Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

ligt het aan mij??

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: ligt het aan mij??

    als die mensen nu houden van monologen....


    nuja ik heb wel een vraagje : hoe doe je dit juist meerdere mensen quoten als ik 1 iemand quote dan zit ik al bij reageer.....
    [CENTER] Merkvast? Canon, tamron, sigma, takumar, vivitar, pentax,...... nee niet echt[/url]

    Comment


    • Re: ligt het aan mij??

      Oorspronkelijk geplaatst door pol parasol Bekijk bericht
      Hier zitten tegenwoordig een paar (2) ongelooflijke spammers.
      Wat zijn spammers

      (en ik heb weer een post bij ))

      Alle gekheid op een stokje, je hebt gelijk
      www.fotofolio.be

      Comment


      • Re: ligt het aan mij??

        Oorspronkelijk geplaatst door Fotofolio Bekijk bericht
        Wat zijn spammers

        (en ik heb weer een post bij ))

        Alle gekheid op een stokje, je hebt gelijk
        1835 al.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • Re: ligt het aan mij??

          DIT vind ik persoonlijk wel erg ver gaan en geeft het forum wel een heel erg bedenkelijk niveau!!!
          Handycam???? Als we al met zulke zaken gaan beginnen dan is het hier toch wel de ver van ons bed show!!!
          Hier zou een moderator voor mij toch moeten ingrijpen!
          www.kdfotografie.be

          Comment


          • Re: ligt het aan mij??

            Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
            1835 al.
            Istwat?
            www.fotofolio.be

            Comment


            • Re: ligt het aan mij??

              Oorspronkelijk geplaatst door Trukje Bekijk bericht
              DIT vind ik persoonlijk wel erg ver gaan en geeft het forum wel een heel erg bedenkelijk niveau!!!
              Handycam???? Als we al met zulke zaken gaan beginnen dan is het hier toch wel de ver van ons bed show!!!
              Hier zou een moderator voor mij toch moeten ingrijpen!
              Het gaat hier nota bene over een foto (wel van een handycam, maar goed dat kan) die in Fotodiscussie is gepost! Dus niet in showcase. Verkeerd voorbeeld van je dus.
              Technisch perfect is onbelangrijk, als de foto maar goed is.
              --------

              Comment


              • Re: ligt het aan mij??

                Ik vind het gewoon jammer dat mensen veel te weinig zelfkritiek hebben en alles maar te pas en te onpas voor server vulling gebruiken.
                Het heeft het forum toch een bedenkelijk niveau soms!

                Ik ben ook pas 7 maanden serieus bezig en vind het nodeloos iets te posten als je met een beetje denkwerk zelf wel tot de conclusie kunt komen zoals niet voor publicatie vatbaar!

                Dit is een prachtig forum en wat zelfrespect mag hier gerust bij!

                Plus dat was toch de start van deze topic ivm het bedenkelijk niveau van sommige threads?

                Volgens mij is dit nog steeds een forum over fotografie voor zowel de gevorderde als de beginner die wat hulp wil, maar ik vind het erg dat dit forum meer en meer aanzien wordt als een dump plaats voor kwalitatief slechte vakantiekiekjes! Serverruimte kost toch geld en voor mij is het dan ook jammer dat ze nodeloos wordt op gebruikt!!!!
                www.kdfotografie.be

                Comment


                • Re: ligt het aan mij??

                  Oorspronkelijk geplaatst door mutse Bekijk bericht
                  als die mensen nu houden van monologen....


                  nuja ik heb wel een vraagje : hoe doe je dit juist meerdere mensen quoten als ik 1 iemand quote dan zit ik al bij reageer.....
                  Op het icoontje naast 'quote' klikken, en dat voor elke post die je wil quoten. Bij de laatste klik je dan op 'quote', en hopla, daar staan alle quotes in één post... Staat ook in de richtlijnen trouwens uitgelegd.

