Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon EF 400mm f5.6 L IS NIEUW!!!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Canon EF 400mm f5.6 L IS NIEUW!!!

Oorspronkelijk geplaatst door Trukje Bekijk bericht
    Zal gewoon een foutje zijn op de site!
    Missen is menselijk!
    Amaai dan maakt ie wel verschrikkelijk veel foutjes. En dit reeds meerdere jaren. En altijd zijn die tikfouten de heersende geruchten . Sorry hoor zo naief ben ik niet.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door rikketik Bekijk bericht
      Reeds verscheidene zaken daar aangekocht en steeds zeer correcte afhandeling
      Absoluut geen klagen over deze verkoper
      Ik kan dit alleen maar beamen. Heb daar bijna alles gekocht en heel goede service gehad. Mijn eerste toestel kocht ik bij een lokale handelaar en dat is een heel ander verhaal.

Groetjes

Neos
      http://www.pbase.com/neos_marc

www.caridina.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jan_10D Bekijk bericht
        Lenzen die nog niet zijn aangekondigd staan ook nooit op de website.

De vraag is alleen of 1 van deze lenzen over enkele dagen, of pas over enkele jaren wordt aangekondigd.

Jan.

Nieuwe lenzen worden toch eerst en vooral aangekondigd op Canon USA (of Canon Japan) ????? Waar anders?
        Op geheugenkaart.nl misschien?
        Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

Even een correctie hvr_oosterzele!
          Heb je er al ooit iets gekocht?
          Zo nee oordeel dan zomaar niet!
          Volledig akkoord

Comment

We zullen het vlug weten, ik stuurde een mail met de vraag hoe het zat.

ipv maar een beetje zinloos verder te kibbelen.

Dat hadden jullie trouwens ook kunnen doen!?
            Is kleine moeite en kost niets. Vragen staat vrij.
            www.kdfotografie.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wimpy Bekijk bericht
              Volledig akkoord
              Akkoord met wat? Dat iemand bedriegelijke reclame mag maken en dat we daar niet mogen op reageren omdat we er nog nooit gekocht heb? Wat is dat nu voor zever??

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
                Akkoord met wat? Dat iemand bedriegelijke reclame mag maken en dat we daar niet mogen op reageren omdat we er nog nooit gekocht heb? Wat is dat nu voor zever??
                Van zever gesproken, ik heb hier geen bedrieglijke reclame gezien, ben jij zo zeker dat deze lenzen niet op komst zijn ?

Comment

Nee in het feit dat ge mensen voor bedriegers afschildert zonder dat ge ooit in contact kwam met hen!

Stel u voor dat wij dat allemaal beginnen te doen achter jouw rug ... leuk hé, als je jezelf niet kunt verdedigen!?

Man wat zit ik mij hier op te jagen voor niets, zijt ge wel zeker dat ge 45 zijt? Ge zou het anders nie zeggen ...
                  www.kdfotografie.be

Comment

Nee in het feit dat ge mensen voor bedriegers afschildert zonder dat ge ooit in contact kwam met hen!

Stel u voor dat wij dat allemaal beginnen te doen achter jouw rug ... leuk hé, als je jezelf niet kunt verdedigen!?
                    Hij ZIT hier op 't forum. Dat hij mij dan die lenzen toont!

Comment

zijt ge wel zeker dat ge 45 zijt? Ge zou het anders nie zeggen ...
                      Wat is daarvan de relevantie, snotaap .

Comment

Ok, heb net gebeld ...

Nog +/- 1 maandje geduld en dan zal je wel zien ...

Ik wacht nog wel ff op je excuses hvr_oosterzele, aangezien ge een ongelovig Thomas type bent zal je pas toegeven als het zover is, maar ik ben een geduldig mens.
                        www.kdfotografie.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jpke Bekijk bericht
                          ik wou een lens verkopen die ik bij hem had gekocht, en mijn potentiele koper vermeld me doodleuk dat hij afhaakt want geheugenkaart meldt dat ze bij doorverkoop geen garantie meer geven op de lens.
                          Ik bevestig dat men mij dat "doodleuk" zo bij geheugenkaart gezegd heeft

Comment

Ok, heb net gebeld ...

Nog +/- 1 maandje geduld en dan zal je wel zien ...

Ik wacht nog wel ff op je excuses hvr_oosterzele, aangezien ge een ongelovig Thomas type bent zal je pas toegeven als het zover is, maar ik ben een geduldig mens.
                            Zolang moet je niet wachten hoor. Of die lenzen er nu al komen of niet weten we binnen 2-3 dagen.

En ik zou als ik jou was den otto niet zo snel geloven hoor. Anders hadden we 4-5 jaar geleden al ne canon 3D gehad....... Hij is er met zijn aankondigingen al veel meer naast geweest dan op.(Ik ben zelfs niet zeker of ie het ooit al juist gehad heeft )

Een gereputeerde dealer zou nooit lenzen aankondigen voordat ze door Canon aangekondigd zijn. Ze zouden immers problemen met Canon krijgen moesten ze dat wel doen. Ook dat geeft al aan wat voor een webshop dit is. Maar vermits zijn aanbiedingen op geruchten gebaseerd zijn tja.....

En nee hoor nooit niks gekocht in die shop. Ik vertrouw dat zaakje immers niet genoeg om er geld uit te geven. En dat is nu al enkele jaren zo en sindsdien heb ik nog niets gezien om dat daar wel te beginnen vertrouwen.

Comment

Waarom werd dat dan ook gevraagd??? Totaal absurd toch???
                              Als er ooit een probleem was geweest en met de factuur in handen als bewijs, zou er ook niet over gezaagd worden!
                              Men vraagt uw paspoort niet als ge daar staat met uw factuur, als het de originele versie is tenminste en geen kopie.
                              www.kdfotografie.be

Comment

Maar die lenzen staan NU al te koop terwijl het nog maar geruchten zijn, daar gaat het hem over. Niet over wat er volgende week of volgende maand beschikbaar zal zijn. NU bestaan die lenzen gewoonweg nog niet.
                                Last edited by hvr_oosterzele; 20 februari 2007, 15:32.

Comment

Working...
                                X