Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon EF 400mm f5.6 L IS NIEUW!!!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Canon EF 400mm f5.6 L IS NIEUW!!!

Oorspronkelijk geplaatst door sugar Bekijk bericht
    Prijs is véééééééél te laag. Die lens kost minimum 4000 EUR, en aanbevolen prijs zou eerder 4500 of 5000 EUR zijn
    Ik ben niet overtuigd.

De prijs wordt vooral door de kwaliteit van de lens bepaald.

Jan.

Comment

gasten, de lenzen bestaan nog niet eens,
      en jullie speculeren over de prijs?

mm
      ∏__|_ ∏__|_
      "no rules, great shots"
      Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mm Bekijk bericht
        gasten, de lenzen bestaan nog niet eens,
        en jullie speculeren over de prijs?

mm
        de prijs in onrealistisch, dat geeft een idee van de rest van het verhaal
        "I tried to shoot rulers, but my printer has some serious backfocus "

http://supermasj.zenfolio.com

Comment

De vraag er naar moet enorm zijn, want de prijs is al gestegen naar 9999 euro, zowel voor de 400 als voor de 100-400.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pol parasol Bekijk bericht
            De vraag er naar moet enorm zijn, want de prijs is al gestegen naar 9999 euro, zowel voor de 400 als voor de 100-400.

Comment

OOOOoooooooh keeeeee
              EOS400D & 40D en glas allerhande van 12 tot 400mm .

Comment

LOLZ LOLZ ... hebben jullie er ooit aan gedacht om een kaartersclub op te richten ... tjonge ... dat zou ambiance zijn

Maar ondertussen heeft meneer topfoto.be toch weer zijn publiciteit ... en is het juist dat niet waar het hem om te doen is ?
                --
                Play Drakensang - a free online mmorpg

Comment

Bij gebrek aan de gewone 'officiele' lekken krijgen deze valse berichten wwwereldwijd WAANZIN-nig veel aandacht.

Volgens de laatste geruchten wordt de 1D 'slechts' 10 MP.

Jan.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
                    Tikfoutje met prijsaanpassing, awel awel
                    das Knap bedacht

Moet Hans 100% gelijk geven , het is zo al moeilijk genoeg om de juiste keus te maken uit voor handen zijnde materiaal, aan dergelijke methoden hebben we totaal nieks.
                    BD0407BE * Canon EOS 40D -Canon Eos 5D mkIV Camouflage -Luc David Photography

Comment

Ondertussen heeft Canon één niewe lens aangekondigd, een 16-35 mm f1/2.8 II.
                      Otto heeft dus weer eens gebakken lucht verkocht.
                      Zijn geloofwaardigheid betreffende aankondigingen van nieuwe producten is daardoor bij mij niet gezakt, want die had hij al lang niet meer

sugar
                      "I tried to shoot rulers, but my printer has some serious backfocus "

http://supermasj.zenfolio.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sugar Bekijk bericht
                        Ondertussen heeft Canon één niewe lens aangekondigd, een 16-35 mm f1/2.8 II.
                        Otto heeft dus weer eens gebakken lucht verkocht.
                        Zijn geloofwaardigheid betreffende aankondigingen van nieuwe producten is daardoor bij mij niet gezakt, want die had hij al lang niet meer

sugar
                        Yep die was hij bij de meeste niet niewelingen al lang kwijt denk ik. Ik denk zelfs echt dat ie het nog nooit juist gehad heeft. Misschien is het beter om wat otto zegt als bewijs te nemen voor iets dat er zeker niet komt. Want dat is ie ondertussen al jarenlang aan het bewijzen.

Belachelijke webshop!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kevlar Bekijk bericht
                          Belachelijke webshop!
                          Wat ze hier van een andere alom geprezen verkoper dan wel 'fantastisch' vinden is dat deze hen twee lenzen opstuurd, de beste houden ze , de andere mag je terug sturen...gelezen op dit forum !!
                          Die teruggestuurde lens zou ik niet willen...
                          Make love not war !!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DigiWilly Bekijk bericht
                            Wat ze hier van een andere alom geprezen verkoper dan wel 'fantastisch' vinden is dat deze hen twee lenzen opstuurd, de beste houden ze , de andere mag je terug sturen...gelezen op dit forum !!
                            Die teruggestuurde lens zou ik niet willen...
                            Wat is dat nu voor een belachelijke commentaar? Wat meer kan hij doen? Wat doet een andere fotohandelaar die een toestel of lens vervangt die niet goed is? Vernietigen misschien? Die teruggestuurde lens gaat immers retour Canon voor hercalibratie. Die 2de lens werd overigens enkele maanden later opgestuurd ter vervanging van de eerste die niet naar mijn zin was. Jij laat het doorschijnen dat hij ze tesamen opgestuurd heeft om uit te kiezen. Dat was dus duidelijk niet zo. Als je iets vertelt, vertel het dan goed.
                            Last edited by hvr_oosterzele; 22 februari 2007, 11:48.

Comment

Iedereen heeft hier wel een punt denk ik, maar de wijze waarop ze door sommigen hier en in andere topics duidelijk gemaakt wordt?

Tenzij inderdaad niemand beter te doen heeft, dan deze (off-) topic te volgen, stel ik voor om er maar een eind aan te breien.

Pffff.
                              Programmers are in a race with the Universe to create bigger and better idiot-proof programs, while the Universe is trying to create bigger and better idiots. So far the Universe is winning - Rich Cook

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door yannicks Bekijk bericht
                                Iedereen heeft hier wel een punt denk ik, maar de wijze waarop ze door sommigen hier en in andere topics duidelijk gemaakt wordt?

Tenzij inderdaad niemand beter te doen heeft, dan deze (off-) topic te volgen, stel ik voor om er maar een eind aan te breien.

Pffff.
                                Beste opmerking tot nu toe

Comment

Working...
                                X