Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Preston Mack stapt over op Nikon

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Preston Mack stapt over op Nikon

Oorspronkelijk geplaatst door Kiekvogel Bekijk bericht
    Heuh volg het even niet helemaal. Volgens mij maak je een redeneerfout. Of probeer je wat te zoeken om mij ergens op te kunne pakken? Een mens begint dan te zoeken nietwaar.

Leg eens uit. Waarom zou ik die moeten laten zien Wat zegt dat, wat relevant is voor deze discussie.
    ik weet wat :

jij woont in friesland? mogelijk ben je nederlander.

nederland is bij uitstek het land van kuddegeest. nu we toch aan het veralgemenen gaan.

het antwoord op je vraag is :

omdat jouw stellingen inhouden dan een man met een pentax en een nikon pas een echte fotograaf is met superieur materiaal. en dat jan modaal die in een zinsverbijstering een DSLR koopt, zijnde een minderwaardige Canon omwille van het conformisme, zich daarvan onderscheidt door het klunsen met dat materiaal, zowel op basis van onderhoud als fototechnisch.

dus een paar staaltjes van je kunnen zouden ons welgevallen zijn.

***ik begin me af te vragen hoeveel accounts Puerte wel heeft. want deze week gaan de punten alvast naar Kiekvogel.***

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RDB Bekijk bericht
      Ik denk niet dat ik hier iets hoef uit te leggen
      Dan doe ik dat voor jou. Je weet niet weer wat je moet zeggen, je probeert nu via andere wegen je gelijk te halen. Of moet ik eerst een examen afleggen voordat ik verder met jou in discussie mag
      Ik ben op zoek naar een MB-20.

Comment

Kijk als je iemand met een Pentax tegenkomt is de kans groter dat je een echte liefhebber treft Zo iemand heeft vaak een bewuste keuze gemaakt.
        Leg eens uit. Waarom zou ik die moeten laten zien Wat zegt dat, wat relevant is voor deze discussie.
        Je bent dus gewoon liefhebber van Pentax als presse-papier - niet om foto's mee te maken, nu begrijp ik het .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VoN_DamN Bekijk bericht
          ik weet wat :

jij woont in friesland? mogelijk ben je nederlander.

nederland is bij uitstek het land van kuddegeest. nu we toch aan het veralgemenen gaan.

het antwoord op je vraag is :

omdat jouw stellingen inhouden dan een man met een pentax en een nikon pas een echte fotograaf is met superieur materiaal. en dat jan modaal die in een zinsverbijstering een DSLR koopt, zijnde een minderwaardige Canon omwille van het conformisme, zich daarvan onderscheidt door het klunsen met dat materiaal, zowel op basis van onderhoud als fototechnisch.

dus een paar staaltjes van je kunnen zouden ons welgevallen zijn.

***ik begin me af te vragen hoeveel accounts Puerte wel heeft. want deze week gaan de punten alvast naar Kiekvogel.***
          Heu verdraaien en verkeerd interpreteren is ook een kunst. Dus als ik zeg dat ik een liefhebber ben van fietsen. Dan moet ik in jouw redenatie met Tommeke Boonen op pad, en als ik die bij lange na niet kan bijhouden ben ik opeens geen liefhebber meer Rare jongens die Vlamingen.

Een goede fotograaf hoeft trouwens ook geen liefhebber te zijn.

Comment

Ist waar dat in friesland,
            de mensen hun scholingsgraad gaat tot het 1e studijaar ?
            of hangt het van de streek af waar je ergens verblijft in friesland?

Met wat ik hier allemaal lees begin ik te geloven dat het waar is.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DES Bekijk bericht

Was het een Fries, jouw prof?

Comment

tjongejongejonge ...... en van geen ophouden weten hee.
                Wotancraft & Hold Fast Gear & bridge cameras.

Comment

Heu verdraaien en verkeerd interpreteren is ook een kunst. Dus als ik zeg dat ik een liefhebber ben van fietsen. Dan moet ik in jouw redenatie met Tommeke Boonen op pad, en als ik die bij lange na niet kan bijhouden ben ik opeens geen liefhebber meer Rare jongens die Vlamingen.