                  You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
                  [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
                  Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


                  Comment


                  • Re: ligt het aan mij??

                    hey juppekes

                    Oorspronkelijk geplaatst door ajuin Bekijk bericht
                    Op het icoontje naast 'quote' klikken, en dat voor elke post die je wil quoten. Bij de laatste klik je dan op 'quote', en hopla, daar staan alle quotes in één post... Staat ook in de richtlijnen trouwens uitgelegd.
                    Thx bedankt dit wist ik ook nog niet maar heb het hier nog niet durven vragen ben blij dat iemand mij voor is geweest
                    Bootjes

                    Comment


                    • Re: ligt het aan mij??

                      Oorspronkelijk geplaatst door Trukje Bekijk bericht
                      DIT vind ik persoonlijk wel erg ver gaan en geeft het forum wel een heel erg bedenkelijk niveau!!!
                      Handycam???? Als we al met zulke zaken gaan beginnen dan is het hier toch wel de ver van ons bed show!!!
                      Hier zou een moderator voor mij toch moeten ingrijpen!
                      ah ja?
                      de scherpte zit er niet volledig in en het heeft ruis.
                      voor de rest is dat een foto die in de showcase kan, zeker wanneer je der een paar filters overheen smijt
                      compositie en 'emotie' lijken me dik ok.

                      sinds wanneer wordt de kracht van een foto bepaald door de camera?
                      we spreken hier verdorie over nen 600*900, dat kan de betere gsm al aan!

                      maar je hebt een punt. stel je voor dat al die honderden gsm/handycam/traveler/... fotografen hier ook hun deftig ei komen droppen, waarom heb je dan al die honderden euros in je materiaal geïnvesteerd?
                      foto als spiegel of als venster?

                      Comment


                      • Re: ligt het aan mij??

                        Oorspronkelijk geplaatst door Trukje Bekijk bericht
                        Volgens mij is dit nog steeds een forum over fotografie voor zowel de gevorderde als de beginner die wat hulp wil, maar ik vind het erg dat dit forum meer en meer aanzien wordt als een dump plaats voor kwalitatief slechte vakantiekiekjes!
                        Niet dat ik het met de stelling eens ben (het is hier NOG geen dump plaats voor slechte vakantiekiekjes), maar hopelijk komt het toch zo ver niet.

                        "De vzw heeft als doel liefhebbers van digitale fotografie te verenigen om zich te bekwamen in digitale fotografie, ook op vlak van uitrusting en nabewerking."

                        Er is "fotografie" en er is "foto's maken".
                        "Ik maak foto's" of "ik ben fotograaf"
                        "Ik schaak" of "ik speel schaak"

                        Mijn vriendin bezoekt veel "zappybaby", en laat me soms mee "genieten" van de foto's aldaar. Kwaliteit is echt bedroevend. Maar toch vinden héél veel mensen die de foto posten mooi! Gewoon omdat hun kindje/hond/... er op staat. Het is m.i. de herinnering aan het moment dat de foto genomen werd welke een "goed gevoel" opwekt, waardoor men het een "mooie foto" vindt.

                        gr,
                        Kristof

                        Comment


                        • Re: ligt het aan mij??

                          Oorspronkelijk geplaatst door kmeirlaen Bekijk bericht
                          Mijn vriendin bezoekt veel "zappybaby", en laat me soms mee "genieten" van de foto's aldaar. Kwaliteit is echt bedroevend. Maar toch vinden héél veel mensen die de foto posten mooi! Gewoon omdat hun kindje/hond/... er op staat. Het is m.i. de herinnering aan het moment dat de foto genomen werd welke een "goed gevoel" opwekt, waardoor men het een "mooie foto" vindt.
                          Dat is het hem juist een fotograaf kijkt nooit objectief naar zijn eigen werk, er zit altijd een persoonlijke meerwaarde aan vast door het beleven van het moment. MAAR dat maakt het daarom nog geen mooie foto!!!

