friezen vinden hollanders diknekken Althans de diepvriezen
                                De hollanders komen in kleine Friese dorpjes wonen en willen meteen dan vaak (nou ja in de beleving dan) het eerste viool spelen. Al hoewel de meeste friezen tolerant zijn, komt het ook wel eens voor dat het dorp zich tegen de hollanders keert.

Comment

Working...
                                X