Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
en nee, dit is geen reclame voor Pepsi-cola of Prisma woordenboeken, en ik heb ook geen aandelen in die firma's . dit zijn 2 noodzakelijke elementen om m'n papers af te krijgen, het ene om de nacht door te komen, de andere om m'n manuscript te doorploegen en uit te werken.
krijg ik nu de prijs van rommeligste desk . (deze hier valt nog mee, die boven is erger )
Originally posted by Inny
ge ziet waar het geld zit eh
Ooo, nee, ik heb die tweede TFT gekocht op de PC beurs in Antwerpen verleden week.
Daar stond deze 15 inch Philips aan 299 Euro.
en deze had een prachtig beeld.
die kon ik toch niet laten liggen he?
Voor mijn Xenon heb ik vijf keer zoveel uitgegeven...
En nu is het makkelijk werken... op twee schermen, nu hoef ik niet telkens naar beneden naar de taakbalk om van programma te wisselen...
Na aankoop van de Aldi pc is mijn desk ook een beetje veranderd: Ik zit nu links aan de pc met het blikje cola op en mijn moeder zit aan de pc geheel aan de linkerkant.
een update (vorige post zie pagina 2)... m'n oude pc bezorgt m'n kindjes nog wat plezier, maar zelf had ik er al lang weinig plezier meer aan (wegens veel te traag!)... daarom...
Met veel plezier laat ik jullie mijn bureau zien, maar deze is net behangen, ik moet nog plinten zetten en heel mijn bureau opschuiven en achter een kast steken. De kinderkamer wordt namelijk tijdelijk in de bureau geplaatst gezien de bovenverdieping nog niet klaar is.
Ik hou dit zeker in het achterhoofd en beloof bij deze een foto van het bureau/kinderkamer....
Comment