Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Model bied fotoshoots aan

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #46
    Re: Model bied fotoshoots aan

    Oorspronkelijk geplaatst door annouck Bekijk bericht
    ja je hebt gelijk

    maar een aanbod betekent niet dat je er op in MOET gaan he,
    het is op tfcd basis, dus men zou er zelf ook alleen maar voordeel bij hebben
    Hoi Annouck,

    Jammer genoeg liet je ons (2 fotografen - Paly en ik) gisteren in de steek toen we met de auto wilden afkomen voor een shoot.
    Je vriendin kon niet, en je vriendje niet enz...

    Voor mij was het de 2de afzegging, eerste kon ik begrijpen, maar deze

    Het weer was nog "schitterend" geworden, is wel jammer dan...

    Enfin misschien oooooooooooooooooooooooooooooooooit nog eens

    gr
    Luc

    Comment


    • #47
      Re: Model bied fotoshoots aan

      Oorspronkelijk geplaatst door annouck Bekijk bericht
      beetje gefrustreerd beste mensen?
      Het is hier nog steeds een DISCUSSIEforum
      http://blackletterday.wordpress.com

      Comment


      • #48
        Re: Model bied fotoshoots aan

        Oorspronkelijk geplaatst door Lucky Luc Bekijk bericht
        Voor mij was het de 2de afzegging, eerste kon ik begrijpen, maar deze


        gr
        Luc
        Luc,

        Simpel: CRTL + ALT + DEL in je lijstje
        www.fotofolio.be

        Comment


        • #49
          Re: Model bied fotoshoots aan

          DEL in je lijstje
          heb ik ondertussen al gedaan
          Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

          Comment


          • #50
            Re: Model bied fotoshoots aan

            Goede zet Patrick
            www.fotofolio.be

            Comment


            • #51
              Re: Model bied fotoshoots aan

              Oorspronkelijk geplaatst door Fullator Bekijk bericht
              Of kijk eens op de site van een van mijn topmodellen (http://www.sevillana.be).
              Tssss, een van mijn topmodellen. Ongelooflijk wat er allemaal uit de kast gehaald wordt om een jongedame even op haar plaats te zetten.

              Heb ik trouwens last van een deja-vu?

              Comment


              • #52
                Re: Model bied fotoshoots aan

                Oorspronkelijk geplaatst door Fotofolio Bekijk bericht
                Luc,

                Simpel: CRTL + ALT + DEL in je lijstje
                Ga je uw pc lokken of rebooten?
                Als je nu nog SHIFT + DEL gezegd had om het kracht bij te zetten

                On topic: Ik heb zaterdag met Annouck een shoot gedaan en het was heel leuk, over het resultaat zal ik jullie van de week eens laten oordelen als ik enkele foto's bewerkt heb.
                Foto's nemen is een hobby voor ons amateurs, en als het dan leuk was ben ik al tevreden. Als het resultaat dan ook nog goed is ben ik heel tevreden, indien niet volgende keer beter.
                Het vragen van een vergoeding vind ik ook niet kunnen en ik zal ook nooit een model betalen (buiten 1 of 2 uitzonderingen misschien).
                Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
                http://www.stevevandegaer.be

                Comment


                • #53
                  Re: Model bied fotoshoots aan

                  Foto's nemen is een hobby voor ons amateurs, en als het dan leuk was ben ik al tevreden. Als het resultaat dan ook nog goed is ben ik heel tevreden, indien niet volgende keer beter.
                  mee akkoord.

                  Maar de fun is eraf voor mij als men op het laatste moment afzegt.
                  Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

                  Comment


                  • #54
                    Re: Model bied fotoshoots aan

                    Ik heb zaterdag met Annouck een shoot gedaan en het was heel leuk, over het resultaat zal ik jullie van de week eens laten oordelen als ik enkele foto's bewerkt heb.
                    Foto's nemen is een hobby voor ons amateurs, en als het dan leuk was ben ik al tevreden. Als het resultaat dan ook nog goed is ben ik heel tevreden, indien niet volgende keer beter.
                    Het vragen van een vergoeding vind ik ook niet kunnen en ik zal ook nooit een model betalen (buiten 1 of 2 uitzonderingen misschien).


                    Met het vragen van een vergoeding is niks mis, maar afzeggen is veel erger!
                    Dat kan in principe nooit, tenzij voor zeer grondige redenen!

                    Het afzeggen van een model kan de oorzaak zijn dat een fotograaf toch zijn studio zal moeten betalen omdat hij niet op het laatste kan afzeggen. De man heeft dan geen shoot en geen beelden maar wel kosten !

                    Het is toch begrijpelijk dat de fotograaf dan niet echt in een goede bui is na zo'n voorval. Modellen komen dan door hun eigen schuld ongunstig in het nieuws, en wees gerust dat fotografen onderling deze info doorgeven.

