Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De FANTA.... een eigen leven...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #91
    mic ik begin me toch af te vragen of jij hier niet een verdoken PR-man bent van de fanta
    visit my website : http://www.freewallpapersite.com

    Comment


    • #92
      Originally posted by fredericrom
      mic ik begin me toch af te vragen of jij hier niet een verdoken PR-man bent van de fanta
      Undercover?
      Neenee, 't is gewoon wat ik graag drink (Buiten koffie, want daarvan drink ik ook liters...)



      Ik heb dit ook gedaan met de BD badge... Daar was ikke toch ook genen PR-man van?

      Als ik van één ding PR-man ben dan is het van ****. (Gecensureerd)

      Comment


      • #93




        euhmm mic een klein probleemke....
        een fotoke van de kust vandaag....

        fanta is de wereld aant veroveren!!!!!!
        Fujifilm A204

        *I am a signature virus; copy me and put me in your signature to help me spread!!!*

        Comment


        • #94
          @Xera: mijn eerste reactie toen ik die foto van 't strand zag: tiens een reuzentoetsenbord
          Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
          Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

          Comment


          • #95
            Xera, dat ziet er lekker uit...
            't water is wel OK denk ik...maar wat een raar strand he? Zo'n ruitjes??? Dat is precies een afdruk van de banden van een Fanta-tankwagen?

            Comment


            • #96
              Dankzij BD's Mic is Fanta aan een wereldwijde opmars bezig.



              Groeten,
              Ronald
              http://fotografie.jouwweb.nl/

              Comment


              • #97
                idd, overal kom je dat drankje tegen...



                En hier in China.



                En Rusland...



                Zelfs bij de nuchtere Duitsers...

                Comment


                • #98
                  Originally posted by mic
                  Xera, dat ziet er lekker uit...
                  't water is wel OK denk ik...maar wat een raar strand he? Zo'n ruitjes??? Dat is precies een afdruk van de banden van een Fanta-tankwagen?
                  slim van fanta , via de zee alles verspreiden zodat iedereen altidj fanta drinkt en fantaverslaafd wordt .
                  Fujifilm A204

                  *I am a signature virus; copy me and put me in your signature to help me spread!!!*

                  Comment


                  • #99
                    Mic,

                    Het is weer echt een interessant item dat fanta gebeuren, je kan er alle kanten mee uit ook de goeie
                    Heb ik per ongeluk mijn fanta op het eenzame ZOAB laten staan, Mic kan jij er wat aan doen deze fles voeld zich heel alleen

                    [IMG]ftp://ad@schuu138.speed.planet.nl/Resize of P4062914.JPG[/IMG]

                    Comment


                    • Originally posted by addie
                      Mic,

                      Het is weer echt een interessant item dat fanta gebeuren, je kan er alle kanten mee uit ook de goeie
                      Heb ik per ongeluk mijn fanta op het eenzame ZOAB laten staan, Mic kan jij er wat aan doen deze fles voeld zich heel alleen

                      [IMG]ftp://ad@schuu138.speed.planet.nl/Resize of P4062914.JPG[/IMG]


                      Oei, helaas ik was net telaat...
                      Toen ik eraan kwam reed er net een bus over.
                      Maar zo erg was 't niet... et was toch geen Fanta Orange...

                      Comment




                      • nasa´s best bewaarde geheim tot nu
                        Fujifilm A204

                        *I am a signature virus; copy me and put me in your signature to help me spread!!!*

                        Comment


                        • Effe de slechte smaak uit mijn mond spoelen, voor de kus!

                          http://www.deinzeonline.be/ - http://www.poeke.net/ - https://www.instagram.com/dverleysen/

                          Comment





                          • na de grote droogte van het wk waren ze allemaal opgelucht dat ze fanta mochten drinken
                            Fujifilm A204

                            *I am a signature virus; copy me and put me in your signature to help me spread!!!*

                            Comment


                            • Tweemaal LOL

                              Jacki
                              Meer foto's op Mukblog

                              Comment


                              • Misschien een leuke Rara voor diegene die erbij waren op de Shooting in de Japanse tuin.
                                Wat zit er achter deze Japanse deur???



                                Wel ik wil jullie niet langer in spanning houden.
                                Als je rond het huisje liep kon je aan de achterkant door de ramen naar binnen kijken...

                                Comment

                                Working...
                                X