Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De FANTA.... een eigen leven...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #46
    Lachen, gieren en brullen.
    Dat gaat hier weer wat worden.
    mvg,
    Geronimo
    www.geronimosite.net

    Comment


    • #47
      LOL
      De beste middagpauze sinds lange tijd. We kunnen weer vol plezier aan het werk
      Knap gedaan, nog meer van dit.
      Nikon D70

      Comment


      • #48
        Ben zelf meer liefhebber van de citroenvariant,
        maar dit is echt wel een uitnodiging om aan de volgende shooting day deel te nemen.

        Schitterende thread.
        Pieter
        --
        Fuji X-T1, Nikon D7200, Sony RX100-III -- (Flickr | PBase)

        Comment


        • #49
          Originally posted by pgordebeke
          Ben zelf meer liefhebber van de citroenvariant,
          maar dit is echt wel een uitnodiging om aan de volgende shooting day deel te nemen.

          Schitterende thread.
          Tja, iedereen heeft zo zijn smaak in Fanta.
          Ik ben voorstander van het pure, de Orange.
          Die Pure Orange Fanta heeft een onweerstaanbare aantrekkingskracht op mij.

          Comment


          • #50
            Mr Mic Fanta BLIJVEN DOORGAAN AUB, overtref je Bagdge verhaal !!!

            Comment


            • #51
              moehahaha... wat een hilarische topic! goe bezig... ;-)

              mvg,
              steve

              [ http://users.pandora.be/sssteeev/devilish.gif ] - what you see is not what you get...

              Comment


              • #52
                Allez, Mic is weer op dreef !

                Alsjeblieft Mic: dóórgaan, dit is veel te leuk !
                Saluti,

                Pascal

                Comment


                • #53
                  mensen, mensen het is toch niet waar zeker?
                  ik zit hier in het natte Spanje en dacht : ik ga eens zien wat de mensen in belgië te vertellen hebben en amaai dat gaat mij hier veel kosten, ik heb mij kreupel gelachen. waar je het haalt mic? ikenweethetniet, maar het is verdomd leuk.
                  dat maakt mijn grijze dag al weer beter ze.
                  groetjes van het natte spanje aan iedereen de zonnenbril heb ik wel niet nodig.

                  Comment


                  • #54
                    Originally posted by Act
                    mensen, mensen het is toch niet waar zeker?
                    ik zit hier in het natte Spanje en dacht : ik ga eens zien wat de mensen in belgië te vertellen hebben en amaai dat gaat mij hier veel kosten, ik heb mij kreupel gelachen. waar je het haalt mic? ikenweethetniet, maar het is verdomd leuk.
                    dat maakt mijn grijze dag al weer beter ze.
                    groetjes van het natte spanje aan iedereen de zonnenbril heb ik wel niet nodig.
                    Hee Act, lang niet gezien/gehoord/gelezen.... Wat jammer dat je nu net in de regen zit terwijl het hier zo'n schitterend weer is . De zonnebril is hier zeker nodig geweest vandaag .

                    Jacki
                    Meer foto's op Mukblog

                    Comment


                    • #55
                      Hey Mic, toen ik jouw foto zag van Flee die in die grote buis keek, dacht ik direct aan de foto die je gepost hebt, nl Flee die in een reuze-fantablik zit te kijken
                      schitterend
                      Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
                      Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

                      Comment


                      • #56
                        Sommige BDers gaven hun vrouwtje een haarkleuring in de Fantakleurtjes...

                        Comment


                        • #57
                          Mic, je bent weer volledig los zo is wel duidelijk!
                          Wat betreft de laatste (??), is wellicht een vraag die velen hebben/hadden opgelost! Uhhh, Jacki wat is eigenlijk de houdbaarheid van een dergelijke spoeling?

                          Jan
                          You're welcome at: http://janvandenbroekfotografie.nl

                          Comment


                          • #58
                            Originally posted by jamonadap
                            Wat betreft de laatste (??), is wellicht een vraag die velen hebben/hadden opgelost! Uhhh, Jacki wat is eigenlijk de houdbaarheid van een dergelijke spoeling?
                            Als je genoeg Fanta drinkt, blijft de kleur maanden goed, maar ja, ik hou niet van Fanta (auw Mic, niet slaan ).
                            In mijn geval is de houdbaarheid daarom beperkt tot zo'n twee knipbeurten .

                            Jacki
                            Meer foto's op Mukblog

                            Comment


                            • #59
                              Weet je dat FANTA zeer goed is voor je gezondheid?
                              In die Japansen Tuin zag ik twee vrouwen over 't brugje naar 't Fantahuisje gaan...



                              Even daarna kwamen ze terug buiten... (Je kan ze nog herkennen aan hun haarkleur.)



                              ik ben direct ook naar 't Fantahuisje gelopen... Maar de Fanta was uitverkocht. (Alhoewel ik er 5 Euro voor wou geven)

                              Maar teveel Fanta schaad... Zoals je op deze foto kan zien.
                              Niet alleen Red Bull geeft je vleugels... Fanta kan da ook !

                              Comment


                              • #60
                                Hehe,

                                Na amper 2 dagen is deze topic al meer dan 800 keer gezien ...
                                Jawadde ... .
                                Mic, dat gaat weer de "record" kant uit ...
                                En anderen mogen natuurlijk ook aanvullen hé.

                                Jaja
                                Voorzitter Belgiumdigital VZW - Nikon Z6II, Sony A7III, Sony A7II, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                                Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

                                Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

                                Comment

                                Working...
                                X