Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
één van mijn drie werkplekken,
heb een acuut mac-syndroom,
morgen de volgende site,
deze is héél ordelijk,
donker maar gezellig, ben nog aan het verbouwen;
het gaat degraderen van dag tot dag
mijn tweede werkplek, ook thuis, eigenlijk mijn bureau van mijn werk,
mijn eerste was eigenlijk van mijn vrouw en de kinderen maar ja......
deze tweede is dringend aan herinrichting toe maar nog in gebruik, vooral 's avonds hèèèl laat
Doet mij precies aan een architectenbureau denken, Pie. De kartonnen buizen, de plotter, de opgerolde plannen, die foto links tegen de muur (ik vermoed de Henry Le Boeuf-zaal in het Paleis voor Schone Kunsten in Brussel?), de dossiermappen, de stoelen die klaar staan voor de volgende vergadering...
seppuku,
inderdaad het bureau van....
en dat is inderdaad de Henry Le Boeuf-zaal in het Paleis voor Schone Kunsten in Brussel, goed gezien
d'er zit nog een herkenbaar plan in maar dan moet je van antwerpen zijn, misschien ben jij dat
'k zal komende dagen nogeens een zoekplaatje opsturen
Omdat er alweer enkele weken verstreken zijn sinds de laatste post in dit topic, zal ik me ook maar "blootgeven" Hoewel ik misschien toch beter even zou opgeruimd hebben, niet?
Comment