                          Ondertussen heb ik al gemerkt dat het forum zeer veel capabele, talentvolle, behulpzame en technisch onderlegde mensen herbergt die fenomenaal werk afleveren. Dit geeft het hoog niveau van het forum weer en dat is ook de hoofdreden waarom ik mij hier aansloot!
                          Ik begrijp dat talrijke beginners met massa's vragen zitten (hierbij reken ik ook mezelf) en hier hopen hun oplossing te vinden, maar net zoals Bouk heb ik toch mijn bedenkingen over bepaalde beelden die hier (meer en meer geplaatst worden) en dat duidelijk in de verkeerde topics.

                          Dit is idd een forum bedoelt voor digitale fotografie, maar dat neemt voor mij niet weg dat de beelden ten minste zouden moeten gemaakt worden met een fototoestel (lees compact tot dslr) voor mij vallen een gsm, handycam, webcam, ... hier buiten. Het hoofddoel van deze toestellen is duidelijk iets anders! Ik heb nooit gezegd dat deze mensen hier niets te zoeken hebben. Want het forum is een bron van inspiratie en kennis en niet iedereen heeft hetzelfde oog voor (en/of idee over) compositie, kleur, scherpte ... die een beeld maken.

                          Ik volg momenteel een cursus fotografie en het belangrijkste gegeven daar is zelfkritiek en zo objectief mogelijk oordelen. We krijgen elke week een opdracht en telkens maak ik weer een massa beelden (soms wel 100), waarvan ik dan de +/- 5 beste selecteer om te tonen. Hier lijkt het wel dat bepaalde mensen en dan vooral sommige nieuwelingen 20 foto's maken en deze dan persé dan ook alle 20 de revue willen laten passeren! Wel deze mensen zouden hierover moeten kunnen worden aangesproken dat dit niet gepast is en dat ze beter zouden moeten selecteren! Dat zou toch al veel doen aan het niveau van sommige threads!
                          www.kdfotografie.be

                          Comment


                          • Re: ligt het aan mij??

                            Oorspronkelijk geplaatst door DDDDD Bekijk bericht
                            En die wil je 'in opdracht van een bekende van je' je geven. Ik ben ..., maar ...

                            Groetjes Wim
                            Motto: Altijd blijven lachen kritiek moet je verdragen, je kan er van leren.:

                            Ik weet even niet meer waar het hier nu over gaat ? Ik neem maar aan dat het niet als een aanval is bedoeld. Maar ik kan er geen touw aan vast knopen.
                            Last edited by Wim1960; 29 april 2007, 15:38.
                            Motto: Altijd blijven lachen :) kritiek moet je verdragen, je kan er iets van leren. ;)
                            Canon eos 7D Mijn site

                            Comment


                            • Re: ligt het aan mij??

                              Oorspronkelijk geplaatst door Wim1960 Bekijk bericht
                              Ik weet even niet meer waar het hier nu over gaat ? Ik neem maar aan dat het niet als een aanval is bedoeld.
                              Je bent niet alleen denk ik, maar gezien de daaropvolgende smileys zal het wel positief bedoeld zijn ...
                              Mijn fotowebsite : www.filover.be

                              Comment


                              • Re: ligt het aan mij??

                                Oorspronkelijk geplaatst door Trukje Bekijk bericht
                                maar dat neemt voor mij niet weg dat de beelden ten minste zouden moeten gemaakt worden met een fototoestel (lees compact tot dslr) voor mij vallen een gsm, handycam, webcam, ... hier buiten.

                                Ik volg momenteel een cursus fotografie en het belangrijkste gegeven daar is zelfkritiek en zo objectief mogelijk oordelen.
                                Ik heb doelbewust twee zinnen geplukt uit uw betoog hierboven.
                                Probeer misschien de tweede zin te rijmen met de eerste vooraleer een derde wandelen te sturen enkel en alleen op basis van zijn materiaal.

                                Comment

                                Working...
                                X