Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aldi tekentablet

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #61
    Re: Aldi tekentablet

    Een tekentablet is gewoon een verdomd handig ding bij het retoucheren...
    Ik gebruik al enkele maanden een Wacom Bamboo fun A5 naar volle tevredenheid.

    Hans
    Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

    Comment


    • #62
      Re: Aldi tekentablet

      Oorspronkelijk geplaatst door AtroX Bekijk bericht
      Wordt jouw muis dan uitgeschakeld? Ik plaats gewoon mijn pen in het daartoe voorziene vakje en werk gewoon verder met mijn muis. Ik kan ze samen gebruiken.
      Inderdaad mijn muis wordt uitgezet...en ik kan ze niet meer aanzetten
      Holga 120N / Brownie Box / Canon T70 / Pin01 / Nikon D300

      Comment


      • #63
        Re: Aldi tekentablet

        Oeps..het is al terug in orde. Moet puur toeval geweest zijn...mijn batterijen in mijn muis waren leeg. Nieuwe erin en alles werkt terug perfect.
        Holga 120N / Brownie Box / Canon T70 / Pin01 / Nikon D300

        Comment


        • #64
          Re: Aldi tekentablet

          Heeft er misschien iemand een goeie tip ivm het gebruik van het tablet samen met photoshop. Tot op heden gebruikte ik Ctrl+ en Ctrl- om respectievelijk in-en uit te zoomen. Met het pennetje in je hand is dit moeilijker dan met de muis. Was nu aan het denken om de toetsen Ctrl-Q en Ctrl-S toe te kennen aan het in-en uitzoomen en dan vervolgens de "Ctrl" aan het knopje op de muis toe te kennen, zodat ik maar op het knopje moet drukken en dan Q of S .

          ...of heeft er iemand een beter idee???

          JanMetDePet
          Holga 120N / Brownie Box / Canon T70 / Pin01 / Nikon D300

          Comment


          • #65
            Re: Aldi tekentablet

            Er zijn dus Aldi's waar de tekentablet wel te krijgen was.
            Hier in mijn streek, Lokeren, Zele, en Dendermonde zijn er geen binnengekomen.
            Heb dan nog een Aldi bezocht in St. Niklaas en ook daar waren er geen binnengekomen.

            Broken-wing

            Comment


            • #66
              Re: Aldi tekentablet

              Oorspronkelijk geplaatst door Broken-Wing Bekijk bericht
              Er zijn dus Aldi's waar de tekentablet wel te krijgen was.
              Hier in mijn streek, Lokeren, Zele, en Dendermonde zijn er geen binnengekomen.
              Heb dan nog een Aldi bezocht in St. Niklaas en ook daar waren er geen binnengekomen.

              Broken-wing
              Niet leuk natuurlijk. Heb je de lokale manager gevraagd of ze nog binnen komen?

              Comment


              • #67
                Re: Aldi tekentablet

                Oorspronkelijk geplaatst door JanMetDePet Bekijk bericht
                Heeft er misschien iemand een goeie tip ivm het gebruik van het tablet samen met photoshop. Tot op heden gebruikte ik Ctrl+ en Ctrl- om respectievelijk in-en uit te zoomen. Met het pennetje in je hand is dit moeilijker dan met de muis. Was nu aan het denken om de toetsen Ctrl-Q en Ctrl-S toe te kennen aan het in-en uitzoomen en dan vervolgens de "Ctrl" aan het knopje op de muis toe te kennen, zodat ik maar op het knopje moet drukken en dan Q of S .

                ...of heeft er iemand een beter idee???

                JanMetDePet
                Nee Jan,
                Ik gebruik dat tabletje al een jaar. Superhandig om te beginnen. Maar ik kom toch wat knopjes tekort.
                De gomfunctie heb ik niet nodig. Het is sneller/makkelijker op E te duwen, dan je pen omgekeerd vast te nemen, en zo te gommen.
                Toch denk ik dat het volgende wat ik ga kopen de Bamboo is. Daar heb je bovenaan je tablet nog knoppen die je voor andere dingen kunt gebruiken (in- en uitzoomen bvb.)
                Groetjes,
                Lennert

                Comment


                • #68
                  Re: Aldi tekentablet


                  Man, dit is het ultieme "doodling" tablet




                  PS: ik had het voorlaatste exemplaar om 12u30

                  Comment


                  • #69
                    Re: Aldi tekentablet

                    lol , nu nog leren binnen de lijntjes kleuren

                    (wel schoon tekening )
                    [CENTER] Merkvast? Canon, tamron, sigma, takumar, vivitar, pentax,...... nee niet echt[/url]

                    Comment


                    • #70
                      Re: Aldi tekentablet

                      Kan iemand even verduidelijken?

