Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aldi tekentablet

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Aldi tekentablet

    In addition, the tablet does not support multiple users. When there are multiple Windows XP users logged in the computer, the tablet can only be used by the user who logged in first. The current tablet driver does not support fast user switching between multiple users. So, you must log out of all user sessions before logging in again as a different user for the tablet to function properly.

    This may be rectified with the latest Windows XP driver available on Wacom’s website, but I cannot confirm this as I do not have a Windows XP machine.

    Da's wel een serieus nadeel, me dunkt.
    ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

    Comment


    • #32
      Re: Aldi tekentablet

      enkel als je met meer dan 1 persoon de computer gebruikt en de tablet wil gebruiken
      [CENTER] Merkvast? Canon, tamron, sigma, takumar, vivitar, pentax,...... nee niet echt[/url]

      Comment


      • #33
        Re: Aldi tekentablet

        verdorie, en ik heb morgen examen van 8u30 tot 11u30...

        zouden ze tegen dan al uitverkocht zijn? ik hoop en veronderstel van niet. den aldi waar ik naartoe ga is die aan 't Rabot in Gent, denk niet dat daar in de buurt veel mensen wonen die zoiets kunnen gebruiken
        5DmkIII en wat glas

        Comment


        • #34
          Re: Aldi tekentablet

          Ik heb zo eentje in mijn bezit van de vorige aanbieding, heb het eigelijk nooit gebruikt en nu zeker niet meer wegens terug volledige overschakeling op Mac.

          Het ligt momenteel dus in de kast en het mag weg voor 15 euro's, is een Wacom tablet met drukgevoelige pen en muis samen met 3 software CD's waaronder al zeker iets van CorelDraw.

          Enkel de verpakking is geopend maar inhoud is nooit gebruikt geweest.

          Dus als er liefhebbers zijn, is enkel af te halen te Duffel.
          Panasonic LUMIX DMC-FZ2000

          Comment


          • #35
            Re: Aldi tekentablet

            Oorspronkelijk geplaatst door Nismo Bekijk bericht
            Ik heb zo eentje in mijn bezit van de vorige aanbieding, heb het eigelijk nooit gebruikt en nu zeker niet meer wegens terug volledige overschakeling op Mac.

            Het ligt momenteel dus in de kast en het mag weg voor 15 euro's, is een Wacom tablet met drukgevoelige pen en muis samen met 3 software CD's waaronder al zeker iets van CorelDraw.

            Enkel de verpakking is geopend maar inhoud is nooit gebruikt geweest.

            Dus als er liefhebbers zijn, is enkel af te halen te Duffel.

            Werkt dat tekentablet nu voor mac ?
            Mvg,
            Marijn

            My Flickr

            Comment


            • #36
              Re: Aldi tekentablet

              Oorspronkelijk geplaatst door Reus Bekijk bericht
              Werkt dat tekentablet nu voor mac ?

              Comment


              • #37
                Re: Aldi tekentablet

                Tnx Pascal , dan ga ik mij morgen ook eens naar "den aldi" begeven
                Mvg,
                Marijn

                My Flickr

                Comment


                • #38
                  Re: Aldi tekentablet

                  Ik vind van die actie niks terug op de website van de Aldi. Is die niet al gepasseerd?

                  Wil anders morgen ook wel eens binnen wippeuhh.
                  ... see the ART not the TOOL ...

                  Comment


                  • #39
                    Re: Aldi tekentablet

                    tis pas voor morgen ,

                    maar ik kan de link hier maar niet krijgen. Nu als je gaat naar de site van den aldi dan links op aldi actueel of zo klikken zodat je alle promo's voor deze week ziet.
                    [CENTER] Merkvast? Canon, tamron, sigma, takumar, vivitar, pentax,...... nee niet echt[/url]

                    Comment


                    • #40
                      Re: Aldi tekentablet

                      Oorspronkelijk geplaatst door inv Bekijk bericht
                      Ik vind van die actie niks terug op de website van de Aldi. Is die niet al gepasseerd?
                      Via deze link kom je er wel
                      Jan Akkermans
                      (BD1097BE)
                      Fujifilm GFX 100S, X-T5, X-T3, X-Pro3 en wat glas

                      Comment


                      • #41
                        Re: Aldi tekentablet

                        een pluim voor jou Jan
                        [CENTER] Merkvast? Canon, tamron, sigma, takumar, vivitar, pentax,...... nee niet echt[/url]

                        Comment


                        • #42
                          Re: Aldi tekentablet

                          Ik heb de Wacom Volito deze morgend gekocht en hij bevalt mij goed. De teken oppervlakte leek op het eerste zicht klein, maar werkt toch comfortabel. Verder schaalt de volito automatisch bij veranderen van resolutie waardoor het volledig scherm wordt gecoverd. Hij is ook druk gevoelig wat mooi meegenomen bij het tekenen van allerlei zaken. Een Wacom Bamboo kost al snel tussen 50 en 60 euro terwijl het model van de aldi slechts 26€ kost. Getest onder windows xp op resolutie 1600x1200.
                          fotowebsite: flickr.fabianart.be

                          Comment


                          • #43
                            Re: Aldi tekentablet

                            Oorspronkelijk geplaatst door Matthias Bekijk bericht
                            dan denk ik dat ik mij er eentje ga halen de woensdag. heb mij al veek zitten ergeren aan het onhandige gebruik van de muis als ik mn foto's in Lightroom bewerk. Met zo'n tablet zou het beter gaan dus?
                            test het verschil in coördinatie maar eens uit: schrijf je naam en adres eens op een blad met een balpen, en vervolgens binnen dezelfde tijd met de muis in welk programma met een tekenfunctie ook.

                            Comment


                            • #44
                              Re: Aldi tekentablet

                              Net geïnstalleerd en het ziet er allemaal goed uit . Nog wat oefenen op de coördinatie. Ga het de komende dagen in plaats van mijn muis gebruiken om er wat aan te wennen.
                              ... see the ART not the TOOL ...

                              Comment


                              • #45
                                Re: Aldi tekentablet

                                Oorspronkelijk geplaatst door fabiand Bekijk bericht
                                Ik heb de Wacom Volito deze morgend gekocht en hij bevalt mij goed. De teken oppervlakte leek op het eerste zicht klein, maar werkt toch comfortabel. Verder schaalt de volito automatisch bij veranderen van resolutie waardoor het volledig scherm wordt gecoverd. Hij is ook druk gevoelig wat mooi meegenomen bij het tekenen van allerlei zaken. Een Wacom Bamboo kost al snel tussen 50 en 60 euro terwijl het model van de aldi slechts 26€ kost. Getest onder windows xp op resolutie 1600x1200.
                                De bamboo heeft wel extra functies natuurlijk (zoals de buttons bovenaan etc)!
                                Nikon D50

                                Comment

                                Working...
                                X