                    Daarom een goede raad aan alle modellen: kom op tijd , kom je afspraken na, zorg voor je eigen vervoer, en breng nooit je vriendje mee naar een shoot, wens je gezelschap dan breng je een vriendin mee, maar nooit je eigen vriend op een shoot. Dat is het best voor U , voor de relatie, en voor de fotograaf.


                    MVG, Jeff
                    Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

                    Comment


                    • #55
                      Re: Model bied fotoshoots aan

                      Oorspronkelijk geplaatst door Digipics357 Bekijk bericht
                      wens je gezelschap dan breng je een vriendin mee, maar nooit je eigen vriend op een shoot. Dat is het best voor U , voor de relatie, en voor de fotograaf.
                      MVG, Jeff
                      Waarom mag een vriend niet mee? Ik heb er eerlijk gezegd geen enkel probleem mee dat een vriend aanwezig is tijdens het shooten.

                      Je kan evenveel "problemen" hebben met een vriendin op vlak van afleiding ...
                      www.fotofolio.be

                      Comment


                      • #56
                        Re: Model bied fotoshoots aan

                        er is een klein verschilleke tussen een vriend en je vriend hé ...
                        alé, denk ik toch ...

                        mm
                        ∏__|_ ∏__|_
                        "no rules, great shots"
                        Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

                        Comment


                        • #57
                          Re: Model bied fotoshoots aan

                          Oorspronkelijk geplaatst door mm Bekijk bericht
                          er is een klein verschilleke tussen een vriend en je vriend hé ...
                          alé, denk ik toch ...

                          mm
                          tzou nogal erg zijn als er geen verschil was
                          5DmkIII en wat glas

                          Comment


                          • #58
                            Re: Model bied fotoshoots aan

                            Oorspronkelijk geplaatst door Fotofolio Bekijk bericht
                            Waarom mag een vriend niet mee? Ik heb er eerlijk gezegd geen enkel probleem mee dat een vriend aanwezig is tijdens het shooten.

                            Je kan evenveel "problemen" hebben met een vriendin op vlak van afleiding ...
                            Shooten met "je vriend" geeft gegarandeerd problemen op het moment of achteraf, de aanwezigheid werkt remmend op het model. De aanwezigheid van een vriendin werk eerder stimulerend.

                            In het algemeen zeg ik neem je vriend nooit mee, als je "een vriend" meeneemt zal het allemaal nog wel meevallen. Maar de vraag of het probleem was eigelijk het vragen van een vergoeding. Als je professioneel wil overkomen en je wenst nog enkel te poseren tegen een gepaste vergoeding, moet je ook professioneel genoeg zijn om in je eentje de zaak te klaren.
                            En je inzetten voor de aangegane overeenkomst tussen U en de fotograaf. En niet de boel afblazen omdat je vriend, je moeder, je grootmoeder of de buurvrouw ne natte scheet gelaten heeft hé.

                            MVG, Jeff
                            Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

                            Comment


                            • #59
                              Re: Model bied fotoshoots aan

                              Ik heb vorige zaterdag een shoot gedaan met Charlotte (foto's staan hier ook gepost).
                              Het was haar "eerste shoot" en haar vriendje wou absoluut meekomen.
                              Ik had gevraagd voor liefst een vriendin mee te brengen, anders was ze mss zenuwachtig enz...
                              Maar hij stond erop om mee te komen.
                              Ben er dan mee akkoord gegaan, maar ook liefst nog een grote zus, vriendin of moeder erbij voor helpen om te kleden, eventueel bij shminken enz....

                              Awel, alles is prima verlopen

                              Vriendje geen probleem mee gehad, deed zijn mond niet open bij de shoot, speelde alleen wandelende kapstok, haar vriendin die er bij was heeft zich heel gedienstig gedragen en haar met alles zéér goed geholpen.

                              Dit was een zéér goede samenwerking deze keer.

                              Maar over het algemeen heb ik ook liever vriendin of zus of zo hoor !!!


                              Voornaamste vond ik dat model zich aan haar afspraken had gehouden en op tfcd basis (gratis) werkt, waarvoor ik haar wil bedanken

                              Comment


                              • #60
                                Re: Model bied fotoshoots aan

                                volgens mij heb ik maar 1 keer afgezegd
                                Hier was het WEL slecht weer, want hier heeft het geregent ,
                                als mijn vriendin niet kan, is dat jammer, heb mn best gedaan nog iemand te vinden, als dat niet gaat moet je het maar gewoon snappen, Jammer als het niet zo is,
                                EN de opdringerigheid helpt je ook niet vooruit luc
                                Last edited by annouck; 13 september 2007, 10:33.

                                Comment

                                Working...
                                X