                      Bij de bamboo heb je een gom door de pen om te draaien, maar bij deze van de aldi moet je gewoon de E indrukken (te zien in welk programma natuurlijk) en ingedrukt houden tijdens het tekenen? Zo kan je gommen? Ben ik correct?


                      Grtzzz
                      Nikon D50

                      Comment


                      • #71
                        Re: Aldi tekentablet

                        Oorspronkelijk geplaatst door Jochen_Christiaens Bekijk bericht
                        Bij de bamboo heb je een gom door de pen om te draaien, maar bij deze van de aldi moet je gewoon de E indrukken (te zien in welk programma natuurlijk) en ingedrukt houden tijdens het tekenen? Zo kan je gommen? Ben ik correct?
                        z
                        Ik denk het wel, en anders kan je de knop aan de zijkant van de pen programmeren als "gom"...

                        Comment


                        • #72
                          Re: Aldi tekentablet

                          Oorspronkelijk geplaatst door Broken-Wing Bekijk bericht
                          Er zijn dus Aldi's waar de tekentablet wel te krijgen was.
                          Hier in mijn streek, Lokeren, Zele, en Dendermonde zijn er geen binnengekomen.
                          Heb dan nog een Aldi bezocht in St. Niklaas en ook daar waren er geen binnengekomen.

                          Broken-wing
                          Je kan het hele jaar door de promotieartikelen nabestellen. Mocht je binnen enkele maanden beslissen een tekentablet te kopen bv. dan kan je deze nabestellen aan de promoprijs ALS ze die nog op stock hebben en wordt die zonder problemen voor jou besteld. Weet ik uit ervaring.

                          Comment


                          • #73
                            Re: Aldi tekentablet

                            Oorspronkelijk geplaatst door Jochen_Christiaens Bekijk bericht
                            Kan iemand even verduidelijken?

                            Bij de bamboo heb je een gom door de pen om te draaien, maar bij deze van de aldi moet je gewoon de E indrukken (te zien in welk programma natuurlijk) en ingedrukt houden tijdens het tekenen? Zo kan je gommen? Ben ik correct?


                            Grtzzz
                            Dat is gewoon een shortcut in Photoshop.
                            E => Eraser
                            B => Brush
                            L => Lassotool
                            ...

                            Ik vind het gewoon handiger deze shortcuts te gebruiken dan je pen om te draaien om te gommen

                            Comment


                            • #74
                              Re: Aldi tekentablet

                              Zit met een probleempje wat betreft het bijgevoegde coreldraw.
                              Om dat te instaleren wordt er een serienr. gevraagd.Heb al zowat alles ingetikt wat ik kon vinden op het schijfje maar dat blijkt dan iedere keer verkeerd te zijn.Zal hier wel iemand zijn die slimmer is dan ik zeker en zo vriendelijk wil zijn om me verder te helpen.
                              Canon 450D; 50D;18-55is; 55-250is; 50mm1.8II;100-400is L

                              Comment


                              • #75
                                Re: Aldi tekentablet

                                Oorspronkelijk geplaatst door PetraTG Bekijk bericht
                                Zit met een probleempje wat betreft het bijgevoegde coreldraw.
                                Om dat te instaleren wordt er een serienr. gevraagd.Heb al zowat alles ingetikt wat ik kon vinden op het schijfje maar dat blijkt dan iedere keer verkeerd te zijn.Zal hier wel iemand zijn die slimmer is dan ik zeker en zo vriendelijk wil zijn om me verder te helpen.
                                Bij mij plakte het serienummer op de verpakking.
                                Fluo rood met zwarte tekst:

                                Ser.-Nr. Corel Draw (EE3)
                                XX00XXX-0000000-XXX

                                Wellicht ergens verloren geraakt? Kijk anders alles nog eens goed na.

                                Comment

                                Working...
                                X