Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon EF 400mm f5.6 L IS NIEUW!!!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Canon EF 400mm f5.6 L IS NIEUW!!!

Gelieve on-topic te blijven, zoniet wordt dit topic verplaatst naar "algemeen" aangezien er meer over een leverancier wordt gepraat dan over de lens zelf. . .
    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Hij is er in elk geval al mee in de Canon Rumours Page geraakt : http://www.northlight-images.co.uk/C...ew_lenses.html en ook op Fred Miranda lachen ze er nogal mee : " We do enjoy Belgian waffles and Belgian chocolate, though."

Comment

Tjonge, jonge ... wat een commotie om een lens waarvan de prijs al wordt aangeduid op de website van een winkel . Toch leuk, zo weten we direct hoeveel we al moeten sparen .

Tja, de EF-S 18-55 f2,8 staat ook niet op de Belgische Canon site en toch ligt die al in de rekken .

Van de winkel mag ik geen slecht vertellen . Ik koop afwisselend bij hem of Konijnenberg en ik ben van de beide zeer tevreden .

Ik heb zaterdag nog met hem gediscussieerd over een tele en het eeuwige debacle prime of zoom . Hij zei me van even te wachten want dat er binnenkort wel 100-400 van de "oude" serie op de tweedehandsmarkt zullen opduiken .
        In andere winkels was ik 30 seconden na die vraag al een vluchtweg aan het uitrekenen, weg van de doordraaiende verkoper .

Dan ga ik nu verder de snotneus uithangen .
        stef
        EOS400D & 40D en glas allerhande van 12 tot 400mm .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
          We do enjoy Belgian waffles and Belgian chocolate, though."
          Dat laatste stemt mij natuurlijk uiterst tevreden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stefan R Bekijk bericht
            Tja, de EF-S 18-55 f2,8 staat ook niet op de Belgische Canon site en toch ligt die al in de rekken .

Waar ga je die dan wel vinden?
            1D-X/ 6D /Sigma 50Art/85L/100L IS macro /16-35L IS /24-70LII /70-200F2.8L IS II/180L Macro /300F2.8L IS /500F4L IS /1.4xext /2x ext

Comment

Tja, de EF-S 18-55 f2,8 staat ook niet op de Belgische Canon site en toch ligt die al in de rekken
              Amaai, ik leer hier bij.

Of misschien heb je het misschien over deze : http://www.canon.nl/For_Home/Product..._USM/index.asp

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
                Amaai, ik leer hier bij.

Of misschien heb je het misschien over deze : http://www.canon.nl/For_Home/Product..._USM/index.asp

Kijk eens op de BELGISCHE Canon site ... Wie zei dat weer van die 5 minuten nadenken ?

Ik zal je al een beetje op weg helpen :

Stef

Comment

Kijk eens op de BELGISCHE Canon site ... Wie zei dat weer van die 5 minuten nadenken ?

Ik zal je al een beetje op weg helpen :

Stef
                  Ik denk dat je toch nog even goed moet kijken, mss 5 minuutjes
                  1D-X/ 6D /Sigma 50Art/85L/100L IS macro /16-35L IS /24-70LII /70-200F2.8L IS II/180L Macro /300F2.8L IS /500F4L IS /1.4xext /2x ext

Comment

Ik weet het meester !!!!

2 lettertjes verschil !

En natuurlijk wat bibber.

Euh of moet het zo niet zijn:

De Canon EF 400mm f5.6 L is NIEUW!!! voor sommige mensen.
                    ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
                    Si non, on devient bonbon
                    Et les gens nous mangent !"

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RDB Bekijk bericht
                      Ik denk dat je toch nog even goed moet kijken, mss 5 minuutjes

Help me d'er maar gewoon uit, ik zie die f2.8 noch bij de zooms, noch bij de lenzen met beeldstabilisatie .
                      Moet trouwens EF-S 17-55 f2,8 USM Is zijn en niet 18-55 .

Stef
                      Last edited by Stefan R; 20 februari 2007, 22:02.

Comment

Help me d'er maar gewoon uit, ik zie die f2.8 noch bij de zooms, noch bij de lenzen met beeldstabilisatie .
                        Moet trouwens EF-S 17-55 f2,8 USM Is zijn en niet 18-55 .

Stef
                        Ah, uw frankske is gevallen. Hier staat die wél vermeld maar dat is allemaal dik naast de kwestie. Die 2 zogezegd nieuwe lenzen waarvan sprake BESTAAN GEWOONWEG NIET op dit moment.

Comment

Een 100-400 /4.0 IS voor 2995 EUR. Hij had op zijn minst moete kunnen doen om een redelijke prijs op te geven van die lens. Ik zie niet in waarom een 300/2.8 IS duurder zou zijn dan een 100-400/4.0 IS, zeker niet als die laatste net op de markt wordt gegooid. Beide lenzen hebben een vergelijkbaar frontelement nodig, en de 100-400 heeft een ingewikkelde interne constructie. Mocht de lens uitkomen, reken dan maar op 4000 EUR.

Ik ga zo meteen die lens bestellen, aan de aangegeven prijs, wettelijk is hij verplicht om ze me dan te leveren
                          Als we dat met zijn allen doen, en de lens komt uit
                          Uit voorraad leverbaar volgens Otto.

sugar
                          "I tried to shoot rulers, but my printer has some serious backfocus "

http://supermasj.zenfolio.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sugar Bekijk bericht
                            Een 100-400 /4.0 IS voor 2995 EUR. Hij had op zijn minst moete kunnen doen om een redelijke prijs op te geven van die lens.
                            Het is niet de eerste keer dat introducties op deze site worden vermeld en zoals gewoonlijk ook met een te hoge prijs.

Jan.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jan_10D Bekijk bericht
                              Het is niet de eerste keer dat introducties op deze site worden vermeld en zoals gewoonlijk ook met een te hoge prijs.

Jan.
                              Prijs is véééééééél te laag. Die lens kost minimum 4000 EUR, en aanbevolen prijs zou eerder 4500 of 5000 EUR zijn
                              "I tried to shoot rulers, but my printer has some serious backfocus "

http://supermasj.zenfolio.com

Comment

Ik ga zo meteen die lens bestellen, aan de aangegeven prijs, wettelijk is hij verplicht om ze me dan te leveren
                                Als we dat met zijn allen doen, en de lens komt uit
                                Daar zeg je zoiets. In principe is hij inderdaad verplicht om de lens dan aan die prijs te verkopen. Misschien moeten we echt eentje bestellen
                                Portfolio, workshops & fotoreizen: www.bartheirweg.com - Beeldenbank: library.bartheirweg.com

Comment

Working...
                                X