Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Originally posted by pgordebeke
Ben zelf meer liefhebber van de citroenvariant,
maar dit is echt wel een uitnodiging om aan de volgende shooting day deel te nemen.
Schitterende thread.
Tja, iedereen heeft zo zijn smaak in Fanta.
Ik ben voorstander van het pure, de Orange.
Die Pure Orange Fanta heeft een onweerstaanbare aantrekkingskracht op mij.
mensen, mensen het is toch niet waar zeker?
ik zit hier in het natte Spanje en dacht : ik ga eens zien wat de mensen in belgië te vertellen hebben en amaai dat gaat mij hier veel kosten, ik heb mij kreupel gelachen. waar je het haalt mic? ikenweethetniet, maar het is verdomd leuk.
dat maakt mijn grijze dag al weer beter ze.
groetjes van het natte spanje aan iedereen de zonnenbril heb ik wel niet nodig.
Originally posted by Act
mensen, mensen het is toch niet waar zeker?
ik zit hier in het natte Spanje en dacht : ik ga eens zien wat de mensen in belgië te vertellen hebben en amaai dat gaat mij hier veel kosten, ik heb mij kreupel gelachen. waar je het haalt mic? ikenweethetniet, maar het is verdomd leuk.
dat maakt mijn grijze dag al weer beter ze.
groetjes van het natte spanje aan iedereen de zonnenbril heb ik wel niet nodig.
Hee Act, lang niet gezien/gehoord/gelezen.... Wat jammer dat je nu net in de regen zit terwijl het hier zo'n schitterend weer is . De zonnebril is hier zeker nodig geweest vandaag .
Hey Mic, toen ik jouw foto zag van Flee die in die grote buis keek, dacht ik direct aan de foto die je gepost hebt, nl Flee die in een reuze-fantablik zit te kijken
schitterend
Mic, je bent weer volledig los zo is wel duidelijk!
Wat betreft de laatste (??), is wellicht een vraag die velen hebben/hadden opgelost! Uhhh, Jacki wat is eigenlijk de houdbaarheid van een dergelijke spoeling?
Originally posted by jamonadap
Wat betreft de laatste (??), is wellicht een vraag die velen hebben/hadden opgelost! Uhhh, Jacki wat is eigenlijk de houdbaarheid van een dergelijke spoeling?
Als je genoeg Fanta drinkt, blijft de kleur maanden goed, maar ja, ik hou niet van Fanta (auw Mic, niet slaan ).
In mijn geval is de houdbaarheid daarom beperkt tot zo'n twee knipbeurten .
Na amper 2 dagen is deze topic al meer dan 800 keer gezien ...
Jawadde ... .
Mic, dat gaat weer de "record" kant uit ...
En anderen mogen natuurlijk ook aanvullen hé.
Comment