Een goede fotograaf hoeft trouwens ook geen liefhebber te zijn.
                  het was jouw stelling over canon ed, niet de mijne.

je gaat het met fietsen vergelijken, dus je bent een nederlander. je hebt een sleurhut, je eet kroket en je woon in legoland. en deze zomer ga je in het oranje rondlopen en huilen als Oranje weer uitgeschakeld wordt.

als je Boonen niet kan bijhouden, ben je een liefhebber. moest je hem kunnen bijhouden, zou je prof zijn. of je nu van fietsen houdt of niet.

mocht je de onwetende leken die een pentax k10 k100 kochten omdat ze hem aangeprezen kregen in groep zetten, je zou ook een groot peleton fietsers hebben.

ga nou maar fierljeppen, misschien dat een frisse neus en wat zuurstof je wakker maken. kan je je misschien schamen voor je domme kortzichtige uitspraken.

die domme belgen toch hé.

-voor alle duidelijkheid ivm veralgemenen voor andere noorderburen, mijn halve familie is nederlands want mijn partner is het-

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Luna-L Bekijk bericht
                    Maar misschien wel nog naar de dokter om te vragen hoe dat nu zit met dat diafragma ...
                    Zolang dat er geen boebelkes op uw diafragma staan is alles in orde.
                    Mvg Tim

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Peekaa Bekijk bericht
                      Was het een Fries, jouw prof?

Ja dat zie je aan mijn schrijffouten,
                      maar hij had een pentax, fototoestel rond zijn nek hangen,
                      en geen tijd om les te geven , hij geraakte niet wijs uit de handleiding...
                      en stak de schuld op canon,
                      de man was zodanig boos dat hij nu nog rare manieren heeft ,

Comment

om terug beetje on topic te gaan...

in het begin van het voetbalseizoen zat ik in franse eersteklasse op de meeste matchen alleen met m'n nikon-materiaal. De laatste match die ik deed (lens-monaco) waren we met 8 persfotografen... 4 daarvan waren Nikon !
                        wat een verschil met de afgelopen jaren.

l'equipe, AFP, panoramic.... alle grote zenden fotografen met 2x d3 en elk nen 400mm.... wat een kapitaal tesamen

het grote overwicht van canon in de sport is toch wel lichtjes aan 't keren denk ik ? eindelijk zeker?
                        www.loft6.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DES Bekijk bericht

Klopt daarom ben ik ook naar Rijksuniversiteit Groningen gegaan om doctorandus te worden. Hier mijn pennevruchten http://pruimpit.googlepages.com/lastversie1.doc
                          Ik ben dus afgestudeerd op kuddegedrag

Comment

Volgende week in Startrek

Preston Mack, nieuwe leider van de Nikonians, verklaart de oorlog aan de onderontwikkelde Canonians van de planeet Conformia. De uitgestorven gewaande Minoltians zinnen op wraak en bereiden een takeover voor vanop de planeet Sony. Op de kleine manen van de planeet Photos wemelt het van de Pentaxians, het slecht kwekende superieure ras wat meeheult met de Nikonians... Maar eerst moet Nikonprinces Luna, hybridedochter van Canoniankoningin Rahmelbakiadne naar de dokter voor de boebelkes op haar diafragma.

Daarna een nieuwe aflevering van 'Tommeke Boonen en zijne velo' waarin hij verdwaalt in friesland en een boer met klompen lost.

Comment

Klopt daarom ben ik ook naar Rijksuniversiteit Groningen gegaan om doctorandus te worden. Hier mijn pennevruchten http://pruimpit.googlepages.com/lastversie1.doc
                              Ik ben dus afgestudeerd op kuddegedrag
                              God sta ons bij
                              Groetjes Steco

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VoN_DamN Bekijk bericht
                                Volgende week in Startrek

Preston Mack, nieuwe leider van de Nikonians, verklaart de oorlog aan de onderontwikkelde Canonians van de planeet Conformia. De uitgestorven gewaande Minoltians zinnen op wraak en bereiden een takeover voor vanop de planeet Sony. Op de kleine manen van de planeet Photos wemelt het van de Pentaxians, het slecht kwekende superieure ras wat meeheult met de Nikonians... Maar eerst moet Nikonprinces Luna, hybridedochter van Canoniankoningin Rahmelbakiadne naar de dokter voor de boebelkes op haar diafragma.

Daarna een nieuwe aflevering van 'Tommeke Boonen en zijne velo' waarin hij verdwaalt in friesland en een boer met klompen lost.
                                Aaaaaaaaaaa,

ik zit hier met 2 gekneusde ribben,
                                en rol van mijnen stoel van tlachen,
                                stooooooooooooooooooooooop
                                het doet zeeeeeer !

Comment

Working...
                                X