Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

En voor de West-Vlaming ??

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: En voor de West-Vlaming ??

    Allez we zullen eens moeten samenkomen in Poperinge om elkaar te leren kennen
    mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

    IMac/IPad/Mac Air 
    D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

    Comment


    • #17
      Re: En voor de West-Vlaming ??

      Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
      Hier vanuit Wervik ook wel interesse hoor.

      Zou misschien wel een zaaltje kunnen regelen ook...
      Helaba,

      Leuk om nog eens iemand van Wervik te horen.

      Ben zelf afkomstig van de tabaksstad, opgegroeid en meer dan 20 jaar gewoond, na enkele jaren in wevelgem gewoond te hebben nu definitief uitgeweken naar Zwevegem.

      Een clubje zie ik wel zitten maar heb niet de ambitie om dit als frontman uit de grond te stampen. Ik wil hier wel aan meewerken.

      Als er voldoende interesse kunnen we misshien eens met deze mensen samenkomen.

      We zien wel.

      Groetjes
      Felpro
      Nikon stuff and more ...
      https://www.instagram.com/lm_pictures_77/

      Comment


      • #18
        Re: En voor de West-Vlaming ??

        Even verduidelijken: Niets tegen "oude venten " hé Maar ge moet ook verstaan, om zo alleen tussen een bende mannen van + 50 gemiddeld te zitten, aléja.. Kwil gewoon zeggen da er ook moet beetje van alle soorten zijn, en liefst nog wa leeftijd genoten of 'k zou me nie op mijn gemak voelen...

        Comment


        • #19
          Re: En voor de West-Vlaming ??

          Ik wil ook wel een steen bijdragen, maar weet niet hoe het juridisch enz. om een vereniging uit de grond te stampen.

          Ik zou eventueel hier in Wervik aan een zaaltje kunnen geraken. Denk dat Poperinge misschien net iets te ver is voor degene van Zwevegem, Kortrijk, Roeselare...

          Voor mij is 't eender.
          ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

          Comment


          • #20
            Re: En voor de West-Vlaming ??

            mag Brussel daar niet bij ?
            UnicornPictures on Facebook & Flickr

            Comment


            • #21
              Re: En voor de West-Vlaming ??

              Lol, voor mij wel, ik ben dagelijks in Brussel. Weet wel niet of de anderen daar content mee zullen zijn

              Comment


              • #22
                Re: En voor de West-Vlaming ??

                woehoeeeewwww, eindelijk eens iemand die hetgeen waar ik al een tijdje over denk, en waarschijnlijk ook nog vele anderen, hier in de groep gooit.
                En dan nog regio Wervik en al.
                Ik woon nu ook al enkele jaren in Wervik en zou dit ook wel zien zitten, een vrijblijvende groep met niet teveel verplichtingen om nu en dan eens iets samen te doen en elkaar te helpen. Zolang het maar fun oplevert.

                Ikzelf ben 24j dus val ik wss nog wel binnen de doelgroep

                We kunnen anders eens ergens samenkomen op één of andere dag om verder te bespreken. Hoeft daarom niet metteen een vereniging te worden, we zien wel hoe het loopt.

                Bij deze mag je mij er ook bijnemen en als jullie willen afspreken, dit weekend heb ik al tijd, en mooi weer zal het toch niet worden dus kunnen we onze tijd beter aan dit besteden.

                mvg Andy
                Last edited by Andy L; 13 maart 2008, 21:33. Reden: bericht te vlug verstuurd

                Comment


                • #23
                  Re: En voor de West-Vlaming ??

                  Oorspronkelijk geplaatst door Whispers Bekijk bericht
                  Even verduidelijken: Niets tegen "oude venten " hé Maar ge moet ook verstaan, om zo alleen tussen een bende mannen van + 50 gemiddeld te zitten, aléja.. Kwil gewoon zeggen da er ook moet beetje van alle soorten zijn, en liefst nog wa leeftijd genoten of 'k zou me nie op mijn gemak voelen...
                  Als het er ooit van komt zulle we zorgen voor mengeling zodat er voor ieder wat wils tss zit
                  Nikon stuff and more ...
                  https://www.instagram.com/lm_pictures_77/

                  Comment


                  • #24
                    Re: En voor de West-Vlaming ??

                    Genoeg animo wel zo te zien...
                    ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

                    Comment


                    • #25
                      Re: En voor de West-Vlaming ??

                      Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
                      Ajje joeng van herte zid meuge gi gerust oek bi 't clubtjen wi!
                      'k goan vant weekend min herte ne kere testn zu en kgoat tonne laatn weetn.
                      Digitale groeten
                      K.J.W.

                      Comment


                      • #26
                        Re: En voor de West-Vlaming ??

                        K zal even een voorstelletje doen...........
                        Iemand zin om dit weekend, zaterdag ofzo met enkelen, of met velen af te spreken in Wervik in T kapittel of zo (is een cafe in t stad) in de middag is het daar niet zo druk.

                        Gewoon even een voorstelletje hé
                        andere voorstellen altijd welkom

                        groeten Andy

                        Comment


                        • #27
                          Re: En voor de West-Vlaming ??

                          Poperinge hier
                          Fotograaf in ontwikkelingsvloeistof

                          Comment


                          • #28
                            Re: En voor de West-Vlaming ??

                            Ik zou eventueel zaterdagnamiddag kunnen, zaterdagavond en zondag kan ik niet.
                            ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

                            Comment


                            • #29
                              Re: En voor de West-Vlaming ??

                              Oorspronkelijk geplaatst door Andy L Bekijk bericht
                              K zal even een voorstelletje doen...........
                              Iemand zin om dit weekend, zaterdag ofzo met enkelen, of met velen af te spreken in Wervik in T kapittel of zo (is een cafe in t stad) in de middag is het daar niet zo druk.

                              Gewoon even een voorstelletje hé
                              andere voorstellen altijd welkom

                              groeten Andy
                              Andy,

                              Leuk iemand te zien met zoveel enthousiasme en gedrevenheid, maar ik zou niet te hard van stapel lopen.
                              Ik denk, zeker in mijn geval en waarschijnlijk voor de andere hier, dat dit een beetje vlug is om direct af te spreken. Het is een beetje héél kort op de bal, dit weekend heb ik namelijk al enkel zaken gepland.

                              Mss eerst beginnen met te polsen hoeveel interesse er is.
                              Nikon stuff and more ...
                              https://www.instagram.com/lm_pictures_77/

                              Comment


                              • #30
                                Re: En voor de West-Vlaming ??

                                Oorspronkelijk geplaatst door felpro Bekijk bericht
                                Andy,

                                Leuk iemand te zien met zoveel enthousiasme en gedrevenheid, maar ik zou niet te hard van stapel lopen.
                                Ik denk, zeker in mijn geval en waarschijnlijk voor de andere hier, dat dit een beetje vlug is om direct af te spreken. Het is een beetje héél kort op de bal, dit weekend heb ik namelijk al enkel zaken gepland.

                                Mss eerst beginnen met te polsen hoeveel interesse er is.
                                Eigenlijk heb je volkomen gelijk. Ten vroegste volgend weekend of zelfs later eens afspreken.

                                Er kan heel veel geregeld worden vanaf de pc eh.
                                ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

                                Comment

                                Working...
                                X