Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
En content van je Lacie IV Blue ? is 't de 19" of de 22" ?
22" versie IV
Redelijk tevreden, maar minder tevreden over de service van LaCie zelf. Zo was mijn scherm na een half jaar of zo stuk (kan altijd gebeuren) waarop ik dan een vervangscherm kreeg ipv het het scherm te herstellen. Dat "refurbished" scherm was zeer slecht, zoals eveneens het scherm dat er op volgde. Pas toen ik eens ferm van mijn voeten gemaakt had kreeg ik een nieuw scherm. Op een zeker moment stond ik dus met 4 schermen thuis! De 3 kapotte schermen werden uiteindelijk door FedEx opgehaald en verschillende maanden later kreeg ik een fax van LaCie met de vraag contact op te nemen om die schermen terug te bezorgen .
Ik heb momenteel een gelijkaardig probleem met een 250GB schijf van LaCie. Deze was stuk, binnengedaan en na één maand (!) kreeg ik een vervangschijf ... die ook stuk was .
Hier mijn pc-hoekje (onze vroegere bar, ietwat aangepast )
en dat van ghost, mijn ventje.
Grtz,Fabke
Je hoeft niet ziek te zijn, om beter te worden.
misschien wat late reactie, maar zie ik daar nog net een djembé rechts staan. Dan zijt ge bij mij aan het goede adres ik speel al vier jaar percussie heb er nu al 2 professionele en 1 sabar
Ondertussen staat er een goedkoop flatscreentje ipv m'n oude CRT en binnenkort komt er een deftiger schermpje
PS: deze klinische puurheid heb ik nooit meer op mijn bureau bereikt.
Ik kan wel opruimen, maar hoe hard ik ook probeer: een halve dag later is het weer een ongelofelijke puinhoop :/
Vandaar de oude foto: ik durf gewoon geen foto nemen op dit moment
Comment